HP läppäristä ei kuulu minkälaista ääntä ilman kuullokkeita, mutta ennen on kuulunut ilman kuulokkeitakin. Ne vain katosi. Olen yrittänyt kaikkea mutta läppäri väittää että ei ole mitään vikaa. mitä pitäisi tehä?
HP läppäristä katosi kokonaan äänet
13
132
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ajoit jo vianmäärityksen, niin käynnistä kone sen jälkeen Virta/Käynnistä uudelleen -toiminnon kautta.
- Anonyymi
Olen kokeillut käynnistää uudelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokeillut käynnistää uudelleen
Kuulokeliittimessä on kytkin joka katkaisee kaiuttimet.
Kuulokeliitin on varmaankin sopimaton ja on rikkonut ( = vgääntänyt pois paikaltaan ) ko. kytkimen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulokeliittimessä on kytkin joka katkaisee kaiuttimet.
Kuulokeliitin on varmaankin sopimaton ja on rikkonut ( = vgääntänyt pois paikaltaan ) ko. kytkimen.Itsekin luulisin näin. Voisi kokeilla käyttää konetta huollossa?
Toinen vaihtoehto on, että jos on käyttänyt läppäriä ulkoisen näytön kanssa, niin siihen on voinut jäädä päälle asetus joka ohjaakin äänet HDMI/DP -liitimeen, ja nyt tämä asetus pitää vain vaihtaa takaisin.
- Anonyymi
Ohjainpäivitys varmaan sotkenut. Etsi toinen ohjain.
- Anonyymi
Milla sotki hiiren viimeiviikon joku win 10 päivitys.
- Anonyymi
W10 tekee päivityksessä ruhjontaa ja toimintoja häviää.
- Anonyymi
Älä missään nimessä edes harkitse koneesi viemistä huoltoon. Voivat keksiä ihan mitä vain rahastaakseen sinua.
Lähes varmasti koneessasi ei ole mitään vikaa, joka ei korjautuisi suoraan asetuksista. Voit myös laittaa kaikki asetukset perustilaan ja ongelma korjautuu varmasti. - Anonyymi
Hiiri alkoi häviään viime viikon päivityksen jälkeen.
- Anonyymi
Samaa on acerin koneissa. havaittu.
- Anonyymi
Asenna koko Windows uudestaan.
- Anonyymi
Lataa joku Linux-distro ja tee siitä live-usb -tikku, boottaa sillä ja kokeile että toimiiko äänet taas Linuxilla...
- Anonyymi
koita päivittää ääni driverit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010