Hei,
Olen 44-vuotias nainen, jolla ei ainakaan vielä ole todettu syöpää. Sen sijaan on outoja oireita, joiden vuoksi olen hakeutunut lääkärille. Lisäksi sairastan toista vakavaa sairautta, joka nyt on remissiossa, mutta voi uusiutua milloin vain. Pahimmillaan tuo sairaus voi olla tappava. Näiden seikkojen keskellä koitan elää arkea - kuten me kaikki.
Haluaisin kysyä teiltä muilta, mitä keinoja olette löytäneet ahdistuksen ja pelon kanssa elämiseen? Itse olen jatkuvasti ahdistunut ja peloissani, oireet ovat fyysisiä ja psyykkisiä. Nukun huonosti, ja mieleen eivät tunnu mahtuvan muut kuin nuo sairaudet ja pelot. Töissä yritän käydä, mutta elämä tuntuu raskaalta pelossa vellomiselta. Psykologikäynneistä ei ollut merkittävää apua.
Onko ketään, joka haluaisi keskustella aiheesta? Onko mahdollista löytää iloa ja tyyneyttä tällaisessa elämäntilanteessa ja miten?
Pelon kanssa eläminen
3
236
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkoja on minullakin. Epämiellyttävä oire joka saa pelkäämään kaikenlaisia rappeuttavia sairauksia. Itsellä pelkoja/ahdistusta lievittää puhuminen kavereille. Netistä oireiden selvittelyt kannattaa unohtaa., mutta vertaisryhmät ja Keskustelupalstat auttaa (kunhan ei niistä välitä jotka heittävät pahimmat skenaariot).
Hyvään komediaan uppoutuminen, tai hyvän kirjan lukeminen. Ensisijaista olisi pitää huolta nukkumisesta. Välillä vaikka nukahtamislääkkeen avulla. - Anonyymi
Lakkaa pelkäämästä ja laita kädet ristiin
Jumala auttaa sinua niin kauan,kuin sinulla
on elon päiviä ja sen jälkeen alkaa ikuinen
elämä . - Anonyymi
Luontaistuotteissakin on mieltä rauhoittavia tuotteita, jotka voivat helpottaa oloa pahimmassa ahdistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876