Alku ja Loppu

Anonyymi

Tulin tyhjästä
Elämään, olemassaoloon
Häpeästäsi
Ja aivan vierelläsi
On missä minä seison
Matka alkaa
Ja päättyy minuun

Olen totuuden tie
Ja elämä ja pelastukseni on myytävänä
Joten jos etsit suojaa
Pidä vain kiinni
Sinetöin kohtalosi

Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka

Seuraa minua lopun valoon
Voi, minä sanon ... Seuraa minua
Verenvuotoinen sydän ei koskaan kuole
Aamen!

Kun saarnaan ilman katumusta
Minä olen petos
Sodan prinssi valheita
Vaihdan henkesi riippuvuudeksi
Olen purkamisen liha ja veri

Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka

Loppun valoon
Olen aina puolellasi
Loppun valoon
Olen aina puolellasi

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja paskat, palstalla kenenkään puoleella olla, mene ja sano face to face ja osoita puolella olosi siellä, täällä pelkkää omahyväistä itsensä korostamista. vailla mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Eiköhän se totuuden tie mutkittele ihan jossain muualla kun nimettömällä nettipalstalla aamuyön tunteina, lienee sitä pelastustakin etsittävä toiselta suunnalta !

      • Anonyymi

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta

        Säkeistö kaksi ; totuuden tie, juuri aluksi mainitussa muodossa, säkeistössä viisi ei mainita totuuden tietä missään muodossa. Ei myöskään muissa säkeistöissä. Sivusta toinen, tarkempi lukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta

        Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //

        Älä muuta viserrä,tosin tämä provo/trollausdialogi ei muuta olekaan kiin sitä itteään.


    • Anonyymi

      Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

      • Anonyymi

        Taitaapi olla toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.

        Miksi tarvitsisikaan tuntea henkilö joka pitää itseään Jumalana ja maailman pelastajana, ei meistä kukaan ole sellainen, ei aloittajakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        Yleensä noin mutta koska aloittaja kehuskelee olevansa maailman napa ja pelastaja niin hänen kohdallaan asia menee kuten kommentissa sanottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
        Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.

        Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.

        Se on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla toisinpäin.

        No juurikin toistepäin vaikka kuinka vänkäis PISTE!


    • Anonyymi

      Oot sitten aloittaja halunnut oiken massapostata tän useammalle palstalle, miksi ihmeessä.

      • Anonyymi

        Kunhan nyt haluaa matkia yhtä viisaampaa. Säälittävää 😇


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe