Onko kukaan rakentanut näitä ja kuinka luvat ovat onnistuneet, lähinnä mietin kuinka tarkkaa on lupien kanssa
Tee Itse lehden piirrustukset
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ajattelet rakentaa?
- Anonyymi
Autokatos tai pihavarastoa
- Anonyymi
Riippuu rak.tark. ja kunnan rakennusmääräyksistä.
Tee julkisivukuvat ja leikkaukset ja käy kokeilemas. Kyllä ne sulle sanelee mitä pitää vielä lisää.
Joissakin kunnissa vaatii detallia ja toisessa taas lujuuslaskelmia. Ei ne monestikkaan osaa niitä laskelmia tehdä itsekkään det. vaatimukset on lähinnä konttoristille joka ei osaa itse rakentaa.
Omakotitalossa ei liitoksia voi monella tavalla tehdäkkään ja en muista yhtään rakennusta sortuneen maamme oloissa, jos ammattimiehet tehneet.
Lumikuorman alla ei omakotitalot sorru vaikka pudotetaan lunta monesti, kun uutinen tulee ison hallin sortumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498