Suomen seatin maahantuoja teki ison virheen kun tietoisesti poistivat 1.0tsi 3 sylinterisen bensakoneen uuden auton moottorivalikoimasta. Saa sitä ostettua uutena suomen ulkopuolella ja tuotua maahan. Mutta parhaimman koneen jättäminen pois näkyy markkinoilla.
Tuolla 1.0tsi koneella sattuu olemaan pienin kulutus ja paras käytettävyys.
Hybridin mukana 1.4 4 sylinterinen kone on janoisempi, arvioin eron olevan jopa yli litran sadalla tietyllä ajolla kun akku on toisessa tyhjä.
Suomen Seatin maahantuoja teki virheen uuden leonin kohdalla! 1.0tsi moottori
6
999
Vastaukset
- Anonyymi
se on juurikin noin , oma kokemus 1.0 tsi koneesta on positiivinen , kulutuslukemat alhaiset , ja kone pirteän oloinen vaikka onkin pieni .
- Anonyymi
ja oikee kulutus 8,7 litraa sadalle
pieni kone sykkii kuin alimittanen sydän- Anonyymi
Kuka haluaisi autoonsa litraisen kolmipyttyisen säksättimen?
- Anonyymi
Ei mahda olla kovin pitkäikäisiä koneita nämä ylipaineistetut ruohonleikkurin moottorit. Ekokatastrofi. No aika näyttää.
- Anonyymi
Kolme mukinen taitaa olla ympäristöystävällinen ja kepeämpi kuin toyoda hyppyri?
- Anonyymi
1,0 TSI on paras VAG moottori, se on kunnolla suunniteltu, oireeton sekä myös kestää hyvin. Kaikki, joka sitä haukkuu, ei takulla itse ole sellaisella autolla metriäkään ajanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232