Sofia Belorf ja Stefan Therman rajussa some-rallissa: "Säälittävä parisuhde" "Todella pellepari"

Sofian ja Stefanin yhteenpaluu saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/sofia-bel-rf-ja-stefan-therman-rajussa-some-rallissa-saalittava-parisuhde-todella-pellepari?s24

10

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen suosituin saippuaooppera :D Ei siinä mitään, mutta se analyysin määrä yllättää. Monilla on vähän liikaa aikaa.

      • Anonyymi

        Koronan syy.


    • Anonyymi

      Tää on tämän päivän "viihdettä"

    • Anonyymi

      Uudessa blogissa kertoo, ettei mitään riitoja juuri ole ollut eikä nyt paljon ole juotu ja ja ja. Ei oo mitään tapahtunut, heitä vaan vainotaan ja kaikkea liiotellaan.

      • Anonyymi

        Ton naisen suusta ei totuutta kuulla koskaan, valehteva noita-akka🙄


    • Anonyymi

      Pimee nainen, ei mikään hyvinvointivalnentaja päinvastoin, voin pahoin, kun luen tuon hörhön tarinoita. Mitä vaikuttaa, ei ole somevaikuttaja, joutava hörhö

      • Anonyymi

        Pahoinvointi valmentajan tv- lähetys sai todella huonon vastaanoton, kaikki jo muka jo nähty aikaisemmin ja jo liian vanha ja sääli kun joutuu elää noin tyhjää elämää.Pitihän se kyllä jokaisen jo tietääkin ja nuoret vaan katsoo ohjelmaa, eikä muut.


    • Anonyymi

      Mitähän tapahtuisi, jos Soffian ja Stefun pistäisi erämaamökkiin viikoksi ilman kännykkää tai muita elektronisia laitteita, ilman meikkejä ja ruoat pitäisi tehdä erätulilla itse? Siinähän sitä olisikin reality-konseptia!

    • Anonyymi

      Voisit yllättyä, vieläpä positiivisesti😏

    • Anonyymi

      Ai ei olla tapeltu ja juotu. Viime yönä biletettiin niin että toisella nänni vilkkui ja toinen oli kalvakan kylmän hikinen, otettu miestä väkevämpää väkevää.

      Loppuyön tunnelmat tietää.

      Ja eipä siinä mitään, heidän elämä, hassua vaan valehdella kaikesta.

      Jos Pokeritähti on bilettänyt Hangon, harvenee harrastukset ja tapaamiset lapsen kanssa entisestään, tietty sekin heidän elämä mutta harmi lapselle. Vai onko parempi niin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe