Auttakaa MIEHET mua! Voi tietty tulla naisiakin mukaan... Mutta
Nythän on tämä tilanne näin, että elän parisuhteessa jossa seksi on täysin toissijaista (?!?!???!?!?? Wtf) ja nyt alkaa olla alavatsassa pikkuhiljaa sellainen tunne, että olis vähän niinkun pikkasen pakko saada kunnon munaa. eikä mitään 10 sentin lyijykynää, vaan KUNNON KULLIA!!!! naista panettaa niin paljon ette olisi vielä parempi jos niit kulleja olisi kaksi. Eikä IHAN OIKEESTI haittaisi kolmas (ehkä neljäskin) vielä suussa.
Mä en kestä ihan tosi kestä enää kauaa ennenkun pillu räjähtää!!!!! Kuka sellaisen riskin tahtoo ottaa? Eiks olis PALJON mukavampaa viettää lauantai-aamun orgiat?!?!?!??
Jos en täältä saa apuani kertokaa edes mistä sitä lähden hakemaan?!?!?!??! X'0
AUTTAKAA MUA! 40V (OIKEESTI NÄTTI JA KIIMANEN NAINEN) TARVII KUNNON PANOT!!!! VANTAAN SEUTU
Anonyymi
11
934
Vastaukset
Pistä viestiä
- Anonyymi
Peräkammain poika piipittää
- Anonyymi
Kirjoitustyylisi ja ilmaisujen perusteella olet ennemminkin 15-vuotias finninaamainen poju. Oikea 40-vuotias nainen ei kirjoita tuolla tyylillä.
Täällä kovaa tarjol
Vaikka heti tulisin. Kirjoita
- Anonyymi
laita kiima vittu viestiä ok 0442362157 t,,jätti kyrpä
- Anonyymi
Ei NYSÄKULLI poika siellä 🤣🤣🤣🤣 puhelinnumeron kanssa 🤣🤣🤣
Voin auttaa sua ja teen sen mielelläni mulla on 18cm
- Anonyymi
Tule panemaan mun pepaan heti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky94838Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444734Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1823884Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty503648Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1223611Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm653082Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1142041Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93822