Hotwife / stag haaveita

Hei.

Täällä 36v mies. Haaveissa vaimolle vierasta, itseni parin mukaan kolmanneksi. Mistä aloittaa? Miten tästä haaveesta joskus tulisi totta. Vaimo on tietoinen haaveestani, ollaan asiasta aika ajoin keskusteltu mutta asia ei etene pidemmälle. Mitä tehdä jotta haaveeni toteutuisi joku päivä ja minä saisin toteuttaa tämän ihanan unelman jaetusta naisen nautinnosta?

7

138

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen verran selvennettäköön vielä että vaimoni saama nautinto vieraan kanssa ja sen seuraaminen olisi ehkä se unelma 1 ja se että itse saisin olla toisen parin mukana olisi unelma numero 2

• Anonyymi

Laskutaidoissasi ongelmia?

• Anonyymi

Moikka olen 25 vuotias mies joka muutaman parin kanssa toteuttanut näitä hommia.
      Eli pistä viestiä niin jutellaan tarkemmin yksityisesti.

Sposti [email protected] tai kik makke_1995

• Anonyymi

Aika hiljaista ollut neuvojen suhteen, minuakin kiinnostaisi tietää niksit kuinka muut on saaneet vaimon houkuteltua tähän. Itsekään en ole onnistunut vaikka asiasta silloin tällöin aina muistuttelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hiljaista ollut neuvojen suhteen, minuakin kiinnostaisi tietää niksit kuinka muut on saaneet vaimon houkuteltua tähän. Itsekään en ole onnistunut vaikka asiasta silloin tällöin aina muistuttelen.

Jos vaimo ei itse tuollaisesta fantasioi, niin on varmaan hankalaa. Tuolle pitänee antaa aikaa tosi paljon, että ajatus lämpenee naisen mielessä. Ehkä se siitä vielä jonakin päivänä toteutuu, jos silloin tällöin ottaa asian esille. Jos vaimo kiinnostuu tuosta, niin silloinkin pitäisi keskustella paljon ja fantasioida yhdessä. Itsekin olen siis mies ja fantasioin samasta asiasta. Voin kuitenkin kuvitella mitä kaikkea naisen päässä saattaisi liikkua:

- Mikä on miehen motiivi, kun tuollaista ehdottelee? Haluaako vain itse päästä panemaan muita naisia, että puntit olisi tasan
        - Onko tämä jokin "ansa" mieheltä, ja vain testaa suostuisinko?
        - Tuleeko mies kuitenkin mustasukkaiseksi ja jättää?
        - Entä jos joku tuttu saa tietää asiasta?
        - Entä toinen mies ei pidäkään minua haluttavana?
        - Pystyisikö harrastamaan seksiä ilman ihastumista/rakastumista?
        - Miten oma pää kestää, tuleeko syyllisyyttä tai likainen olo, jos antaa toiselle miehelle?

Kaikki nuo on ihan mahdollisia skenaarioita, niin sikäli aika ymmärrettävää.

• Timpuri80
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaimo ei itse tuollaisesta fantasioi, niin on varmaan hankalaa. Tuolle pitänee antaa aikaa tosi paljon, että ajatus lämpenee naisen mielessä. Ehkä se siitä vielä jonakin päivänä toteutuu, jos silloin tällöin ottaa asian esille. Jos vaimo kiinnostuu tuosta, niin silloinkin pitäisi keskustella paljon ja fantasioida yhdessä. Itsekin olen siis mies ja fantasioin samasta asiasta. Voin kuitenkin kuvitella mitä kaikkea naisen päässä saattaisi liikkua:

- Mikä on miehen motiivi, kun tuollaista ehdottelee? Haluaako vain itse päästä panemaan muita naisia, että puntit olisi tasan
        - Onko tämä jokin "ansa" mieheltä, ja vain testaa suostuisinko?
        - Tuleeko mies kuitenkin mustasukkaiseksi ja jättää?
        - Entä jos joku tuttu saa tietää asiasta?
        - Entä toinen mies ei pidäkään minua haluttavana?
        - Pystyisikö harrastamaan seksiä ilman ihastumista/rakastumista?
        - Miten oma pää kestää, tuleeko syyllisyyttä tai likainen olo, jos antaa toiselle miehelle?

Kaikki nuo on ihan mahdollisia skenaarioita, niin sikäli aika ymmärrettävää.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Osa näistä on on tullutkin selityksenä miksei, mutta vaikka asiasta ollaan keskusteltu lisää niin silti ei ole edennyt. Ja vaikka kuitenkin on kiinnostuksenkin ilmaissut. Hankalaa. Pitäisi osata varmaan unohtaa tämäkin unelma mutta hankalaa sekin kun itse tätä niin kovasti tahdon.

• Anonyymi

Olis ihaa olla kolmantena kanssanne. Sopiiko M52 :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe