sitten kun me ollaan "ne me" niin saatan näyttää sulle, että noin mä susta kirjoitin joskus.
Hassua eikö :) (naiselta)
Tallennan näitä joskus muistiin
Anonyymi
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva ajatus, mutta älä pety jos vielä 10v päästä et häntä ole saanut.
- Anonyymi
hah, enköhän mä ole jo sitten hänet unohtanut. . Googlaa: huumori, tiedä vaikka hiffaisit jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah, enköhän mä ole jo sitten hänet unohtanut. . Googlaa: huumori, tiedä vaikka hiffaisit jotain.
Tämä onkin tällainen huumoripalsta.
- Anonyymi
Tämä aloitus oli joskus kuukausi sitten myös.
Aloittaja on aikas köyhä mieleltään.- Anonyymi
Mies kirjoittaa naisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656114- 1471704
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️44877Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714