Hiivatulehdus vai ei?

Anonyymi

Noni elikä oon tässä miettinyt jonkun aikaa, että voisko mulla olla hiivatulehdus vai onko kyse vaan ulkosynnytinelimien (?) kuivimisesta. Valkovuoto vähentynyt huomattavasti, kutinaa ja polttelua lähinnä vain kun juon jotain hiilihapollista tai liian vähän eikä mitään erikoisempaa ole ollut. Ulkosynnyttimet on vaan vähän ärtyneen näköisiä. Onko ollut samanlaista?

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se hiivatulehdus pyhällä hengellä lähde eli jos joku vastaa niin ei se vaiva sillä kirjoittelulla häviä.Suosittelen lääkärille menoa ja lääkkeitä siihen.Mutta jos vaiva häviää pyhällä hengellä niin hieno homma.

    • Anonyymi

      Hiivatulehduksessa saattaa olla reilustikin valkovuotoa. Itselläni se oli liimautuvaa, eli ei paljoa valunut ulos, mutta kökkäreitä oli emättimen sisäpuolella.

      Olen jostain kuullut, että hiivatulehdus ja estrogeeni liittyvät yhteen. Eli jos kärsii estrogeenin puutteesta, niin todennäköisesti ei ole hiivatulehdustakaan. Kuivat limakalvot viittaavat estrogeenin puutteeseen. Tosin muut tulehdukset ovat mahdollisia.

      Itse olen kärsinyt nuorena pitkittyneistä hiivaoireiluista. Nyt vaihdevuodet ovat varsin lähellä, ja hiivatulehduksista ei ole tietoakaan. Limakalvojen tai virtsateiden polttelua on jonkin verran, se liittyy vaihdevuosiin. Aina kannattaa pyytää varmuuden vuoksi virtsakokeet ja sukupuolitautitestit, jos tartunnan mahdollisuus on. Paikallisestrogeenivalmisteita saa ostaa apteekista jopa ilman reseptiä.

    • Anonyymi

      Lainatarjoukset netissä – paljon mahdollisuuksia, vähän aikaa
      Todella hyvä idea mutta mistä etsimään sijoittajia?
      Hae lain aa jopa 5000 000 €. Lainaesimerkki: 10 000 euroa, 10 vuotta, 120 maksuerää, todellinen vuosikorko 2 %.Tarjottava laina-aika voi olla 1 - 15 vuoden. Jos haluat lisätietoja, kirjoita minulle tämän osoitteen kautta:
      Sähköpostini: [email protected]
      Sähköpostini: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe