Aihe

Sofia-somella näkyvyyttä-työnteko

Anonyymi

Eikös eilisessä tarinassa ollut maininta, että nyt kun levätty ja pidetty sometaukoa, tänään ”palataan työn ääreen” ja postauksia tulee? Tuli yksi aamupissitys-kymmensekunttinen...

4

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, heiii.. Kun ei jaksa enempää. Täytyy taas lomailla vähän lisää... Pukin tuoman naamion laitto otti koville.. Lepään vähän (ois ollu kivampi jossain hoitolassa stefun piikkiin käydä, kun ei olis tarvinnut kun laittaa simmut kiinni) 😂

• Anonyymi

Kohta Dubaihin ”työmatkalle”. Ennen sitä pitää kerätä voimia 😂

• Anonyymi

Jos oli heitetty pihalle kasseineen ja koirineen jo aamutuimaan 🤪

• Anonyymi

Martinlaakson omatyttö etsii töitä🤳

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      66
      9541
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      490
      5613
    3. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      112
      5497
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      5085
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      178
      2816