Tulin tyhjästä
Elämään, olemassaoloon
Häpeästäsi
Ja aivan vierelläsi
On missä minä seison
Matka alkaa
Ja päättyy minuun
Olen totuuden tie
Ja elämä ja pelastukseni on myytävänä
Joten jos etsit suojaa
Pidä vain kiinni
Sinetöin kohtalosi
Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka
Seuraa minua lopun valoon
Voi, minä sanon ... Seuraa minua
Verenvuotoinen sydän ei koskaan kuole
Aamen!
Kun saarnaan ilman katumusta
Minä olen petos
Sodan prinssi valheita
Vaihdan henkesi riippuvuudeksi
Olen purkamisen liha ja veri
Tässä kiusausten maassa
Tiedän kuinka suru hiipii
Joten rukoile kanssani
Yön lapset
Olen aina puolellanne
Aikojen loppuun saakka
Loppun valoon
Olen aina puolellasi
Loppun valoon
Olen aina puolellasi
Alku ja Loppu
16
96
Vastaukset
- Anonyymi
ja paskat, palstalla kenenkään puoleella olla, mene ja sano face to face ja osoita puolella olosi siellä, täällä pelkkää omahyväistä itsensä korostamista. vailla mitään merkitystä.
- Anonyymi
Eiköhän se totuuden tie mutkittele ihan jossain muualla kun nimettömällä nettipalstalla aamuyön tunteina, lienee sitä pelastustakin etsittävä toiselta suunnalta !
- Anonyymi
Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta
Säkeistö kaksi ; totuuden tie, juuri aluksi mainitussa muodossa, säkeistössä viisi ei mainita totuuden tietä missään muodossa. Ei myöskään muissa säkeistöissä. Sivusta toinen, tarkempi lukija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudentie. Jotain mitä et edes osaa lukea. Säkeistö viisi./sivusta
Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurinta mölyä pitävät aina ne joiden kannattaisi pitää suu tiukasti supussa. //
Älä muuta viserrä,tosin tämä provo/trollausdialogi ei muuta olekaan kiin sitä itteään.
- Anonyymi
Joka itsensä ylentää, se alennetaan.
- Anonyymi
Taitaapi olla toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla toisinpäin.
Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.Miksi tarvitsisikaan tuntea henkilö joka pitää itseään Jumalana ja maailman pelastajana, ei meistä kukaan ole sellainen, ei aloittajakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla toisinpäin.
Yleensä noin mutta koska aloittaja kehuskelee olevansa maailman napa ja pelastaja niin hänen kohdallaan asia menee kuten kommentissa sanottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntematta henkilöä, lyötte päänne jatkuvasti mäntyyn.
Kääntymään sisimpäänne, jotta tuntisitte ensin itsenne. Sen jälkeen voitte oppia kenties tuntemaan toisen henkilön.Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymillä nettipalstalla ei tarvitse tuntea ketään voidakseen kommunikoida ja sanoa mielipiteensä.
Se on kyllä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla toisinpäin.
No juurikin toistepäin vaikka kuinka vänkäis PISTE!
- Anonyymi
Oot sitten aloittaja halunnut oiken massapostata tän useammalle palstalle, miksi ihmeessä.
- Anonyymi
Kunhan nyt haluaa matkia yhtä viisaampaa. Säälittävää 😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683