Viha on osa minua enkä siitä halua luopua

Anonyymi

Se auttaa minua selviytymään ja näkemään asiat selkeästi. VIhaan niin paljon ihmisiä että uusi selkäänpuukotus en tuu antamaan tilaisuutta. Mielummin elän sosiaalisesti rajoitettua elämää. Olen sosiaalinen ja altiina kuuntelemaan sitä kaikkea paskapuhetta mitä ihmiset jauhaa toisistansa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Misantroopin elämä on helppoa ei tosin aina onnellista noh eipähän pety.
      Minun mielestäni misantrooppi on realisti eli pessimisti ja odottaa pahinta koska murphyn laki toimii. Parempi vaan pysytellä erossa sosiopaateista ja psykopaateista ja naivisteista joita pyorii kuin sontakärpäsinä tunkiolla kiinni em tapauksista.

    • Anonyymi

      Ei jokaista vastaantulevaa tarvitse tietenkään fanittaa. En itse lähtökohtaisesti myöskään pidä isosta osasta ihmisiä, hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin tai jaa omasta mielestäni valtaväestön kaksinaismoralistista skeidaa; miten kuvailevat itseään, tuomitsevat muita mutta kusevat silti toisten muroihin.

      Kannattaa koittaa kuitenkin ymmärtää, mistä se muiden vittumaisuus johtuu , kiireestä vai siitä että valmiiksi pää kireällä. Vastaavasti voi toki myös haistattaa pitkät aivan kaikelle ja torjua myös ne aidot henkilöt jotka ihan oikeasti haluaisi tutustua juuri suhun. Sillon käy helposti niin että itsestä tulee se selkäänpuukottava kusipää, joiksi muita haukkuu. Mikäli tämäkään ei kiinnosta niin kannattaa pitää huilitauko, hengittää syvään ja miettiä niitä elämänarvoja jotka aidosti ovat ITSELLE tärkeitä. Ja elääkö itse niiden mukaa sekä millaisia ihmisiä lähelleen päästää. Mitä useammasta katkeroituneesta paljastuu niin ovat itse niitä pahimpia porukan mukana paskaa muiden niskaan kaatajia. Kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin päästä ei löydy tapaa sitä käsitellä. Sitten aletaan vinkumaan kuinka on ikävää

    • Anonyymi

      Olet tullut järkiisi mies.

      • Anonyymi

        Vihasta ei ole pakko lyopua


    • Anonyymi

      Juu...

      Niin mäkin vihhoon ihmisiä.

      Lähetään mökille karkuun kaikkea!!

    • Anonyymi

      Kokeile luopua vihasta, elämä alkaa kuin uudelleen silloin.
      Monella on harhaluuloja, että ihmiset puhuvat pahaa, vaikka todellisuudessa niin ei olisi. Surullista aikaa tämä.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Vihaan ihmisiä ja rukoilen joka ilta, että superrutto tappaisi koko ihmiskunnan! Ihminen on paha ja ansaitsee kuolla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe