Aihe

Ei enää mitään

Anonyymi

älkää jatkako enää, antakaa ihmisen elää rauhassa. Ette kysyneet koskaan lupaa ja olette kauan aiheuttaneet suurta kärsimystä, joka vie kohta lopulliseti terveyden. Silkkaa kiusaamista, siltä se on tuntunut kauan! Käsittämätöntä toimintaa, kun ihminen jotuu olemaan tyhjänpanttina, kun elämää häiritään monin eri tavoin!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinua ei kukaan kiusaa. Elä ja ole rauhassa.

• Anonyymi

Ok kiitos ja saan olla muitten kanssa normaalisti eikä mitään rajoitteita tule enää minulle??? Ja saan olla suhteessa jonku muun kanssa????

• Anonyymi

Ne on ne katkerat palstapentit jotka kiusaa muita. Oikeessa elämässä ne luikkii pakoon ja on piilossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12791
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      188
      12137
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      7961
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      20
      5443
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      196
      3248