Aihe

Etäopiskelu ahdistaa

Anonyymi

Ens viikolla alkaa taas etäopiskelu, joka ahdistaa valmiiks. Opettaja on silleen "varautukaa avaamaan kamerat ja mikrofonit, jotka tietenkin toimii kaikilla, hehheh ;-))". Heti alko vituttaa tollanen. Siis miksi avata mikrofonia, jos ei koulussakaan oo tapana puhua. Mua oikeesti jännittää sellaset tilanteet, kun pitää olla äänessä. Mun syke alkaa nousemaan ja melkeen ääni lähtee. Koitan tietysti olla jännittämättä, mutta kun aattelen, että nyt mua jännittää, niin se jännitys vaan lisääntyy. Alan miettii, miten muut kuulee mussa sen. Suu nykii ja sydämen lyönnit kuuluu kovaa. Näin on käyny usein koulussa, vaikka tuttu luokka onkin. Jännitän pelkkää nimen sanomista noin paljon. Sitten jos pitää sanoa vähän enemmän, niin aina vaan pahempi. Ugh! En haluis olla poiskaan tunneilta, mut just tän jännityksen takia varmaan pitää. :-/

Onko kohtalotovereita?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sen mikrofonin voi sulkea nappia painamalla? Joissain weppikameroissa on sellainen 'mute' -nappi kuin puhelimissa, eli silloin mikrofoni on pois päältä.

Ja jos weppikamerassa on mikrofoni, niin tietokoneen asetuksia voi muuttaa niin että se käyttääkin jotain muuta mikrofonia kuin weppikameran mikrofonia, niin silloin voi hankkia mikrofonin jossa on tällainen 'mute' -nappi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      427
      5018
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      129
      2037