Aihe

Tuhatnikki on niitten keksintö,

Anonyymi

jotka eivät pysty anoja toisistaan erottamaan ja jostain syystä haluavat ajatella,
että se on yksi ja sama persoona. Tyylistä erottaa hyvin eri kommentoijat,
jos hoksottimet vielä toimivat.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parista sanasta on vaikeeta, mutta eräät kirjuuttelevat esseitä, on jotain pääteltävissä.
      Tunnistitko?

• Anonyymi

Mikä essee on ?

• Anonyymi

Jos kirjoittaja ei jätä selkeästi ja tunnistettavasti omaa nimimerkkiänsä, tai muutoin sitä ilmituo kirjoituksessaan, miksi pitää tunnistaa ja opetella tunnistamaan kirjoittajia.

Jokaisella on oikeus, kun kirjautuminen ei ole pakolloista, kirjoittaa nimimerkittömänä.
      Silloin ei ole tarpeellista alkaa arvelemaan ja luulemaan kuka kirjoitti milläkin kellon lyömällä, kuka se anonyymi oli, mutta luulemalla tietäviä ovat nämä palstat täynnä!
      Hyvää jatkoa arvelijalle"!

• Anonyymi

Kommentoijien arvuutteleminen on turhaa ja hauskaa kun huomaa, että 99% se menee pieleen ainakin niillä jotka varmasti luulevat tunnistavansa jonkun vaikka
      eivät erota ketään toisistaan.

• Anonyymi

Kuin vanhaa demokratiasi taas olikaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      345
      25081
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11738
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8746
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021