Toisen miehen lapsia

Anonyymi

En ikinä tule hyväksymään. Jos väkisin minut haluaa niin luopukoon niistä. Muuten ei tule mitään minun kanssani, ikinä!

Joten pitäköön tunkkinsa. Enemmin olen vaikka ikuisesti sinkku kun sellaiseen alan.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisen miehen? Montako miestä sinä tarviit?

• Anonyymi

Juu varmasti joku äiti luopuu lapsistaan tuollaisen tontun takia heh

• Anonyymi

Lapsistani en luovu koskaan. Vaan ei hätää kohta ne onkin jo aikuisia. Tosin en siltikään halua kumppania joka ei hyväksy mun lapsia.

• Anonyymi

Et voi oikeasti olettaa, että joku luopuisi sinun takia lapsistaan. Jopa minä lapseton sen tiedän :)

• Anonyymi

En oleta en. Ajattelin vain kertoa sen ihan niinkuin "tiedoksi vaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oleta en. Ajattelin vain kertoa sen ihan niinkuin "tiedoksi vaan".

Niillä lapsilla varmasti on jo oma isä. Voithan sä tapailla äitejä silloin kun lapset on isällään. Mutta tuollaista ei oikeasti voi edes ehdottaa. Se on moraalitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä lapsilla varmasti on jo oma isä. Voithan sä tapailla äitejä silloin kun lapset on isällään. Mutta tuollaista ei oikeasti voi edes ehdottaa. Se on moraalitonta.

Sanoisin pikemmin näin päin ... jos nainen on noin vaan valmis lapsistaan luopumaan, niin onnea vaan alottajalle sellasen vaimokkeen kanssa. Sitä tulet tarvimaan ja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin pikemmin näin päin ... jos nainen on noin vaan valmis lapsistaan luopumaan, niin onnea vaan alottajalle sellasen vaimokkeen kanssa. Sitä tulet tarvimaan ja paljon.

Heti käänsit asian naista vastaan. Niin suomalaista. Ongelma on nyt tuo aloittaja eikä kukaan nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti käänsit asian naista vastaan. Niin suomalaista. Ongelma on nyt tuo aloittaja eikä kukaan nainen.

Sori vaan, mutta mun silmiini normaali nainen ei vaihtaisi omia lapsiaan mieheen.

• Anonyymi

eihän sua kukaan halua muutenkaan joten ei tuokaan tule sitten ongelmaksi. hyvää loppuelämää tyhmä!

• Anonyymi

Kuka tuollaisen idiootin edes haluaisi. Olet mustasukkainen ja valmiiksi pirullinen. Et ole ansainnut omien, saati toisen lapsien kunnioitusta.

• Anonyymi

turhaan tuota mietit yli 40 vuotias neitsyt. eiköhän se jatku sulla naisten kanssa samaa rataa eli nolla kappaletta saldo tulevaisuudessaki.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. ex pitää huolen siitä että en pääse tapaamaan lapsia, niin olen täysi sinkku nyt...

• Anonyymi

Kyllä sä pääset lasten luokse ja se ei ole muitten päätettävissä. Ja kyllä lapset kuuluu aina hyväksyy siinä missä puolison hyväksyy nii pitää myös kelpaa lapset samaan pakettiin. En todellakaan ikinä hyväksyisi että kukaan jättää omia lapsia minkään syyn vuoksi ja älä anna kenenkään määräillä sinua kun et ole yhdessä sen sun exän kanssa nii sille ei todellakaan kuulu sun asiat ikinä. Ja hän ei sanele sinulle ehtoja eikä tahtoja ikinä. Se huoltajuus on joku paperi pala. Jos se sun exä ei ole ymmärtänyt että sun kanssa ei saa olla missään tekemisissä eikä sanele sinulle yhtään mitään niin hän saa kestää seuraukset. Annatko vielä hänen päättää koska näet lapsia????? Annatko hänen sanella niille muille mitä paperissa lukee. Tiedät etten hyväksy tota. Ikinä en hyväksy että jätät sun lapset.

• Anonyymi

Et oo ikinä mikää sinkku paina pipoos se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10984
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1574
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1260
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe