Opes Corporation Oy?

Anonyymi

Moi! Minkälainen työpaikka on ko. firma? Kannattaako lähtee vakityöstä ja siirtyy töihin tonne?

Mitä oon kuullu, niin vaikuttaa hyvältä...

T: Ollikkalan Olli

25

6702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös sieltä just potkittu väkee pihalle?

    • Anonyymi

      Juuri irtisanottiin 78 työntekijää, joille oli vakituinen paikka luvattu neljän kuukauden määräaikaisuuden jälkeen. Päättele siitä.

    • Anonyymi

      Ja nyt siellä alkaa lomautukset. Konkkaan koko pulju menossa ja hyvä niin, ei Janne Järvenpäästä ole vaan johtajaksi. Tyhjiä lupauksia. Rakensi suuret puitteet tyhjän päälle.

    • Anonyymi

      no ei kannata..evätkö just vähentänyt porukkaa..

    • Anonyymi

      Onko jollain tietoa kuinka paljon siellä on työntekijöitä enään töissä, kun aika paljon hakivat työntekijöitä syksyllä? Onkohan nämä viimeaikaiset jutut mitä sieltä kuulunut niin lopun alkua...

    • Anonyymi

      Kanssa kuullut vähän huonoa siitä. Tupakkatuotteita tekevät ja sitten väittävät että ovat ”elintarvikkeiden” maustamiseen. Heillä on muka hieno patentti tuotteelle, mutta lapsikin sen osaa kiertää ja kun vähän Googlaa, niin huomaa, että ympäri Eurooppaa on nyrkkipajoja jotka tekevät samaa.

      Palkka on huono ja vaihtuvuus tehtaalla suurta. Helsingin herra -esimiehet tulevat patsastelemaan ja eivät tajua hommista itse mitään.

      Nyt tosiaan taas yritetty joillain yritystuilla paisuttaa toimintaa ja lyönyt uudestaan näpeille. Isot irtisanomiset edessä ja varmaan kohta loppuu toiminta kokonaan kun eivät pysty kilpailemaan hinnalla puolalaisille kilpailijoille.

    • Anonyymi

      Itse viihdyn. Paremmassa työpaikassa en ole ollut milloinkaan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

    • Anonyymi

      Itse työskentelen ko. yrityksessä. Kaikki toiminut hyvin ja henki yrityksessä on mielestäni erinomainen. Porukaa jouduttiin irtisanomaan mutta homma on sen jälkeen kehittynyt ja parempaa toivottavasti edessä.
      Rekryjä ei tosin varmaankaan ole hetkeen tulossa lisää. Suosittelen yritystä kuitenkin.

    • Anonyymi

      Lol 🤣 ”ylin johto” käynyt vähän kommentoimassa minuutin välein.

      Karavaani kulkee aina, se resuinenkin työttömien karavaani.

    • Anonyymi

      Haha, katkerat entiset työntekijät kommentoi? Oisko peiliin vilkaisun paikka jos kenkää tuli? Tää aloituskin on ehkä huonoin trolli ikinä 😂

    • Anonyymi

      Lol 😅 peiliin vilkaisun paikka jos ”herroilta” loppuu rahat kun ovat sekoilleet?

      • Anonyymi

        Mihin ne rahat on loppunut? Firmaan tuottaa koko ajan julkisten tili tietojen mukaan 🤔 Ja onhan se mikä tahansa firma millä tulee notkahdus niin käytäntö että vuokra duunarit pihalle ensin.... Jos koko henkilöstä on puolet vuokrafirman kautta niin kai sieltä olis niistä työntekijöistä parhaat valittu päältä taloon joka tapauksessa 😂😂😂


    • Anonyymi

      Kerrotko meillekin mistä nämä julkiset tili tiedot löytää och samma på svenska?

      • Anonyymi

        Kokeile Googlea 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile Googlea 😂😂😂

        Sori, ei auttanut kun et pystynyt kertomaan julkista lähdettä. Tilinpäätöstietojen mukaan rahaa on hukattu vaan.


    • Anonyymi

      Itse olin siellä pari kuukautta ja jouduin lähtemään irtisanomisten mukana. Aluksi tietenkin harmitti jäädä taas työttömäksi, mutta nyt jo uudet työkuviot ja elämä rullaa. Opes oli ihan ok työpaikka, mutta ei missään nimessä parhaimpia paikkoja työskennellä. Työ oli tylsää ja meteli kovaa, työkaverit oli ihan ok. En tiedä minkälaisissa töissä muut ovat olleet, kun sitä puljua ja yhteishenkeä niin ylistetään. Mutta toivon, että yritys pääsee ongelmistaan ja että muut saa pitää siellä työnsä!

      • Anonyymi

        Olin kanssa siellä loppuvuodesta 2020, ja ura loppui näihin irtisanomisiin.
        Oli kyllä ihan rento paikka ja lyhyt työmatka oli se mikä innosti tuonne töihin hakemaan. Eikä nuo palkat Salon mittapuulla ihan huonoimmasta päästä olleet, jopa ihan kohtuullinen korvaus siihen nähden mitä homma oli 😆 ei paljon kroppa rasittunut
        Mutta pakko myöntää että ei ole kyllä yhtään ikävä kyseiseen yritykseen, ehkä tuo työ ei ollut kuitenkaan erityisen mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kanssa siellä loppuvuodesta 2020, ja ura loppui näihin irtisanomisiin.
        Oli kyllä ihan rento paikka ja lyhyt työmatka oli se mikä innosti tuonne töihin hakemaan. Eikä nuo palkat Salon mittapuulla ihan huonoimmasta päästä olleet, jopa ihan kohtuullinen korvaus siihen nähden mitä homma oli 😆 ei paljon kroppa rasittunut
        Mutta pakko myöntää että ei ole kyllä yhtään ikävä kyseiseen yritykseen, ehkä tuo työ ei ollut kuitenkaan erityisen mielenkiintoista.

        Hauska seurata kun koko palsta on täynnä kaikenlaisia tietäjiä 😂 itse työskentelin kyseisessä yrityksessä ja jouduin sieltä lähtemään. Olen työskennellyt monessa tuotantolaitoksessa ja Opes ylivoimasesti parhaimmistoa. Palaisin koska tahansa takaisin.


    • Anonyymi

      Openis Corporation tarjoaa kasvavaa käyrää!

    • Anonyymi

      Pysy vaan Olli Ollikkalassa.

    • Anonyymi

      Kävin haastattelussa kerran ja kovasti hoettiin, että ollaan yhtä suurta perhettä ja haalittiin urakalla ihmisiä töihin, jotka sitten saivat potkut.. mainostettiin myös, että työnjohtajia ei tarvita, kun hommat hoituu keskenään sopimalla. Ei tainnut ihan niin mennä.

    • Anonyymi

      No nyt siellä pyörii iso pyörä kun lääketeollisuuteenkin lähdetty,mikähän huijaus mahtaa olla tällä kertaa

    • Anonyymi

      Heillä on nyt haku päällä Tuotannon Team Leaderin pestiin. Tulin vain netistä lukemaan kokemuksia millainen firma on työnantajana. Näyttää olevan näkemyksiä laidasta laitaan.. Onkos siellä tuotantoa 24/7?

    • Anonyymi

      muutama epämiellyttävä naisihminen on siellä töissä.
      Kukaan ei heidän kanssaan tule toimeen mutta minkäs teet kun he itse eivät tätä ymmärrä

    • Anonyymi

      Missä päin Meriniittyä kyseinen firma on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe