Sinä ihanuus

Anonyymi

Mies, tulisitko vastaan jos lähtisin kävelylle?

17

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En.

• Anonyymi

Iltakävely olisi jotain :) (ai moi sä muistat mut vielä ;)

• Anonyymi

Tottahan toki mä sut muistan. Muistissani olet harva se päivä :) Ihanuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän et ei tosissaan kysyt täälä mut voisin joskus tulla teidän kans ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kovin pian oot seuraan hakeutumas syy ilmeisen selvä ja nuhteettoman sievä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnassani lämpö valtasi jotain, no tuota, laskennallinen kevyt hölkkä paikkaan se mistä minä sinut hain ensimmäisen kerran olisi noin parikymmentä minuutia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnassani lämpö valtasi jotain, no tuota, laskennallinen kevyt hölkkä paikkaan se mistä minä sinut hain ensimmäisen kerran olisi noin parikymmentä minuutia.

Se on enemmän kuin minulta kuin sinulta jos otetaan huomioon karman ja hammurabin laki. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kovin pian oot seuraan hakeutumas syy ilmeisen selvä ja nuhteettoman sievä ;)

Miten voit 5 min päästä kirjottaa, et ole kyllä se vaalea verikköni :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit 5 min päästä kirjottaa, et ole kyllä se vaalea verikköni :(

Jaa miksei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa miksei?

Hyvä kysymys 🕷️

• Anonyymi

ja sitten 5000 ihmistä ympäri suomee lähtee ulos nähdäkseen tuon naisen...buahahhaaaa

• Anonyymi

Niinpää tai nähdessään tyyppejä bussissa saunassa patioilla kaffiloissa kadulla lippuluukuilla toreilla ruokatarvikeostoksilla puistonpenkoilla teatterin ovilla skootterilla lainalaudalla tai luudalla et tän täytyy olla se, heureka👌

• Anonyymi

Tänään, en, huomenna ehkä jos olet kävelyllä valoisaan aikaan.

• Anonyymi

Heräsin vasta. Pistä viestiä.

• Anonyymi

Tulin vastaan saunassa.

• Anonyymi

Menin kävelylle lukematta tätä. Vastaan tuli kaunis nainen ja kummatkin katseli toisten silmiä.👁️👁️ Kummatkin oli omissa maailmoissansa silloin ja nyt minä harmittelen, kun en juttua tajunnut aloittaa. 😄
      Hänkin kotiin tullessaan katuu vähäsen, kun ei reagtiot toimi ☺️

Miten ihmeessä itsensä saisi opetettua spontaanisemmaksi näissä tilanteissa?🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5280
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2753
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2272
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1804
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      25
      1780
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      37
      1761
    7. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      4
      1738
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      93
      1611
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1505
    10. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1468
    Aihe