Maisa Torpan kannattaa

Anonyymi

1. Lopettaa alkoholin käyttö kokonaan
2. Mennä keskustelemaan ammattiauttajan kanssa ja saada oikea lääkitys
3. Hommata elämään oikea sisältö, joka ei ole some
4. Hyvä elämä koostuu pienistä asioista
5. Vielä ei ole myöhäistä kääntää laivaa oikeaan suuntaan!
6. Tsemppiä matkaan

18

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap kehottaa muita sellaiseen mihin ei itsekään pysty.

      • Anonyymi

        Lopettakaa tämä rikollinen toiminta jo!
        Solvaus, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoittelut ovat rikoksia ja niistä saa syytteitä. Ja oikeuskulut, eivät ole halpoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa tämä rikollinen toiminta jo!
        Solvaus, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoittelut ovat rikoksia ja niistä saa syytteitä. Ja oikeuskulut, eivät ole halpoja.

        Rikollisia pitää rangaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollisia pitää rangaista!

        Todella nautinnollista seurata kun paha saa palkkansa.


      • Anonyymi

        Maisa voisi myös rehellisesti kertoa, että minkäsortin psykologi on hänelle soittanut ja leimannut Maisan ex-ystävän valehtelijaksi. Onko haastatelluista ex-ystävältä kysytty lupaa tuollaiseen diagnoosiin edes? Onko pyytänyt,diagnoosia? Psykologin etiikka tuskin sallii tuollaista juorulehtien haastatteluista tehtyä diagnoosia, josta vielä soitellaan ja juorutaan eteenpäin. Oliko tuo ”psykologi” sittenkin vain Torpan ”joku” jolla sai vähän uhkailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa voisi myös rehellisesti kertoa, että minkäsortin psykologi on hänelle soittanut ja leimannut Maisan ex-ystävän valehtelijaksi. Onko haastatelluista ex-ystävältä kysytty lupaa tuollaiseen diagnoosiin edes? Onko pyytänyt,diagnoosia? Psykologin etiikka tuskin sallii tuollaista juorulehtien haastatteluista tehtyä diagnoosia, josta vielä soitellaan ja juorutaan eteenpäin. Oliko tuo ”psykologi” sittenkin vain Torpan ”joku” jolla sai vähän uhkailla...

        Miksi muuten, tämä mielestäni ihan asiallinen kysymys. Miksi poistetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella nautinnollista seurata kun paha saa palkkansa.

        Sitä saa mitä tilaa. Maisa vaan ei taida tätä ymmärtää. Hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa tämä rikollinen toiminta jo!
        Solvaus, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoittelut ovat rikoksia ja niistä saa syytteitä. Ja oikeuskulut, eivät ole halpoja.

        Lopeta horinasi. Kohdista raivosi tarinoiden alkulähteelle eli Maisa Torpalle. Skandaalijuttuja ei synny itsestään! Kukaan ei niitä omasta päästään keksi. Jos sellaista yrittääkin, on pian käräjillä.

        Laita tai olisit laittanut jo kauan sitten Maisulisi kuriin ensin ja opettanut miten käyttäydytään julkisuudessa ja julkisuuden henkilönä.

        Laita ylläpidolle, Seiskaan sekä Eduskuntaan viestiä, kuinka olet niin mielesi pahoittanut. Voit käyttää nimimerkkiä Mielensä pahoittaja, jos et halua henkilöllisyytesi paljastuvan.

        Reippaasti nyt vaan lähestymään oikeata henkilöitä ja instansseja! Mars mars ja tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa tämä rikollinen toiminta jo!
        Solvaus, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoittelut ovat rikoksia ja niistä saa syytteitä. Ja oikeuskulut, eivät ole halpoja.

        Laitatko viestiä samasta asiasta myös asianomaiselle? Jos vaikka miettis mitä kannattaa omassa julkisessa instassaan julkaista.


    • Anonyymi

      En menisi ketään neuvomaan oma tontti pitää hoitaa.

    • Anonyymi

      Seiskassa taas uusi juttu! Maisuli lähetellyt alastonkuvia. Mitähän vuelä paljastuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe