Tämä on oikeasti jo mystistä, ootko ajatellut?

Anonyymi

Oletko kaksoisliekkini ?
Sehän tarkoittaa jotaki kakstahtimoottorihommaa vai oonko ymmärtäny oikein?

Kyllä, sinun täytyy olla kaksoisliekki. Ja minä oon toinen, oon mopo. Sinä oot... no oot voit olla vaikka Warre

Tuota liekkiä en tuossa ymmärrä, tarkottaako se sitä että se moottori on niin kuin molemmista päistä tulessa vai mitä se on ?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit olla kajakkikaksikko jos et Warre halua olla. Tai Trabant, mutta avomalli ettei pää osu kattoon

      • Anonyymi

        Tai kusi nouse hattuun. Ahahaha.


      • Anonyymi

        Kajakkissa kaikkialla pissanurkkaa tonkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kusi nouse hattuun. Ahahaha.

        Mahtavaa sherlock🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Olen. Olen ihan mitä haluat kunhan haluat.

      • Anonyymi

        Kiitos. Oletko suklaavanukas ? Tekee mieleni suklaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Oletko suklaavanukas ? Tekee mieleni suklaata

        Olen ja warresi myös. Olisiko Fiat 500 susta hyvä auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ja warresi myös. Olisiko Fiat 500 susta hyvä auto?

        Juu olis mutta haluan vanhan mallin. Oranssin. Tai sen pakettiautoversion. Jos uusi niin sitten väriksi syvä punainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olis mutta haluan vanhan mallin. Oranssin. Tai sen pakettiautoversion. Jos uusi niin sitten väriksi syvä punainen

        Onko siitä pakettiversiokin? Itelleni ajattelin tuota pientä, hybridinä ehkä. Mutta en mä punaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä pakettiversiokin? Itelleni ajattelin tuota pientä, hybridinä ehkä. Mutta en mä punaista.

        On joo, vanhasta mallista. Olisko 60-luvun puolessavälissä tehty. Ootas kun ettin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, vanhasta mallista. Olisko 60-luvun puolessavälissä tehty. Ootas kun ettin

        Tämä olikin tämmöinen aika pieni. Mutta hieno. Uudestaki taitaa olla samanlainen https://car-from-uk.com/sale.php?id=142319


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olikin tämmöinen aika pieni. Mutta hieno. Uudestaki taitaa olla samanlainen https://car-from-uk.com/sale.php?id=142319

        Jos auto voi olla kaunis niin se on tuo tuossa kuvassa. Mutta toki tahtoisin autoon turvatyynyt ja muut kilkkeet että pysyy hengissä.


    • Anonyymi

      Meillä oli telepaattinen taikayhteys kaksoisliekin kanssa, mutta se tais sammua.
      Mopo alkoi keulia ja Warresta loppui virta :(
      Tämmöistä elämä on, tähtilampun alla

      • Anonyymi

        Suotta mieltäsi tummennat sinä hän nainen ;)


      • Anonyymi

        Annetaan varrelle virtaa . Mulla on kaapelit ja olen ajoneuvoasentaja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan varrelle virtaa . Mulla on kaapelit ja olen ajoneuvoasentaja .

        Niinkö? Tuota en tienny. Varmaan olisit kertonu tuon heti nimen ja iän jälkeen.
        En usko, nyt on feikkiwarre. Ei voi olla ajoneuvoasentaja


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä olet antanut minulle moottorin. Saan lisää virtaa sinusta, ja saan sinusta motivaatiota kehittää itseäni ja huolehtia itsestäni. Haluan olla sinua varten paras mahdollinen itseni.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Vaikka ootki feikkiwarre. Aina pitää huolehtia itsestään.
        Mutta nyt feikkitutka. Minkä väriset lamput warressa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaikka ootki feikkiwarre. Aina pitää huolehtia itsestään.
        Mutta nyt feikkitutka. Minkä väriset lamput warressa on?

        Tähän on vaan yksi oikea sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaikka ootki feikkiwarre. Aina pitää huolehtia itsestään.
        Mutta nyt feikkitutka. Minkä väriset lamput warressa on?

        Aika loppui ja meni rosvosektorille. Niin loppui tämäkin tarina :(
        Ei auttaneet akkukaapelitkaan.
        Onko ne semmoiset punamustat jossa johto välissä? Melkein ostin semmoset viime viikolla, oli halvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on vaan yksi oikea sana

        käpää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaikka ootki feikkiwarre. Aina pitää huolehtia itsestään.
        Mutta nyt feikkitutka. Minkä väriset lamput warressa on?

        Minä en tiedä autoista yhtään mitään. Paitsi värin. Ja sen, että niissä on neljä pyörää ja ratti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vaikka ootki feikkiwarre. Aina pitää huolehtia itsestään.
        Mutta nyt feikkitutka. Minkä väriset lamput warressa on?

        Olisiko keltaiset? Tämä vastaus on sivuvasemmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko keltaiset? Tämä vastaus on sivuvasemmalta.

        Väärin!

        t. mopo
        *räpyttelee silmiään*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin!

        t. mopo
        *räpyttelee silmiään*

        Sininen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen

        Osittain oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain oikein

        Vihreä tietysti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä tietysti!

        Sekin tavallaan oikein mutta väri sopii mopoon paremmin


    • Anonyymi

      Kadotin kaksoisliekkini :(

      • Anonyymi

        Ei kaksoisliekki voi kadota. Toki se voi olla saunassa tai vessassa tai jossain.


      • Anonyymi

        Ei se katoa, voi hetkellisesti olla muuta ajateltavaa, mutta se yhteys on aina taustalla, kuin matala-asteinen krooninen tulehdus.

        Mä en ehkä usko koko kaksoisliekkiteoriaa, mutta kyllä musta alkaa tuntumaan, että lähes taiaomaisen täydellisellä yhteensopivuudella ”sen oikean” löytyessä on ihan länsimaisen lääketieteenkin rajoilla pilkottavia perusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se katoa, voi hetkellisesti olla muuta ajateltavaa, mutta se yhteys on aina taustalla, kuin matala-asteinen krooninen tulehdus.

        Mä en ehkä usko koko kaksoisliekkiteoriaa, mutta kyllä musta alkaa tuntumaan, että lähes taiaomaisen täydellisellä yhteensopivuudella ”sen oikean” löytyessä on ihan länsimaisen lääketieteenkin rajoilla pilkottavia perusteita.

        Päivän paras tuo "matala-asteinen krooninen tulehdus" -määritelmä. Kiitos siitä !
        ap


    • Anonyymi

      Taidat tietää aika paljon autoista, ap?

      • Anonyymi

        No jotain perusjuttuja . Töissä joskus ollut alalla


    • Anonyymi

      Se se palamaton osa joka ulostuu pakoaukosta tuodaan takasi sinne sylinteriin jotta saadaan poltettua sitte sekin, = kaks kertaa liekki. Älyäähän tuon nyt tyhmempiki.

      • Anonyymi

        ??? Mitä kieltä tuo oli?


      • Anonyymi

        Jo vain :)


    • Anonyymi

      Oletko mies? Olen itse miettinyt voisiko yksi mies olla kaksoisliekkini. Tuntuu vain sille, että ei hän ajatuksista lähde vaikka mitä tekisi.

      • Anonyymi

        No en kun nainen. Ja tämä oli tämmöistä perjantai-illan huumoria. Kun oli tylsää.

        En mihinkään hömpötyksiin usko. Intuitioon ja ihmistuntemukseen vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kun nainen. Ja tämä oli tämmöistä perjantai-illan huumoria. Kun oli tylsää.

        En mihinkään hömpötyksiin usko. Intuitioon ja ihmistuntemukseen vain

        Minäpäs olenkin melkoinen hörhöliini ja uskon kaikkiin hömpötyksiin ;)


    • Anonyymi

      Sä olet kyllä upea, tultasyöksevä urheiluauto.
      Mä olen sun rinnalla sellainen jalkaisin työnnettävä makkarakoju, joita näkyy New Yorkin kaduilla, mutta kyllä täältäkin lämpöä piisaa!!! 🔥🌭

      • Anonyymi

        :D hauska vastaus, tosin linjakas, tyylikäs ja nopea urheiluauto ei oikein ole tyyliäni. Ainoa yhteinen tekijä , että matalalla kuljemme. Ei tainnut olla oikealta kaksoisliekkiveljeltä tämä vastaus . Makkarakoju ! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D hauska vastaus, tosin linjakas, tyylikäs ja nopea urheiluauto ei oikein ole tyyliäni. Ainoa yhteinen tekijä , että matalalla kuljemme. Ei tainnut olla oikealta kaksoisliekkiveljeltä tämä vastaus . Makkarakoju ! :D

        No mä en kehdannut laittaa tarkemmin kuvausta siitä autosta, jollaisena hänet näen, joten kirjoitin sitten geneerisemmän arvokkaalta kuulostavan autotermin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en kehdannut laittaa tarkemmin kuvausta siitä autosta, jollaisena hänet näen, joten kirjoitin sitten geneerisemmän arvokkaalta kuulostavan autotermin.

        Tuo mataluus oli minulla kyllä silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mataluus oli minulla kyllä silmissä.

        Niin, tai madallus taitaa olla korrektimpi termi, ei hän varsinaisesti matala ole. Minä olen nolo autojen kanssa.
        Tosin, kyllä mä hänen merkkinsä sentään tiedän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe