Lapset juoksee taukoomatta (teen töitä kotona) 09-23 välisen ajan päivittäin. Hakkaavat jotain lattiaan, hyppivät jostain alas, pomppivat, takovat seiniä. Tätä ryskettä jatkunu kuukausitolkulla. Ei oo enää normaalia elämää. Saako tosta jo ilmottaa isännöitsijälle? En voi laittaa kirjettä tai mennä ovelle, saisin varmasti raivokohtauksen.
Lasten riehuminen kerrostalossa
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmasti pystyt käymään ovella asiallisesti sanomassa. Sitten olet ainakin yrittänyt, ja voit olla isännöitsijään yhteydessä. Nämä ovat kyllä vaikeita juttuja, ja korona-aika tietysti lisännyt meluongelmia taloyhtiöissä. Meikäläisellä ongelmana oli tuoakoiva naapuri, jonka savut tulivat sisään. Sain itse onneksi hänen kanssaan asian sovittua. Kannattaa yrittää!
- Anonyymi
HAHA yrittäjillä menee vaikeasti varmaan nykyisin!
- Anonyymi
Jotkut puskee pentuja mailmaan,pilaam aa n toisten elämän.Helvitästäkö tulleet?kasvatus kuriin vanhemilla sekä jälkeliäisillä!
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi itse keksiä lapsillesi mielekästä tekemistä, ei se ole isännöitsijän homma...ihme uusavuttomuutta.
- Anonyymi
Isännöitsijälle, kuten kenellekään muulle ilmoittaminen ei auta koska kyseessä ovat 'normaalit asumiseen ja elämiseen kuuluvat äänet', joten ainoa vaihtoehto on yrittää neuvotella naapurin kanssa.
Ainoa mitä voit tehdä on ilmoittaa lastensuojeluun että naapurisi lukitsee lapset sisälle yksin ilman valvontaa, ja sitten lapset riehuu siellä keskenään yms., mutta ... tässä ollaan sitten jo todella vaarallisilla vesillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819