Tekee itsestään taas niin tärkeän, mutta oletteko huomanneet ettei Sofia ole Martiinaa haukkunut hyvä Sofia 👌
Martiina se jaksaa haukkua Sofiaa..
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haloo.. Nuo haukkumiset on tehty aikalailla heti eron jälkeen. Kyllä itsekin avautuisin tuossa tilanteessa. Lisäksi Sohvi on kyllä haukkunut, piilokettuillut, mutta sitä ei ole noteerattu lehtien kansissa asti..
- Anonyymi
Sofialla onkin enemmän käytöstapoja, ei kerro kaikkea julkisesti. Tietää varmasti paljonkin asioita (negatiivisia), mutta ei niillä julkisuutta hae.
- Anonyymi
👍Hyvä Sofia 🌹
- Anonyymi
Harmittaa perusteettomat ilkeät kommentit Sofiasta, joita ei todellakaan ansaitse.
Todella ala-arvoista käytöstä Martinan
" sisäpiiriltä".
Täysin ovat unohtaneet sen, että itse Martina harrasti muita miehiä vaikka asui Stefanin kanssa. Ei ole Sofian syy. jos ero tuli. Stefan oli yrittänyt lukuisia kertoja päättää suhteen. - Anonyymi
Sivistynyt ihminen ei ainakaan julkisesti hauku ex- puolisoaan ja tämän suhdekuvioitaan. On erosta sitten kulunut viikko, kuukausi tai vuosi.
- Anonyymi
Lapsen isän haukkuminen on ihan ala-arvoista.
Törkeää muutenkin toisten elämää repostella.
On myös julkaisijalta tökeröä ja julkisuushakuista sanoisinko epäeettistä toimintaa. - Anonyymi
Nyt onkin martinalla kova valkopesu käynnissä ei riitä edes 90astetta, vaan on pitänyt iltapäivälehtiin ottaa yhteyttä ja valheilla kääntää hätäpäissään oma elämä muka paremmaksi mitä on. Hävettävää käytöstä ja toimittaja lupausten urakehityksen estämistä.
- Anonyymi
Sohvalla ei mitään käytöstapoja ole 😂🤣🤣
- Anonyymi
En kyllä jaksa enään seuraa marttaa tekee itsestään jo ihan naurettavan.
Tunnistan kyllä luonteen piirteet.
Vapaa matkustaja en koskaan voisi haukkua eciä ja nykyisiä kumppaneita ihan järkyttävää käytöstä henkilöltä joka myy valmennuksia. - Anonyymi
moukkamaista käytöstä,mutta jos koulutkin kesken jääneet, SOFIA sata kertaa fiksumpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749