Tulipahan vaan mieleen yks

Anonyymi

sexy ihana mies. Huomasin että ikävä on. Mukavaa perjantaita hänelle.

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin sinulle.

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Kerro ap. mikä siinä miehessä on niin sexyä...?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ap. mikä siinä miehessä on niin sexyä...?!?

        Samaa kyselisin minäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kyselisin minäki.

        Kaikki.


      • Anonyymi

        Pidät itseäsi seksikkäänä ja ihanana miehenä ?? Ihan oikeesti ja tosissaan ??
        Maanantaita ja uutta viikkoo vaan ! Pienen hymynkareen kera.


    • Anonyymi

      Montako vastausta tämä aloitus onnistuu saamaan ?

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo aloittaja kiittele saamastaan huomiosta itseään moneen kertaan...


      • Anonyymi

        En ole laskenut kun tulin vasta tähän. Määrä ei niin kiinnosta vaan laatu ja tuo eka oli sitä laatua mistä tykkään.


    • Anonyymi

      Ei kovin moni mies kokenut olevansa kovin sexy.

    • Anonyymi

      Huumorillahan tälläisiä, mutta mukavaa perjantaita kauniille naiselle.

      • Anonyymi

        Kiitos. Tietysti leikkisästi, mutta on hän ihan oikeasti sexy.


    • Anonyymi

      Tää on selkeästi muille kuin minulle mutta kiitos kuka lie oletkin!

      • Anonyymi

        Ei ole sinulle, mutta kiität kuitenkin. Hallelujaa taas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinulle, mutta kiität kuitenkin. Hallelujaa taas!

        Älähän nyt kiukuttele :)


      • Anonyymi

        Voi se sulle ollakin. Tuo toinen oli sivusta. En tee aloituksia ja ala kiusata vastaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinulle, mutta kiität kuitenkin. Hallelujaa taas!

        Itse se aloituksen "sexysti" (uaagrhh) kirjoittikin itselleen niin kai sitä passaa sitten kiitellä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse se aloituksen "sexysti" (uaagrhh) kirjoittikin itselleen niin kai sitä passaa sitten kiitellä🤭

        Naiselta miehelle on aloitus. Sun kiusaaminen neitiseni on ihan turhaa tähän aloitukseen. Ei kiinnosta mustasukkaiset ämmät eikä pallopäiset känniläisetkään. Teen uusia katos kun sunlaiset varastaa vanhat.


      • Anonyymi

        Etköhän se ole sinä tyttöseni jonka pitäisi siivota suunsa. Olet ihan syyntakeeton idiootti etkä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse se aloituksen "sexysti" (uaagrhh) kirjoittikin itselleen niin kai sitä passaa sitten kiitellä🤭

        Noin te lepsolaiset ajattelette. Heteronaiset oikeasti pitää joitain miehiä seksikkäinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin te lepsolaiset ajattelette. Heteronaiset oikeasti pitää joitain miehiä seksikkäinä.

        Olet mies kyllä yks säälitampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän se ole sinä tyttöseni jonka pitäisi siivota suunsa. Olet ihan syyntakeeton idiootti etkä mitään muuta.

        Syyntakeettomanahan on hyvä rallatella menemään, sinähän sen tiiät🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyntakeettomanahan on hyvä rallatella menemään, sinähän sen tiiät🤭

        Mene hoitoon ja jätä ventovieraat jo rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon ja jätä ventovieraat jo rauhaan.

        Ventovieraat jätän, mutta tunnistettavia trolleja ym ilkeilijöitä en. Amen.


    • Anonyymi

      Tää alotus joko Sarasvuolle tai Mr Lotharille. Muut miehet hus hus

    • Anonyymi

      Kyllä Suomessakin on sexyjä miehiä niin että älä yhtään ivaile.

      • Anonyymi

        En ivaillut. Olen halunnut sitä mistä vuoden. Hän on oikeasti sexy. Te otatte nämä ivailuna vaikka hänessä se jokin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ivaillut. Olen halunnut sitä mistä vuoden. Hän on oikeasti sexy. Te otatte nämä ivailuna vaikka hänessä se jokin on.

        sitä miestä siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä miestä siis

        Koska laitto viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska laitto viestin?

        Ei ole laittanut mitään viestejä hän.


    • Anonyymi

      Myös sulle naapuritaloon heips vaa täällä ollaan musskaiseni ;)

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa olisit vasta muuttanu. Epäilen ;)


    • Anonyymi

      Koska viimeks otti suhun yhteyttä?

      • Anonyymi

        Hän ei ole ottanut muhun yhteyttä. Ollaan nähty virallisemmissa merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole ottanut muhun yhteyttä. Ollaan nähty virallisemmissa merkeissä.

        Haha oot näitä samoja urpoja joilla ei oo mitään todellista pohjaa asialle tai edes kirjottaa tänne 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha oot näitä samoja urpoja joilla ei oo mitään todellista pohjaa asialle tai edes kirjottaa tänne 🤨

        Se ei tee musta urpoa, jos mies on mielestäni sexy. Kyllä tänne saa kirjoittaa vaikka ei olisi naitu. Meillä on tulevaisuus sen miehen kanssa, teillä pallopäillä on vaan menneisyys ja ruvelle naidut paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tee musta urpoa, jos mies on mielestäni sexy. Kyllä tänne saa kirjoittaa vaikka ei olisi naitu. Meillä on tulevaisuus sen miehen kanssa, teillä pallopäillä on vaan menneisyys ja ruvelle naidut paikat.

        Tuskin on tulevaisuutta 😤elät taas harhoissaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on tulevaisuutta 😤elät taas harhoissaan..

        Itsellesi mies taas kirjottelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesi mies taas kirjottelet?

        Niin se tekee. Sinä tiedät, minä tiedän ja moni muu tietää, mutta ehkä on joitain yhtä höyrähtäneitä jotka ei millään suostu näkemään totuutta. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tekee. Sinä tiedät, minä tiedän ja moni muu tietää, mutta ehkä on joitain yhtä höyrähtäneitä jotka ei millään suostu näkemään totuutta. Säälittävää.

        Nainen olen edelleen. Mutta kirjoitelkaa te sille harhojenne miehelle joka mun pitäisi olla. Tänne mahtuu viestejä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on tulevaisuutta 😤elät taas harhoissaan..

        Mistä sinä minun tulevaisuuden tiedät. Sulla ei ole hajuakaan kuka täällä kirjoittaa ja mikä mies on kyseessä. Katkeruudesta pääset aivan varmasti helpomminkin eroon kuin täällä ilkeilemällä vieraille. Olen niin terve, että päähäni ei mahdu sunlaiset ihmiset, ei mitenkään. Hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä minun tulevaisuuden tiedät. Sulla ei ole hajuakaan kuka täällä kirjoittaa ja mikä mies on kyseessä. Katkeruudesta pääset aivan varmasti helpomminkin eroon kuin täällä ilkeilemällä vieraille. Olen niin terve, että päähäni ei mahdu sunlaiset ihmiset, ei mitenkään. Hoitoon!

        Onko mies kivaa provoilla ja taistella näiden kantturoiden kanssa? 😅 oma on valintas ja valintanne. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mies kivaa provoilla ja taistella näiden kantturoiden kanssa? 😅 oma on valintas ja valintanne. Säälittävää.

        Olen nainen. Kiva on kirjoitella kuin hänelle mutta teidän kantturoiden kanssa en jaksa enää vääntää, joten hyvästi sulle. Naisia ollaan molemmat ja mua kiinnostaa vain hän mies. En vastaa sulle enää koskaan mitään. Vastaan vain kivoille jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on tulevaisuutta 😤elät taas harhoissaan..

        Kukahan se on silloin harhoissaan, jos hänestä tulee tuttava- tai työpiirille joku arkkimeedio, joka osaa heittämällä tietää kuka anonyymikirjoitusten takana on tai muuten uskoo johonkin palstaolentoihin kuin spuge hammaskeijuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se on silloin harhoissaan, jos hänestä tulee tuttava- tai työpiirille joku arkkimeedio, joka osaa heittämällä tietää kuka anonyymikirjoitusten takana on tai muuten uskoo johonkin palstaolentoihin kuin spuge hammaskeijuun?

        Kuin hänelle tarkoittaa, että kirjoittaa kuin kirjoittaisi hänelle, ei sitä että kirjoittaisi hänelle suoraan. En ymmärrä sun psykoottista tekstiä enempää. Hyvästi nyt kuten jo sanoin. Et ole millään tapaa mielenkiintoinen kirjoittelija, joten etsi muuta juttuseuraa itsellesi, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin hänelle tarkoittaa, että kirjoittaa kuin kirjoittaisi hänelle, ei sitä että kirjoittaisi hänelle suoraan. En ymmärrä sun psykoottista tekstiä enempää. Hyvästi nyt kuten jo sanoin. Et ole millään tapaa mielenkiintoinen kirjoittelija, joten etsi muuta juttuseuraa itsellesi, kiitos.

        Ja tämä oli teille molemmille kantturoille tarkoitettu. Jättäkää muiden tunteet rauhaan ja koittakaa hoitaa oma elämänne kuntoon. En katsonut kuka kommentoi ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä oli teille molemmille kantturoille tarkoitettu. Jättäkää muiden tunteet rauhaan ja koittakaa hoitaa oma elämänne kuntoon. En katsonut kuka kommentoi ja kenelle.

        Just tuo on sussa trolloukkeli huvittavaa, että et voi millään pysyäkään kärryillä, että milloin sulle vithuillaan ja milloin noille sun seuraajahyeenoille. Näille ilkeille ja luulotautisille.


    • Anonyymi

      Se käy miess,,,,

    • Anonyymi

      Tulipaha vaan mieleen seksu miess....

    • Anonyymi

      Sori, näin tämän vasta nyt, mutta nythän onkin toisaalta hyvä tilaisuus toivottaa sulle, oikein varsinaisesti ja oikein todella sexylle naiselle sitten hyvää alkavaa viikkoa!

      Ja toivon samalla itsellenikin niin hyvää viikkoa, että sinut näkisin!!!

      • Anonyymi

        Ehkä ei mulle viestisi, mutta tuohon viimeiseen lauseeseen yhdyn täysin. Toivon niin hyvää viikkoa, että näen hänet. Ikävä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei mulle viestisi, mutta tuohon viimeiseen lauseeseen yhdyn täysin. Toivon niin hyvää viikkoa, että näen hänet. Ikävä on.

        Katsoa saa, mut ei koskea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoa saa, mut ei koskea!

        Kyllä koskisinkin häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koskisinkin häntä!

        Samoin koskikin, luvan kanssa tottakai, Hän kieltää jos siltä tunuu, ei tämä palstatyypit. t. ap

        Kylläpäs muuten väsyttää, ottaisin sen sexyn nyt viereen ja heti kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin koskikin, luvan kanssa tottakai, Hän kieltää jos siltä tunuu, ei tämä palstatyypit. t. ap

        Kylläpäs muuten väsyttää, ottaisin sen sexyn nyt viereen ja heti kiitos :)

        koskisinkin, siis oikeesti väsyttää nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin koskikin, luvan kanssa tottakai, Hän kieltää jos siltä tunuu, ei tämä palstatyypit. t. ap

        Kylläpäs muuten väsyttää, ottaisin sen sexyn nyt viereen ja heti kiitos :)

        ❤️❤️❤️
        Mä pakkaan aina mun halaustyynyn mun kainaloon ja kuvittelen, että se oot sinä!
        Vaikka en saisi nukuttua, on kivaa kuvitella, että sä olet siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️
        Mä pakkaan aina mun halaustyynyn mun kainaloon ja kuvittelen, että se oot sinä!
        Vaikka en saisi nukuttua, on kivaa kuvitella, että sä olet siinä.

        Millainen se sun halaustyyny on? Pitäskö mun hankkia samanlainen ja halata häntä joka yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen se sun halaustyyny on? Pitäskö mun hankkia samanlainen ja halata häntä joka yö.

        Se on vielä toistaiseksi tavallinen, mutta mä ajattelin tilata sellaisen pitkulaisen vartalotyynyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vielä toistaiseksi tavallinen, mutta mä ajattelin tilata sellaisen pitkulaisen vartalotyynyn.

        Tilaa samantien kaksi ja anna mulle toinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vielä toistaiseksi tavallinen, mutta mä ajattelin tilata sellaisen pitkulaisen vartalotyynyn.

        .. maksan tietysti postikulut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa samantien kaksi ja anna mulle toinen :)

        ❤️❤️❤️😘


    • Anonyymi

      Nuoren naisen kiima polttelee

      • Anonyymi

        Niinpä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ;)

        Kuinka ilmenee näkyy olemuksessa? ;)


      • Anonyymi

        Väärä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ilmenee näkyy olemuksessa? ;)

        Ei suo sivullinen osaa kuin niitä 2-sanaisia lauseita, turha odottaa että kehuu sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suo sivullinen osaa kuin niitä 2-sanaisia lauseita, turha odottaa että kehuu sua.

        Tämän ketjun kommenttien taso on edelleen täyttä timangia, uskomatonta, että joku pöljyys jaksaa osallistua näihin feikkikirjoituksiin🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Kiitos vaan, Voimia taas uuteen viikkoon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe