Alku ja Loppu

Anonyymi

Tulin tyhjästä
Elämään, olemassaoloon
Häpeästäsi
Ja aivan vierelläsi
On missä minä seison
Matka alkaa
Ja päättyy minuun

Olen totuuden tie
Ja elämä ja pelastukseni on myytävänä
Joten jos etsit suojaa
Pidä vain kiinni
Sinetöin kohtalosi

Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka

Seuraa minua lopun valoon
Voi, minä sanon ... Seuraa minua
Verenvuotoinen sydän ei koskaan kuole
Aamen!

Kun saarnaan ilman katumusta
Minä olen petos
Sodan prinssi valheita
Vaihdan henkesi riippuvuudeksi
Olen purkamisen liha ja veri

Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka

Loppun valoon
Olen aina puolellasi
Loppun valoon
Olen aina puolellasi

16

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja paskat, palstalla kenenkään puoleella olla, mene ja sano face to face ja osoita puolella olosi siellä, täällä pelkkää omahyväistä itsensä korostamista. vailla mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Eiköhän se totuuden tie mutkittele ihan jossain muualla kun nimettömällä nettipalstalla aamuyön tunteina, lienee sitä pelastustakin etsittävä toiselta suunnalta !

      • Anonyymi

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta

        Säkeistö kaksi ; totuuden tie, juuri aluksi mainitussa muodossa, säkeistössä viisi ei mainita totuuden tietä missään muodossa. Ei myöskään muissa säkeistöissä. Sivusta toinen, tarkempi lukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta

        Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //

        Älä muuta viserrä,tosin tämä provo/trollausdialogi ei muuta olekaan kiin sitä itteään.


    • Anonyymi

      Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

      • Anonyymi

        Taitaapi olla toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.

        Miksi tarvitsisikaan tuntea henkilö joka pitää itseään Jumalana ja maailman pelastajana, ei meistä kukaan ole sellainen, ei aloittajakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        Yleensä noin mutta koska aloittaja kehuskelee olevansa maailman napa ja pelastaja niin hänen kohdallaan asia menee kuten kommentissa sanottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.

        Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.

        Se on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        No juurikin toistepäin vaikka kuinka vänkäis PISTE!


    • Anonyymi

      Oot sitten aloittaja halunnut oiken massapostata tän useammalle palstalle, miksi ihmeessä.

      • Anonyymi

        Kunhan nyt haluaa matkia yhtä viisaampaa. Säälittävää 😇


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe