Aihe

Sekin tuntui

Anonyymi

kurjalta, ettei äskettäin tehty haastattelu kelvannut työhön, kyllä olisi lähellä oleva ryhmä kelvannut. Mitenkä se ihminen olisi noin parissa kuukaudessa paljon muuttunut?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkenna kiitos tämä niin selvästi että tiedän minne saan mennä

• Anonyymi

Mitä nämä viestit tarkoittaa? T: Aliisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nämä viestit tarkoittaa? T: Aliisa

Voidaanko me jutella niin voit lopettaa ton mun kiusaamisen kun me tiedämme että minä olen viaton ja syytön ja palsta on syy miksi menetit mun arvostuksen ja sen vilpittömän välittämisen asia jota ei rahalla voi saada oli se minun aito välittäminen sinua kohtaan mutta palsta ja ne oikeat syylliset jotka ovat tehny sulle pahoja asioita niin heidän virheistä syytit ja rankaisit minua joka en oo ikinä tehnyt sinulle mitään väärää koskaan. Oliko se sen arvoista että meidän välit meni ja tilalle tuli viha ja koston halu. Mä ehdotin että kerro mitä haluat nii tapahtukoon tahtosi kunhan et enää minua rankaise muiden virheistä. Käykö tämä sinulle että jos teen kuten haluat niin lopetat mun kiusaamisen?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      106
      4918