Mitähän maksaa korjaus 2007 D4D Avensiksen moottorin korjaus tai taitaa mennä vaihtoon. Autolla ajettu 172 tuhatta ja täydellinen huoltokirja ja tehty vielä ylimääräisiäkin huoltoja. Nyt öljyissä vaaleaa vaahtoa ja mitä näitä lukenut, taitaa jonkin verran maksaa. Onko kokemuksia korjaus hinnoista?
Diesel Ave öljyt ja vedet sekaisin
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotassa ei ole tuollaisia vikoja Toyotan moottoreilla ajetaan lähes miljoona pelkillä huolloilla Ei mene valhe läpi
- Anonyymi
Päätit tulla kommentoimaan, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään. Jos ei ole muuta sanottavaa, kun typerää Toyotan ylistämistä, pidä suus kiinni. Haen aitoja kokemuksia korjauksesta, koska auto jo vanha, niin kannattaako edes korjata.
- Anonyymi
heh heh vai ajetaan miljoona kilometriä,,,,,mersuilla ajetaa nuita kilometrejä,,,avensiksen tyyppivika kansi, remontti maksaa n4000e, tojon maastureissa sama ongelma kansi remppa maksaa 6000e
- Anonyymi
Tuollahan hintaa saa jo mittariruuvatun saksanpommin jobbarilta. Hihii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749