Noni elikä oon tässä miettinyt jonkun aikaa, että voisko mulla olla hiivatulehdus vai onko kyse vaan ulkosynnytinelimien (?) kuivimisesta. Valkovuoto vähentynyt huomattavasti, kutinaa ja polttelua lähinnä vain kun juon jotain hiilihapollista tai liian vähän eikä mitään erikoisempaa ole ollut. Ulkosynnyttimet on vaan vähän ärtyneen näköisiä. Onko ollut samanlaista?
Hiivatulehdus vai ei?
3
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se hiivatulehdus pyhällä hengellä lähde eli jos joku vastaa niin ei se vaiva sillä kirjoittelulla häviä.Suosittelen lääkärille menoa ja lääkkeitä siihen.Mutta jos vaiva häviää pyhällä hengellä niin hieno homma.
- Anonyymi
Hiivatulehduksessa saattaa olla reilustikin valkovuotoa. Itselläni se oli liimautuvaa, eli ei paljoa valunut ulos, mutta kökkäreitä oli emättimen sisäpuolella.
Olen jostain kuullut, että hiivatulehdus ja estrogeeni liittyvät yhteen. Eli jos kärsii estrogeenin puutteesta, niin todennäköisesti ei ole hiivatulehdustakaan. Kuivat limakalvot viittaavat estrogeenin puutteeseen. Tosin muut tulehdukset ovat mahdollisia.
Itse olen kärsinyt nuorena pitkittyneistä hiivaoireiluista. Nyt vaihdevuodet ovat varsin lähellä, ja hiivatulehduksista ei ole tietoakaan. Limakalvojen tai virtsateiden polttelua on jonkin verran, se liittyy vaihdevuosiin. Aina kannattaa pyytää varmuuden vuoksi virtsakokeet ja sukupuolitautitestit, jos tartunnan mahdollisuus on. Paikallisestrogeenivalmisteita saa ostaa apteekista jopa ilman reseptiä. - Anonyymi
Lainatarjoukset netissä – paljon mahdollisuuksia, vähän aikaa
Todella hyvä idea mutta mistä etsimään sijoittajia?
Hae lain aa jopa 5000 000 €. Lainaesimerkki: 10 000 euroa, 10 vuotta, 120 maksuerää, todellinen vuosikorko 2 %.Tarjottava laina-aika voi olla 1 - 15 vuoden. Jos haluat lisätietoja, kirjoita minulle tämän osoitteen kautta:
Sähköpostini: [email protected]
Sähköpostini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616421Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2044773Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,494443Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K933710Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732921Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662634Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072546Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan601885Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511774Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä381585