Taitaa tulla

Anonyymi

Jääkausi siltä vaikuttaa

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti ei ihmisten välille.

• Anonyymi

Kyllä talvi ajallaan päättyy 🤣

• Anonyymi

Niin yleensä keväisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin yleensä keväisin..

Ja sitten on myös nämä massiiviset syysterveiset.

• Anonyymi

Tulee se taas mä vedin jo parit slipat ensin polvet ja sitten vielä toinen käsi jäi puristuksiin hetkeksi. Talvikengät hyvät nyt vielä vaihdan lippiksen myssyyn ja paksumpaan takkiin. Kärsitään 2 kuukautta ja se on siinä koko Siperia taas kerran.

• Anonyymi

Kunnon kengät jalkaan. Maassa maan tavalla. Menkää afrikkaan niissä kesäkengissä. Ihan turha valittaa, jos kompastuu. Järki päähän eikä muuten kompastu.

• Anonyymi

Mutta kun media hehkuttaa ilmastonläpenemistä, ei se käy illuminaatille että ilmasto viilenee ja Espanjassa sataa metri lunta.

• Anonyymi

Totta. Ilmaston kylmeneminen on selvästi nähtävissä. Toissapäivänä Espanjassakin oli pakkasta -35.

• Anonyymi

Kyllä näin on kun madridissakin oli 35 pakkasta.

• Anonyymi

kuka sulle on antanut puheenvuoron, syö sanasi
      VÄLIT6TÖMÄSTI!

• Anonyymi

Crunch chruch rouskis njam njam lips

• Anonyymi

Alkoi tehdä mieli epsanjan aurinkoon. Näytti niin kotoisalta siellä uutisissa. Omassa mittarissa pakkasta vain -26 mittarissa nyt.

• Anonyymi

Täällä -12

• Anonyymi

Ei kultu, sää on eri asia kuin ilmasto.
      Viime vuosi oli ilmastoltaan kuumin mitatun historian ajalta, Suomessakin. Nyt on viileä sää tämän viikon verran.

Viime vuosi oli ylivoimaisesti kuumin maailman mittaushistoriassa, kertoo Yhdysvaltain liittovaltion sää- ja valtamerentutkimushallitus (NOAA). Maailman maa- ja valtamerenpintojen keskilämpö oli keskimäärin 0,9 astetta korkeampi kuin 1900-luvun keskiarvo.

– Se on korkein, mikä on mitattu vuosina 1880–2015, huomauttaa NOAA raportissa.

– Se on myös suurin marginaali, jolla vuosittainen maailmanlaajuinen lämpöennätys on rikottu.

https://yle.fi/uutiset/3-8611726

Ja sää taas on nollasäätä ylihuomenna täällä, vaikka tammikuun pitäisi olla talvisäätä näin pohjoisessa https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki

• Anonyymi

Korjaan kirjoitustani.

Viime vuosi (2020) oli Euroopassa ylivoimaisesti lämpimin koskaan mitattu
        Maailmanlaajuisesti viime vuosikymmen oli tilastoidun säähistorian kuumin.
        https://yle.fi/uutiset/3-11729189

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe