Aihe

USA:n presidentti saa sitä, mitä tilasi - vai kuinka?

Anonyymi

Neljä vuotta valehtelua, nimittelyä ja haukkumista - mielivaltaista ja ylimielistä toimintaa henkilöltä, jonka pitäisi toimia maansa parhaaksi, mutta tämä Trump toimi pressana kuin mikäkin liikemies tyyliin tarkoitus pyhittää keinot.

Nyt arvon pressa joutuu maistamaan omaa lääkettään...Amerikka on saanut oman Hitlerinsä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämmöiset ei poistu näyttämöltään sytyttämättä sitä palamaan...

• Anonyymi

Trump tulee jatkamaan ja edelleen jakamaan kansaa kahtia. Trumpin myyrän työ jatkuu. Tulee tarkoituksellisesti vaikeuttamaan uuden presidentin työtä näillä omilla agitaatioillaan.
        Joe Bidenillä tulee olemaan iso ongelma nimeltään TRUMP.

Luonnevikainen - ja luonnehäiriöinen, patologinen valehtelija. Vallanhaluinen yksinvaltias, jonka meno ja touhut olisi pitänyt pysäyttää jo paljon aiemmin. Toimi agitaattorina loppiaisen päivän apahtumissa.
        Mutta kuitenkin niin tyhmä, ettei tajunnut, että tuollaiset hallitsijat saavat aina paskasen lopun, kun kansa saa tarpeekseen. Trump on arvaamaton tyyppi - ailahteleva orassinen uhka koko maailmalle. Haukkuu, nimittelee, mitätöi - se tyyli herralla on ollut somessa. Sanalla sanoen erittäin epävakaa persoona - sanoisin eräänlainen psykopaatti.

Jo Trumpin alkuaikoina tuli käsite "vaihtoehtoinen totuus." Eli valheesta tuli se toinen "totuus."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump tulee jatkamaan ja edelleen jakamaan kansaa kahtia. Trumpin myyrän työ jatkuu. Tulee tarkoituksellisesti vaikeuttamaan uuden presidentin työtä näillä omilla agitaatioillaan.
        Joe Bidenillä tulee olemaan iso ongelma nimeltään TRUMP.

Luonnevikainen - ja luonnehäiriöinen, patologinen valehtelija. Vallanhaluinen yksinvaltias, jonka meno ja touhut olisi pitänyt pysäyttää jo paljon aiemmin. Toimi agitaattorina loppiaisen päivän apahtumissa.
        Mutta kuitenkin niin tyhmä, ettei tajunnut, että tuollaiset hallitsijat saavat aina paskasen lopun, kun kansa saa tarpeekseen. Trump on arvaamaton tyyppi - ailahteleva orassinen uhka koko maailmalle. Haukkuu, nimittelee, mitätöi - se tyyli herralla on ollut somessa. Sanalla sanoen erittäin epävakaa persoona - sanoisin eräänlainen psykopaatti.

Jo Trumpin alkuaikoina tuli käsite "vaihtoehtoinen totuus." Eli valheesta tuli se toinen "totuus."

Olen nähnyt saman kuvion työpaikallakin. Luo ikäänkuin oman valhemaailmansa johon vetää muut mukaan. Manipulointitaidot yhdistettynä moraalittomuuteen ja säälimättömyyteen tekee jvaarallisen tyypin, jota ei ole helppoa saada vastuuseen mistään, koska aina löytyy selitykset ja voidellut puolustajat... Ja avainhenkilöt voidellaan tai pelotellaan erityisellä huolella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt saman kuvion työpaikallakin. Luo ikäänkuin oman valhemaailmansa johon vetää muut mukaan. Manipulointitaidot yhdistettynä moraalittomuuteen ja säälimättömyyteen tekee jvaarallisen tyypin, jota ei ole helppoa saada vastuuseen mistään, koska aina löytyy selitykset ja voidellut puolustajat... Ja avainhenkilöt voidellaan tai pelotellaan erityisellä huolella...

Itse olen nähnyt saman - onneksi toisella osastolla. Osaston esimies oli haalinut ympärilleen eräänlaisen hovin. Oli palkannut osastolleen kavereitaan, jotka olivat hänelle kiitollisuudenvelassa eli vaikenivat. Narsistilla on mahtavat manipuloinnin taidot - osaa kääriä todelliset tavoitteensa taitavasti piiloon ja usein onnistuukin saamaan tarkoitusperänsä toteutettua.

Tällaiset henkilöt ovat työpaikan todellisia myrkkykääreitä. Jos et ole minun puolella, olet minua vastaan.

Trump on saanut neljän vuoden ajan valehdella ja onnistunut lietsomaan vihaa kansan keskuudessa. Nyt sitten vihan hedelmät nähdään ....tulee todennäköisesti jatkamaan omaa agendaansa pressakauden jälkeen. Jää nähtäväksi, mitä seuraavaksi, mitä Trumpille uskollieset ja fanaattiset kannattajat tekevät. USA:ssa saatta yhteiskuntarauha pahastikin järkkyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12667
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      185
      11591
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      7778
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      18
      5257
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      193
      3160