HP läppäristä ei kuulu minkälaista ääntä ilman kuullokkeita, mutta ennen on kuulunut ilman kuulokkeitakin. Ne vain katosi. Olen yrittänyt kaikkea mutta läppäri väittää että ei ole mitään vikaa. mitä pitäisi tehä?
HP läppäristä katosi kokonaan äänet
13
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ajoit jo vianmäärityksen, niin käynnistä kone sen jälkeen Virta/Käynnistä uudelleen -toiminnon kautta.
- Anonyymi
Olen kokeillut käynnistää uudelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokeillut käynnistää uudelleen
Kuulokeliittimessä on kytkin joka katkaisee kaiuttimet.
Kuulokeliitin on varmaankin sopimaton ja on rikkonut ( = vgääntänyt pois paikaltaan ) ko. kytkimen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulokeliittimessä on kytkin joka katkaisee kaiuttimet.
Kuulokeliitin on varmaankin sopimaton ja on rikkonut ( = vgääntänyt pois paikaltaan ) ko. kytkimen.Itsekin luulisin näin. Voisi kokeilla käyttää konetta huollossa?
Toinen vaihtoehto on, että jos on käyttänyt läppäriä ulkoisen näytön kanssa, niin siihen on voinut jäädä päälle asetus joka ohjaakin äänet HDMI/DP -liitimeen, ja nyt tämä asetus pitää vain vaihtaa takaisin.
- Anonyymi
Ohjainpäivitys varmaan sotkenut. Etsi toinen ohjain.
- Anonyymi
Milla sotki hiiren viimeiviikon joku win 10 päivitys.
- Anonyymi
W10 tekee päivityksessä ruhjontaa ja toimintoja häviää.
- Anonyymi
Älä missään nimessä edes harkitse koneesi viemistä huoltoon. Voivat keksiä ihan mitä vain rahastaakseen sinua.
Lähes varmasti koneessasi ei ole mitään vikaa, joka ei korjautuisi suoraan asetuksista. Voit myös laittaa kaikki asetukset perustilaan ja ongelma korjautuu varmasti. - Anonyymi
Hiiri alkoi häviään viime viikon päivityksen jälkeen.
- Anonyymi
Samaa on acerin koneissa. havaittu.
- Anonyymi
Asenna koko Windows uudestaan.
- Anonyymi
Lataa joku Linux-distro ja tee siitä live-usb -tikku, boottaa sillä ja kokeile että toimiiko äänet taas Linuxilla...
- Anonyymi
koita päivittää ääni driverit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749