En ole lukenut Raamattua sanoo vellu aina aluksi!

Mutta jo kolmannesta virkkeestä eteenpäin hän sanoo "Raamatussa on sanottu niin ja näin." Tämä on sääntö jokaisen tapaamani vellun kanssa.

Käytte kouluja kymmeniä vuosia ammattiinne ettekä edes avaa Raamattua, kirjaa joka kertoo elämänne ja iänkaikkisen kohtalonne tärkeimmän asian pelastuksen Uskomalla Jeesukseen. Silti luulette jokainen tietävänne totuuden puhujienne valheiden perusteella.

Tuskin kukaan teistä jättää lukematta käyttöohjetta vaikka moccamasterin ostaisitte.

Jätätätte kuitenkin lukematta iänkaikkisen kohtalonne käyttöohjeen Raamatun!

Järki hoi Vellu!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjetön demonipesä perkeleineen ulostaa.

      • Anonyymi

        Niimpä. Vitummoinen demonipesä! Ei jumalauta! Kannattais Saalemin pastori-kon hankkiutua demoneista eroon joutuin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Vitummoinen demonipesä! Ei jumalauta! Kannattais Saalemin pastori-kon hankkiutua demoneista eroon joutuin!

        Ei vitummoinen ,vaan vitunmoinen

        Toivoo vl-äidinkielenope.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vitummoinen ,vaan vitunmoinen

        Toivoo vl-äidinkielenope.

        Meidänki vanhoillislestadiolainen äidinkielenopettaja sanoi, että koskaan ei kirjoiteta, että vitummoinen, vaan siinä täytyy tulla n-kirjain. Tämän opin omaksuin ja tämän muistan nykyisin, kun kirosanoja viljelen.


    • Anonyymi

      Vaikka Raamatun tuntee kannesta kanteen ei se tarkoita sitä että pelastuu.

      • Anonyymi

        Pelastuuhan.
        Siellähän sanotaan, että usko luvattuun Messiaaseen, ja suulla sen tunnustaa, perii iankaikkisen elämän.
        Kokeile edes vilkaista, ei naimallakaan, eli suurella perheellä ole mitään oikuksia ko. asiaan.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastuuhan.
        Siellähän sanotaan, että usko luvattuun Messiaaseen, ja suulla sen tunnustaa, perii iankaikkisen elämän.
        Kokeile edes vilkaista, ei naimallakaan, eli suurella perheellä ole mitään oikuksia ko. asiaan.

        r

        Jos ei saa syntejä anteeksi ni miten voi pelastua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei saa syntejä anteeksi ni miten voi pelastua?

        Synnin ovat jo anteeksi annetut Jeesuksen ristinkuoleman sovituksen kautta.
        Miten vellu voi mitätöidä ja perua sen? Miten vellu voisi evätä sen vihamieheltään?

        Room
        10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
        10:5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
        10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
        10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
        10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."


      • Raamattu on niin väkevää ja puhuttelevaaHerran sanaa että takaan ja alleviivaan ettet pysty vl-valhe sydämessäsi lukemaan uutta testamenttiakaan kannesta kanteen , muutos on varma, joko suljet Raamatun tai otat vastaan Herralta rakkauden totuuteen ja pelastukseen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Raamattu on niin väkevää ja puhuttelevaaHerran sanaa että takaan ja alleviivaan ettet pysty vl-valhe sydämessäsi lukemaan uutta testamenttiakaan kannesta kanteen , muutos on varma, joko suljet Raamatun tai otat vastaan Herralta rakkauden totuuteen ja pelastukseen.

        Äläpä sylje niitä perkeleitä nyt, senkin demonipesä!


    • Anonyymi

      "Vaikka Raamatun tuntee kannesta kanteen ei se tarkoita sitä että pelastuu."


      Ei pelastu myöskään noudattamalla vanhoillislestadiolaisia oppeja!

      • Anonyymi

        Ei pelastu.
        Ne vaan pelastuu jotka Jeesus on ennalta valinnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelastu.
        Ne vaan pelastuu jotka Jeesus on ennalta valinnut.

        Ja tuollaiseen väitteeseen todistus Raamatusta, kiitos.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ja tuollaiseen väitteeseen todistus Raamatusta, kiitos.

        Jeesus sanoo kadotukseen joutuville en minä ole teitä koskaan tuntenut.
        Tämä kertoo selkiää kieltä ennakko valitusta joukosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoo kadotukseen joutuville en minä ole teitä koskaan tuntenut.
        Tämä kertoo selkiää kieltä ennakko valitusta joukosta.

        Taas väite ja ilman suoraa Raamatun sitaattia sinulta. Väitteesi on valhe.

        Matteuksen evankeliumi:
        25:1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
        25:2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        25:3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
        25:4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        25:5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        25:6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        25:7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        25:8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat.'
        25:9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'
        25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoo kadotukseen joutuville en minä ole teitä koskaan tuntenut.
        Tämä kertoo selkiää kieltä ennakko valitusta joukosta.

        Ketään ei ole ennalta valittu !

        lue nyt edes Joh 3:16 ja kerro kuka siinä on sennalt avalittu ja kuka ei ole !


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Taas väite ja ilman suoraa Raamatun sitaattia sinulta. Väitteesi on valhe.

        Matteuksen evankeliumi:
        25:1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
        25:2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        25:3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
        25:4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        25:5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        25:6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        25:7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        25:8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat.'
        25:9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'
        25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

        Saaleminkin pitäisi saada öljyä, ei riitä että riekkuu täällä demonipesineen löpökanisteri repussaan.


    • Anonyymi

      Luulin, että SaaleminPastori on entinen vl, joten pitäisi tietää, että vl:t lukevat myös itse Raamattua, nykyään siihen jatkuvasti myös kehotetaan.

      Omakohtainen kokemus: Olen lukenut Uuden Testamentin läpi, ja olen aloittelemassa Vanhaa Testamenttia. Toinen mahdollisuus myös houkutteli: lukea UT uudelleen, koska siellä on niin paljon lohduttavaa ja viisasta sanomaa.
      t. eräs vl

      • Voimakas vl-manipulaatio näkyy närkästyksessäsi. Sinullakin on vakaa käsitys että toimintani pohjalla on viha ja kiusaamisen halu.
        Jos oikeasti olet lukenut rukouksella Uuden testamentin ja koet sen tukevan sydämesi vl-valhetta niin joko valehtelet tai et ymmärrä lukemaasi. Ja nyt en tarkoita että olisit tyhmä, voit olla kukaties vaikka viisaustieteiden tohtori.
        Kysymys on paljon vakavammasta pelottavasta asiasta, Jumalan kirouksesta joka tulee jokaiselle joka ei ota vastaan rakkautta totuuteen. Kirouksen takia eksytetyt uskovat valheen että tulisivat tuomituiksi.
        Tuo Raamatunlukukehoitus velluilta on puhdasta silmänlumetta, sen verran kokemusasiantuntija olen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Voimakas vl-manipulaatio näkyy närkästyksessäsi. Sinullakin on vakaa käsitys että toimintani pohjalla on viha ja kiusaamisen halu.
        Jos oikeasti olet lukenut rukouksella Uuden testamentin ja koet sen tukevan sydämesi vl-valhetta niin joko valehtelet tai et ymmärrä lukemaasi. Ja nyt en tarkoita että olisit tyhmä, voit olla kukaties vaikka viisaustieteiden tohtori.
        Kysymys on paljon vakavammasta pelottavasta asiasta, Jumalan kirouksesta joka tulee jokaiselle joka ei ota vastaan rakkautta totuuteen. Kirouksen takia eksytetyt uskovat valheen että tulisivat tuomituiksi.
        Tuo Raamatunlukukehoitus velluilta on puhdasta silmänlumetta, sen verran kokemusasiantuntija olen.

        Olet demonipesä "kokenut", ylimielinen ja jonninjoutava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet demonipesä "kokenut", ylimielinen ja jonninjoutava.

        Ongelma on se etten ole kiitoksen kipeä, totuudenpuhujan osa on aina sama.

        Joh. 15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Matt. 10:24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä

        Matt. 24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

        Joh. 13:16 Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi.

        Joh. 16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ongelma on se etten ole kiitoksen kipeä, totuudenpuhujan osa on aina sama.

        Joh. 15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Matt. 10:24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä

        Matt. 24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

        Joh. 13:16 Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi.

        Joh. 16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle

        Näin on. Ei demonipesä ole kiitoksen kipeä, vaikka on enemmän kuin kipeä, sairas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ei demonipesä ole kiitoksen kipeä, vaikka on enemmän kuin kipeä, sairas.

        Mukavaa että palstalla on myös terveydenhuolto reilussa. Kirjoitatko minulle nyt saikkua?


    • Anonyymi

      Lapsellisia kommentteja velluilta, ei mitään hengellistä ymmärrystä eikä edes inhimillistä sivistystä !

      mutta annas olla kun on kattorempasta kyse, niin jopas ollaan ammattilaisia, varsinkin hinnoittelussa.

      • Anonyymi

        Haista tonnin painoinen lantakasa ja mee muualle vittuilee saatana! Jätä meidät rauhaan!


      • Anonyymi

        Hedelmistään vl-puu tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista tonnin painoinen lantakasa ja mee muualle vittuilee saatana! Jätä meidät rauhaan!

        mieluusti, kunhan lakkaatte soittelemasta joka viikko ...kun nyt olemme sieläpäin... niin voisimme mitata kivijalkaa tuolinjalkaa ja isännänjalkaa ym !


    • Anonyymi

      Tuntuuko ISIS-porukoiden jumala hieman kahelilta tapaukselta? Ei vedä vertoja kristittyjen helvettiuskovaisten jumalalle, joka rääkkäännyttä ja tapattaa oman Poikansa kuoliaaksi ja pitää kuitenkin tämän "sijaisuhria" niin mitättömänä että tuomitsee ihmiskunnan ylivoimaisen enemmistön iankaikkiseen kidutuskammioon näiden syntien vuoksi - vaikka juuri Pojan uhrin piti "ottaa pois" tämä maailman syntivelka ja "sovittaa maailma Jumalan kanssa".
      Tämä sekoboltsi on vähintäänkin valuttavinaan "vanhurskaan" vihansa oman Poikansa päälle tuomitakseen ihmiskunnan synnit - Poika tosiaan kärsii kauhistuttavia tuskia ristillä ennen kuolemaansa - mutta tämä megalomaaninen hullu ei sitten kuitenkaan tuomitse Pojassaan nähtävästi KAIKKIA syntejä, koskapa ihmiskunnan enemmistö joutuu aikanaan kärsimään iankaikkista rangaistusta - tai jos tuomitsee kaikki synnit, kyseinen sadistinilkki tuomitsee jotkin synnit KAHTEEN KERTAAN. Ja odottaa samalla, että häneen uskovat kutsuvat häntä "armahtavaiseksi Isäksi".

      Onko sitten ihme, jos helvettiin uskovat kristityt murjovat toisiaan ja muita? Noin patologisen hulluun jumalaan uskominen vie ainoastaan ja vain kaaokseen.

    • Anonyymi

      Oletko sinä sitten lukenut raamatuita? Tuskin. Sinussahan majailee pitkä liuta erilaisia demoneita. Toinen toistaan sarvekkaampia penteleitä. Ja sitten luulet olevasi muka joku niin hyvä uskovainen, että voit käydä elävässä kristillisyydessä olevien kimppuun.

      • Anonyymi

        Kyllä on lapsellisia kommetteja, onko näm jotain rippikoulussa luokalle jääneitä vai mitä ihmeen porukkaa huh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on lapsellisia kommetteja, onko näm jotain rippikoulussa luokalle jääneitä vai mitä ihmeen porukkaa huh.

        Onkohan ne niitä kiertokoulun väärinpäin käyneitä?


      • Anonyymi

        Ollaan rehellisiä ja sanotaan että jotkut elävät elävässä valheessa.


      • Olen varma että olet huumoriveikko. Vedätyksesi oli hyvä :-)


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Olen varma että olet huumoriveikko. Vedätyksesi oli hyvä :-)

        Olen varma, että olet demonipesä. Hyvä karttaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma, että olet demonipesä. Hyvä karttaa sinua.

        #Tykkäät kuitenkin#

        Sinulla on väärä varmuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe