Aihe

Lasten riehuminen kerrostalossa

Anonyymi

Lapset juoksee taukoomatta (teen töitä kotona) 09-23 välisen ajan päivittäin. Hakkaavat jotain lattiaan, hyppivät jostain alas, pomppivat, takovat seiniä. Tätä ryskettä jatkunu kuukausitolkulla. Ei oo enää normaalia elämää. Saako tosta jo ilmottaa isännöitsijälle? En voi laittaa kirjettä tai mennä ovelle, saisin varmasti raivokohtauksen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä varmasti pystyt käymään ovella asiallisesti sanomassa. Sitten olet ainakin yrittänyt, ja voit olla isännöitsijään yhteydessä. Nämä ovat kyllä vaikeita juttuja, ja korona-aika tietysti lisännyt meluongelmia taloyhtiöissä. Meikäläisellä ongelmana oli tuoakoiva naapuri, jonka savut tulivat sisään. Sain itse onneksi hänen kanssaan asian sovittua. Kannattaa yrittää!

• Anonyymi

HAHA yrittäjillä menee vaikeasti varmaan nykyisin!

• Anonyymi

Jotkut puskee pentuja mailmaan,pilaam aa n toisten elämän.Helvitästäkö tulleet?kasvatus kuriin vanhemilla sekä jälkeliäisillä!

• Anonyymi

Ehkä sinun pitäisi itse keksiä lapsillesi mielekästä tekemistä, ei se ole isännöitsijän homma...ihme uusavuttomuutta.

• Anonyymi

Isännöitsijälle, kuten kenellekään muulle ilmoittaminen ei auta koska kyseessä ovat 'normaalit asumiseen ja elämiseen kuuluvat äänet', joten ainoa vaihtoehto on yrittää neuvotella naapurin kanssa.

Ainoa mitä voit tehdä on ilmoittaa lastensuojeluun että naapurisi lukitsee lapset sisälle yksin ilman valvontaa, ja sitten lapset riehuu siellä keskenään yms., mutta ... tässä ollaan sitten jo todella vaarallisilla vesillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      262
      18563
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13843
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10277
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      60
      7468
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      350
      4566