Makutuomaria ikävä...

Anonyymi

Oon uutta kulmasohvaa ajatellut, olisiko sulla nainen halua lähteä mukaan valitsemaan mieleistä 😉

47

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toki jos pyydät ja haluat asiantuntemustani 😊

      • Anonyymi

        No juu...


    • Anonyymi

      Menemmekö kierrätyskeskukseen katsomaan valikoimaa?

      • Anonyymi

        Tällä kertaa ei.


    • Anonyymi

      Ei sulla taida saldo riittää. Mulla on sen verran kallis maku.

      • Anonyymi

        Vai niin.


      • Anonyymi

        Vipu vipu ;)


    • Anonyymi

      Facebookin roskalavalta voit löytää ihan ilmaisen sohvan.... 😂

      • Anonyymi

        Kyllä. Vaan et deittiä tai juttukaveria.


      • Anonyymi

        Hyvä idea.


    • Anonyymi

      Tottakai , laita viestiä tai soita.

    • Anonyymi

      En lähtisi hänen kanssaan kulmasohvaostoksille, koska en pidä kulmasohvista. Sellainen möhkälemäinen huonelkalu on vaikea sijoittaa olkkariin, eikä paikkaa voi muutella. Sitäpaitsi sen alta ei voi edes imuroida (yleensä)

      • Anonyymi

        Ei pidä tehdä sohvan sijoittamisesta ongelmaa.
        Ei se noin vaikeaa ole.
        Kulmasohva on hyvä idea olohuoneeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä tehdä sohvan sijoittamisesta ongelmaa.
        Ei se noin vaikeaa ole.
        Kulmasohva on hyvä idea olohuoneeseen.

        Keskiluokkaista hapatusta (vanhanaikaistakin)


      • Anonyymi

        Eikä mulle käviskään kun lähden viemään pissiä labraan ja hakemaan postista paketin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiluokkaista hapatusta (vanhanaikaistakin)

        Jaa , mihinkäs yläluokan kermaan oikein kuulut?
        Nykyäänhän on trendikästä että vähemmän on enemmän , kaikki turha ja ylimääräinen veks.
        Jos nyt ihminen sattuu pitämään kulmasohvasta niin sehän on makuasia josta on turha kiistellä.


      • Anonyymi

        Sohvia on monenlaisia, kevyitäkin kulmamallisia. ja kyllä sinne alle pääsee kun ostaa sellaisen että pääsee. Itsekin miettinyt, että pitäisikö kulma kuitenkin, naiselta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa , mihinkäs yläluokan kermaan oikein kuulut?
        Nykyäänhän on trendikästä että vähemmän on enemmän , kaikki turha ja ylimääräinen veks.
        Jos nyt ihminen sattuu pitämään kulmasohvasta niin sehän on makuasia josta on turha kiistellä.

        Samaa mieltä. Vähemmän on enemmän, en vaan siihen itse vielä pysty kotona. Mutta se on tavoite. Kulmasohvat ei todellakaan ole vanhanaikaisia tällä hetkellä, tuo kommentoija ei ole ajan hermolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Vähemmän on enemmän, en vaan siihen itse vielä pysty kotona. Mutta se on tavoite. Kulmasohvat ei todellakaan ole vanhanaikaisia tällä hetkellä, tuo kommentoija ei ole ajan hermolla.

        Kulmasohvat ja kirjahyllyt ovat ysäriä. Suomi on maa jossa vanhanmalliset vaatteet ja huonekalut voi myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmasohvat ja kirjahyllyt ovat ysäriä. Suomi on maa jossa vanhanmalliset vaatteet ja huonekalut voi myydä.

        Itseasiassa kulmasohvat ovat tulleet uudestaan muotiin jos ihan tarkkoja ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmasohvat ja kirjahyllyt ovat ysäriä. Suomi on maa jossa vanhanmalliset vaatteet ja huonekalut voi myydä.

        Menepä katsomaan jonnekin vaikka Vepsäläisen sivuille ja ihastu. Ei ole ysäriä.


    • Anonyymi

      Hyvä sohva on kallis sohva, rimpuloita on turha hankkia! Mielummin ilman sohvaa..

    • Anonyymi

      Toki, mutta mulla on hyvin tarkka ja valikoiva maku 😉

      • Anonyymi

        Yllättävän monella on🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän monella on🤭

        Sivusta: Huomasin kanssa, että halutaan tarkastaa lompakon paksuus ennen sohvan valikointia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Huomasin kanssa, että halutaan tarkastaa lompakon paksuus ennen sohvan valikointia!

        Ehei. Tyyliä löytää myös edullisesti. Mutta rima on korkealla 😉


      • Anonyymi

        Eittämättä 🤐🤐🤐


    • Anonyymi

      Mulla on niin lihava keho, että voit istua minun päälläni. Et tarvitse sohvaa.

    • Anonyymi

      Mikä ettei, kävisikö kulmadivaani? Siinä olisi hyvä vierasvuode samassa.

      • Anonyymi

        Hmm saattaisi olla kuningas idea Hmm 🥖


    • Anonyymi

      Miks uus pitää ostaa. Mikä vika vanhassa on 🤔

      • Anonyymi

        Sivusta: Oletko testannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Oletko testannut?

        No en. Pohdiskelin vain. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Oletko testannut?

        Kukkaa ei ole ! Minä tiedän !


    • Anonyymi

      Nyt olisi just passelisti aikaa, tulin kotio töistä. Joko mennään? Tuutko hakemaan? :)

      • Anonyymi

        Eii, tuussää !


    • Anonyymi

      Ei huonoa sohvaa kannata ostaa, se menee rikki nopeasti.
      Hyvä sohva maksaa enemmän mutta kestää monta vuotta.

    • Anonyymi

      Mieti nyt uudelleen sitä kulma sohvaa, mutta mukaan lähden :)
      Viestiä vaan niin jo ollaan lähempänä valitsemista ;)

    • Anonyymi

      Onko hänellä hyvä maku asioiden suhteen??

    • Anonyymi

      Sopii, itse katselin autoja tänään netistä. Ajattelin jos mies lähtisit makutuomariksi ennenkuin valitsen minkä ostan. Saat valita värin :)
      Käydäänkö siellä samalla reissulla?

      • Anonyymi

        Sopii 😂😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii 😂😊

        Kiva, saat sä sitten tuoda autotuntemuksesi esille.. jos sitä ees on :)


    • Anonyymi

      Tunkekaa päänne pönttöön.

      • Anonyymi

        Jätämme se teille holhouksen alaisille


    • Anonyymi

      "Niin kiero mies, että nukkuuki kulmasohvassa", pitäskö siellä jotain asentomallailuja suorittaa.

    • Anonyymi

      Voidaan mennä ostamaan sohva. Sitten voin käpertyä syliisi.

      • Anonyymi

        Todellakin voisit s.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe