Aihe

Hartaanselän nälkäiset pilkkimiehet

Anonyymi

Näin tänään Kuusisaaren rannassa jäällä kolme, surkean näköistä pilkkimiestä kylmissään. He ke kertoivat olevansa nälkäisiä ja pilkkivänsä hengenpitimikseen.

Ehdotus: Käydään ohi mennessä nakkaamassa heille ruokarahaa!!!

11

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Buahahah, ja sinä uskoit!

• Anonyymi

En anna rahaa, menee vain ehkä viinaan. Nakkaan makkaran niille.

• Anonyymi

Me pilkkimiehet olemme raittiita, emmekä juopottele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me pilkkimiehet olemme raittiita, emmekä juopottele.

Puhu vain omasta puoelstasi sinä ikävä tapaus. Minä olen pilkkimisen Hartaanselällä ja ”karvalammen” kairamies, ja todellakin juopottelen. Yleensä viikonloppuna otan kuumaa rommia jäällä. Kippis! Tänään pilkittyä siikaa illalla ja alkoholia. Sitten emäntää painamaan 😎😎😎Hähähhääää 😜

• Anonyymi

Ehkä saattaisivat innostua pyytämään vastalahjaksi muutamat maukkaat vonkaleet.

• Anonyymi

Heikot jäät vielä. En menisi kalan toivossa henkeni kaupalla meren pohjaan.

• Anonyymi

Ai harrastat harppuunakalastusta meren pohjassa? Kokeilla joskus välivedessäkin kalastaa, ei kala aina pohjassa ole.

Ei vaan onhan ne pelastusliivit ja kelluntapuvut keksitty. Onko niillä sellaiset?

• Anonyymi

Onhan joissakin kalaa puroissa madetta taimenta . Pilkkimällä kyllä mutta kasvaahan lohi altaissa jos itse viitsii. Rommia pullo ei jäädy.

• Anonyymi

Voi, voi, voi noita raujkkoja! Eikö kaupunki voisi käyttää rannassa ilmaista ruokakeittiötä kerran päivässä?

• Anonyymi

Minä ainakin vien ohi mennessäni viitosen köyhille.

• Anonyymi

Minä vien myö kovalla tuulella kevytpeitteen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4484