Minun mielestäni ehdottomasti Kauppakadun kotipizzassa!
Missä on Kajaanin parhaat pitsat?
33
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppakadulla ei ole kotipizzaa tietääkseni.
- Anonyymi
Ainahan siinä on ollut? Siinä risteyksessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan siinä on ollut? Siinä risteyksessä
Se on Pekun pitsa.
- Anonyymi
Saatanpa muistaa väärin, Maijan baari taisi olle Pohjolankadun puoleella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Pekun pitsa.
Kutsumanimi oli juuri tuo, oikeasti Noutopizza, nykyistä elokovateatteria vastapäätä.
- Anonyymi
Minusta se on kyllä kirkkokadulla se kotipizza.
- Anonyymi
Täh? No ei ole. Johan ne mainoksessakin rallattaa sitä et...
kaup-pa ♫
ka-dun ♪
ko-ti-pit-sa ♩♬
Ikäni siinä käynyt, kylän parhaat pitsat ja paras palvelu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaup-pa ♫
ka-dun ♪
ko-ti-pit-sa ♩♬
Ikäni siinä käynyt, kylän parhaat pitsat ja paras palvelu!Kirkkokatu 21 on "Kauppakadun" Kotipizzan osoite - kait tuon nyt jokainen kajaanilainen pizzan syöjä tietää!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkokatu 21 on "Kauppakadun" Kotipizzan osoite - kait tuon nyt jokainen kajaanilainen pizzan syöjä tietää!!!!
Kauppakadun kotipizza se on, eihän sitä koskaan sanota et kirkkokadun kotipizza.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaup-pa ♫
ka-dun ♪
ko-ti-pit-sa ♩♬
Ikäni siinä käynyt, kylän parhaat pitsat ja paras palvelu!On tasan tarkkaa kannattaapa kattoa osoite jos et usko.
- Anonyymi
Telepointin viereinen nuhrula. Aivan parasta paskaa!!
- Anonyymi
välillä taitaa taikina olla muuta kuin kotipizzantaikinaa...
- Anonyymi
Kasarminkadun Kotipizza, ihan paras
- Anonyymi
Eikun Mamma Leonessa.
- Anonyymi
Eipä nuo eroa kovinkaan paljon eri paikoissa jos ne on onnistuneet...perusmättöä joka paikassa.
- Anonyymi
Rutkulan "kotipizzasta" saa kajaanin parasta pizzaa.
- Anonyymi
Tykkään Casa Biancan pizzoista - harmi että hyvä alku läsähti ja aloittivat nuukailemaan niin aukioloajoissa kuin ruuissakin. Ja menivät samalla hampurilais- vuohenjuustokana linjalle kuin kaikki muutkin ravintolat!
- Anonyymi
Meillä kotona
- Anonyymi
Kotipizzasta sen verran että eivät taida aina käyttää samaa taikinapohjaa?
- Anonyymi
Mamma Leone
- Anonyymi
Se on sen baarin vieresä PIZZA HUT paras nam
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Ei ole missään parasta pizzeriaa Kajaanissa enää ollut vuosiin ja sekin Casa Bianca oli parhain mutta mikään muu ei ole parhain pizzeeria ja enkä ostaisi kotpizzasta niitä pieniä pizzoja ja ylihintaisia. Lorista tai Stadin Chilistä saa samaan hintaan isompia ja enemmän täytettä niihin.
- Anonyymi
Kauppakadulla ei ole koskaan ollutkaan kotipizzaa Kajaanissa joten väärää tietoa vaan! Kirkkokadulla on kotipizza ei kauppakadulla!
- Anonyymi
Ja toinen Kasarminkadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen Kasarminkadulla.
Mulla on kotona omakotipizza!! teen itse pizzani että parempaa ei saa Kajaanista tekemällä mistään muualta!
- Anonyymi
Ada. Hinta/laatu- suhde kohdallaan.
- Anonyymi
Hyi. Huonointa laatua ADA:n pizzat on ja makukin kun jää sivu ja jälkimaku suuhun.
- Anonyymi
Ostin pizzan Kajaanista.
Huomasin, että se on karvan verran kilpailijoitaan parempi.- Anonyymi
Jos ilmaisia saivareita haluaa höysteeksi niin mikä ettei.
- Anonyymi
Paltamossa parhaat pitzzat
- Anonyymi
Paltamossa on kuravettä pizzat!
- Anonyymi
Minun mielestäni ei! Ole missään muualla kuin omasta uunissa tehtynä korkeintaan on parhainta aina pizza kun silloin saa tehdä itse koko pizzan, lisätä täytteet niin paljon kuin haluaa ja juustoakin siihen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837