Aihe

Sinä ihanuus

Anonyymi

Mies, tulisitko vastaan jos lähtisin kävelylle?

17

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En.

• Anonyymi

Iltakävely olisi jotain :) (ai moi sä muistat mut vielä ;)

• Anonyymi

Tottahan toki mä sut muistan. Muistissani olet harva se päivä :) Ihanuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän et ei tosissaan kysyt täälä mut voisin joskus tulla teidän kans ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kovin pian oot seuraan hakeutumas syy ilmeisen selvä ja nuhteettoman sievä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnassani lämpö valtasi jotain, no tuota, laskennallinen kevyt hölkkä paikkaan se mistä minä sinut hain ensimmäisen kerran olisi noin parikymmentä minuutia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnassani lämpö valtasi jotain, no tuota, laskennallinen kevyt hölkkä paikkaan se mistä minä sinut hain ensimmäisen kerran olisi noin parikymmentä minuutia.

Se on enemmän kuin minulta kuin sinulta jos otetaan huomioon karman ja hammurabin laki. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kovin pian oot seuraan hakeutumas syy ilmeisen selvä ja nuhteettoman sievä ;)

Miten voit 5 min päästä kirjottaa, et ole kyllä se vaalea verikköni :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit 5 min päästä kirjottaa, et ole kyllä se vaalea verikköni :(

Jaa miksei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa miksei?

Hyvä kysymys 🕷️

• Anonyymi

ja sitten 5000 ihmistä ympäri suomee lähtee ulos nähdäkseen tuon naisen...buahahhaaaa

• Anonyymi

Niinpää tai nähdessään tyyppejä bussissa saunassa patioilla kaffiloissa kadulla lippuluukuilla toreilla ruokatarvikeostoksilla puistonpenkoilla teatterin ovilla skootterilla lainalaudalla tai luudalla et tän täytyy olla se, heureka👌

• Anonyymi

Tänään, en, huomenna ehkä jos olet kävelyllä valoisaan aikaan.

• Anonyymi

Heräsin vasta. Pistä viestiä.

• Anonyymi

Tulin vastaan saunassa.

• Anonyymi

Menin kävelylle lukematta tätä. Vastaan tuli kaunis nainen ja kummatkin katseli toisten silmiä.👁️👁️ Kummatkin oli omissa maailmoissansa silloin ja nyt minä harmittelen, kun en juttua tajunnut aloittaa. 😄
      Hänkin kotiin tullessaan katuu vähäsen, kun ei reagtiot toimi ☺️

Miten ihmeessä itsensä saisi opetettua spontaanisemmaksi näissä tilanteissa?🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      388
      4889
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      3837
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      40
      2366
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2184