Tallinnan sataman rahtimäärä nousi viime vuonna viiden vuoden ennätystasolle 21,3 miljoonaan tonniin. Kasvua edellisvuodesta syntyi 7 prosenttia.
Tallinnan satama porskuttaa koronasta huolimatta
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matkailufoorumi, aloitus käsittelee rahtia.
- Anonyymi
Noin voi kirjoittaa vain täysin kokematon.
Laivamatkustajien matkatavaroita ei punnita. Mutta mistäs kokematon tuon voisi tietää. - Anonyymi
En ole Tallinnan satamassa koskaan rahtilaivoja nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Tallinnan satamassa koskaan rahtilaivoja nähnyt.
Matkustajalaivat kuljettavat näin korona-aikaan paljon rahtia. Varsinainen rahtisatama on Maardun kaupungin Muugan satama joka sijaitsee toistakymmentä kilometriä itään Tallinnan matkustajasatamasta.
Helsingissäkin on kuulemma useita satamia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustajalaivat kuljettavat näin korona-aikaan paljon rahtia. Varsinainen rahtisatama on Maardun kaupungin Muugan satama joka sijaitsee toistakymmentä kilometriä itään Tallinnan matkustajasatamasta.
Helsingissäkin on kuulemma useita satamia.Helsingin itäpuolellakin on jonkun huhun mukaan matkustajasatamia.
- Anonyymi
Kasvu tuli pääosin nestemäisestä rahdista. Enkä tarkoita olutta,tms:)
Jotta pysytään laivamatkailussa, todetaan että Tallink teki tappiota viime vuonna runsaat 100m€- Anonyymi
100 millieuroa on 0,1 euroa. Ei mikään paha tappio ottaen huomioon koronahärdellin vaikutukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 millieuroa on 0,1 euroa. Ei mikään paha tappio ottaen huomioon koronahärdellin vaikutukset.
Loistavaa !!! Sinä olet KYKY !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa !!! Sinä olet KYKY !!!!
Joo, vielä ku se osais jotain muutakin kuin saivarrella tyhjästä. Mutta se kun on ainoo mitä sen päästä irtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vielä ku se osais jotain muutakin kuin saivarrella tyhjästä. Mutta se kun on ainoo mitä sen päästä irtoo.
Sinun päästäsi ei valitettavasti irtoa muuta kuin hilsettä.
- Anonyymi
Saaks sieltä vielä viina halvalla? Mä lähden sit kun sitä puoli ilman saa sinne kulttuurimatkalle. Mä otan omat isot muutyokaljakärryt taas mukaan. Hih!
- Anonyymi
Mikä estää lähtemisen vaikka nyt heti?
Suomen kansalaisella on perustuslaillinen oikeus lähteä maasta ja palata maahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää lähtemisen vaikka nyt heti?
Suomen kansalaisella on perustuslaillinen oikeus lähteä maasta ja palata maahan.Kyllä on mutta Tallinnan maihiin pääsyn päättävät Viron viranomaiset. Ostoksia voi tehdä laivallakin ja kalja on jopa halvempaa laivalla. Voi tulla samalla laivalla takaisin ilman että käy (siis yrittää käydä) maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on mutta Tallinnan maihiin pääsyn päättävät Viron viranomaiset. Ostoksia voi tehdä laivallakin ja kalja on jopa halvempaa laivalla. Voi tulla samalla laivalla takaisin ilman että käy (siis yrittää käydä) maissa.
Kun sanoo, että tuli käymään naisissa, viranomaiset naurahtavat ja päästävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on mutta Tallinnan maihiin pääsyn päättävät Viron viranomaiset. Ostoksia voi tehdä laivallakin ja kalja on jopa halvempaa laivalla. Voi tulla samalla laivalla takaisin ilman että käy (siis yrittää käydä) maissa.
Voihan sitä kuitenin yrittää käydä maissa, niin saa ulkomaanpäivärahankin, jolla kuittaa suurimman osan kaljaostoksista.
- Anonyymi
Suomeen kulkee edullisesti tuotettua tavaraa konttikaupalla?
- Anonyymi
Kun haluaa todella hyvää tavaraa edullisesti, täytyy mennä maihin. Ne tytöt ei taida laivalla päivystää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun haluaa todella hyvää tavaraa edullisesti, täytyy mennä maihin. Ne tytöt ei taida laivalla päivystää.
Tarkoitat varmaan sossun tätejä kun ne ovat Sinulle niin tuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan sossun tätejä kun ne ovat Sinulle niin tuttuja.
Lapsen kommentti. Ei tunne vielä aikuisten hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen kommentti. Ei tunne vielä aikuisten hyvää.
Olen kolmikymppinen sossun elätti, älä aliarvioi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kolmikymppinen sossun elätti, älä aliarvioi.
Oi, yhä neitsyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, yhä neitsyt.
Tyttömäinen ilmaus. Sanoisin mielummin, että minulla on vielä poikuus tallella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141956- 811244
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27772Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649