Ikävä haalenee, kun ei ole yhteyttä välillämme

Anonyymi

Voin laittaa viestiä, voin soittaa, voin nähdä ja tehdä mitä vaan, että tunnet minut ja tunteeni. Silti se on osoittautunut täysin varmaksi, että yksin en voi rakastaa. En voi arvuutella ja odottaa, että olenko se mitä sinä haluat. Kun en näe, eikä "sitä" koe, sitä jotain, mikä vahvistaa sen ns. yhteyden meidän kahden välillä, niin tunne laimenee. Katsotkohan koskaan minua ja näet miten välinpitämättömyytesi sattuu? Joskus mietin, että olet kuin kiveä ja se tuntuu niin pahalta. Ei ole tietä ulos, kun yksin ei voi mitään tehdä ja kaikki on jo sanottu.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdessä tapauksessa , koskien yhtä miestä, hän vain vetää omaa linjaa, vaikka olen sanonut muuta. Vähän niin kun joo joo, ja sama meno jatkuu. Silloin joutuu tykkäämään yksin, jos vaikka tunteet kohtaa, mutta muu ei.

    • Anonyymi

      Puhetta maailmaan mahtuu teot puhuvat

    • Anonyymi

      Sulla on siinä seuraavan biisin sanat.

      • Anonyymi

        Ei ole toivoa tyttö harjaa märkää tukkaa ikkunan takaa nostaa hamettaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toivoa tyttö harjaa märkää tukkaa ikkunan takaa nostaa hamettaan

        Tissit heiluu ylös alas kuka niitä puristaa saa?


    • Anonyymi

      Hyvä, että ikävä laimenee, koska se tässä on ollukin tavoitteena.

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani tunteet ei laimene vaikken näe tai kuule eräästä mitään..
      Sikäli aika ikävää.
      Hän on aina kieltänyt tunteensa minua kohtaan vaikka kehonkieli ja silmät on kielinyt muusta.
      Silti kaipaan aina vaan.

      • Anonyymi

        Tuttu juttu tuo 01:38


    • Anonyymi

      Kun alkaa tuntua, että on aika luovuttaa, silloin hetki on oikea. On meitä täällä aika monta. 😉 Joskus vertaistuki auttaa. ♥️

      Itse en ole häntä alkusyksystä nähnyt, emmekä ole viestejä edes vaihtanut. Muistan eron hetken, hän kädet lievässä puskassa.Käskin hänen pitää itsestään huolta uudessa elämänvaiheessaan. Käsien puska oli hassu ruumiin kieli, koska hän oli aina olut seurassani hyvin avoin. En tiedä pelkäsikö minun alkavan tunteilla vai suojasiko enemmän itseään omilta tunteilta.

      Voisin kuvitella hänen toivovan tunteiden poistuvan kun ei nähdä. Hän on myöntänyt jotain tunteita AINAKIN ohimeneviä joskus olleen (noilla sanoilla) ja kun kipuilin sysip*skan parisuhteeni kanssa, käski yrittää vielä ja sanoi, että lapset ovat etusijalla. Erosin, koska rakkaus oli kuollut, ex ei halunnut olla lähellä tai läsnä 3-4 vuoteen ja selibaattikin oli jatkunut jo 3v ex valinnasta. Olin jo tehnyt päätöksen erota 1.5v ennen kuin edes tapasin hänet. Kitkuttelin vain lasten takia. Hänelle voisin sanoa: ero oli oikea ratkaisu, lapsetkin voi nyt paremmin. Huonon parisuhteen malli on kova risti kannettavaksi ja kun aikuiset voi hyvin se heijastuu lastenkin elämään. Ex ei kohdellut kaikkia lapsia hyvin ja arvostavasti. Huono liitto ei ole ARVO, eikä kärsien yhdessä oleminen eikä kulissliitto. Jos asiat voi korjata, kannattas yrittää, mutta kun ex ei halua korjat äa tai muuttaa mitään, ei se olisi muuttunut kuin huonommaksi. Emmekä kumpikaan ollut tehnyt edes lupausta yhteisestä elämästä koskaan.

      Hän saattaisi myös toivoa tunteiden häviämistä kun ei nähdä (ehkä jopa molempien, vaikka hänen osuutensa menee ylitulkinnaksi😂). Hän saattaa haluta pitää vanhan suhteensa, vaikka selvästi kertoi asioita, jotka kertoo suhteen pahoinvoinnista. Se pahoinvointi myös näkyi ulospäin. Hänellä on oikeus punnita omat ARVONSA itse ja sitä en missään nimessä halua häneltä sitä riistää. Se vie aikaa ja saakin viedä. Enkä ihmettelisi, vaikka sovinnaisuus ja elämäntilanteiden erot olisi hänelle liian iso este, jos vaikka tunteita olisikin (en tiedä onko?). Ihmisen pitää saada itse päättää mitä haluaa ja mitä ei. Hyväksyn sen, vaikka omat tunteeni ei ole hälvenneet. Rakastan edelleen, hiljaa ja sisäänpäin. Toivottavasti tunteet, joskus kuolee, sillä muuten olen tuomittu olemaan ilman parisuhdetta lopun elämäni.

      • Anonyymi

        Kauniita sanoja aurinkoiseen lauantaipäivään :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe