Valtuustoon bussilla

Anonyymi

Hei meillähän on sama matka. SDP
Perusaaiat kuntoon. Persut
Puistopöhheikkö Päikkäriin. Vihreät
Akkukoulutehas Cityyn Kokoomus
Keskustassa tavataan. Keskusta
Suomessa on vasemmanpuoleinen liikenne. Vasemmistoliitto.
Kristillisesti väistetään risteyksessä. Kristillisesti
Bus och Bilen. RKP

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suhonen ja Rajamäki ovat ajaneet Varkauden bussin todella syvään rotkoon. Anna ääni Timolle niin tuet kouluja käymättömiä kaupungin alasajajia. HÄVETKÄÄ.

      • Anonyymi

        Nyt meni metsään! Koulujen tarvetta ohjataan pitkälti 'tulevaisuus' Lapsi ennusteen mukaan. Ja varmana voisi ennustaa että Kari Rajamäki tai Timo Suhonen pystyvät ihmeisiin kahdestaan. Jotta koulujen kpl, määrä pysyisi entisellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni metsään! Koulujen tarvetta ohjataan pitkälti 'tulevaisuus' Lapsi ennusteen mukaan. Ja varmana voisi ennustaa että Kari Rajamäki tai Timo Suhonen pystyvät ihmeisiin kahdestaan. Jotta koulujen kpl, määrä pysyisi entisellään.

        Eivätkä pysty. Demareista lähtenyt muualle puolueisiin ehdokkaita. Kyllä ne äänestäjät seuraa niitä henkilöitä eikä puoluetta. Veikkaan että Rajamäki ja Ikonen lähtee myös. 1100ääntä valuu muualle plus Sarakedon 400ääntä.sitäpaitsion toinenkin puolue jolla ammattiliitto takana ja rahaa.


    • Anonyymi

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee!

      • Anonyymi

        Eikä kulje. Turussa pariskunta syytteess ä ikäihmisten murhasta, kiskonnasta. Lisäksi 4kaupungin virkamiestä sytteessä koska eivät valvoneet. Isä hankeen Turku. Pitäkää jo se suunne kiinni


      • Anonyymi

        Juu tuntuu kulkevan Varkaus kuin karavaanille kun muualla mennään kuin lentokoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kulje. Turussa pariskunta syytteess ä ikäihmisten murhasta, kiskonnasta. Lisäksi 4kaupungin virkamiestä sytteessä koska eivät valvoneet. Isä hankeen Turku. Pitäkää jo se suunne kiinni

        Nyt jos tällä pakkasella joku vanhuksia hankeen jättäis,kyllä pitäs murhasyyte tulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jos tällä pakkasella joku vanhuksia hankeen jättäis,kyllä pitäs murhasyyte tulla!

        Kenelle pitäähän oikea nimi tietää?


    • Anonyymi

      Eipä tavata😀👍

    • Anonyymi

      Mennään samalla bussilla yhteinen matka vappusatasella jolla valheellisesti huijattiin ja eläkeläiset uskoivat....vieläkö uskotte demareita ja kepuhan pettää aina...

      • Anonyymi

        Timo lupaa aina vain laittaa lasten asiat kuntoon. Mitä kirjoittaa paikallinen lehti lasten asioista, valituksia lasten asioiden hoidosta tehty ennätys määrät. Timo on aivan verrattavissa vappu sataseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo lupaa aina vain laittaa lasten asiat kuntoon. Mitä kirjoittaa paikallinen lehti lasten asioista, valituksia lasten asioiden hoidosta tehty ennätys määrät. Timo on aivan verrattavissa vappu sataseen.

        Taitaa Demareiden piirissä olla nämä haukkuvat. Närästää tämä hanki juttu. Sitten omat rivit kahtia.
        Tänne vaan Vasemmistoliiton riveihin Ikonen ja Rajamäki. Pääsette eroon Suhosen ja Hedmanin sekä muiden Demareiden ikeestä. Kerätään kunnon vaalivoitto. Demarit ja Kokoomus oppositioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Demareiden piirissä olla nämä haukkuvat. Närästää tämä hanki juttu. Sitten omat rivit kahtia.
        Tänne vaan Vasemmistoliiton riveihin Ikonen ja Rajamäki. Pääsette eroon Suhosen ja Hedmanin sekä muiden Demareiden ikeestä. Kerätään kunnon vaalivoitto. Demarit ja Kokoomus oppositioon.

        Suhoselta ja Hedmanilta asiat jäänyt kesken. Mitä asioita nämä kyseiset henkilöt saaneet aikaan, kertokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Demareiden piirissä olla nämä haukkuvat. Närästää tämä hanki juttu. Sitten omat rivit kahtia.
        Tänne vaan Vasemmistoliiton riveihin Ikonen ja Rajamäki. Pääsette eroon Suhosen ja Hedmanin sekä muiden Demareiden ikeestä. Kerätään kunnon vaalivoitto. Demarit ja Kokoomus oppositioon.

        Jotain tuon suuntaista voisi jopa kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo lupaa aina vain laittaa lasten asiat kuntoon. Mitä kirjoittaa paikallinen lehti lasten asioista, valituksia lasten asioiden hoidosta tehty ennätys määrät. Timo on aivan verrattavissa vappu sataseen.

        No,nythän teille valittiin erittäin "lapsirakas" johtaja ...


    • Paljon ei kehuja saa aikaisemmat valtuustot ja sama linja toistaa itseään 2017-2021 päättäjille langenneen??? Miksi anonyymit olette "uho-vimma neuvoissa" jättäneet mainitsematta NE oikeasti hyvät muutokset Varkaudessa mm. Uusi sairaala. Teollisuuden tarpeisiin vastaaminen ripeästi jne. Mainittava on Prisma vetovoima kokonaisuutena tai Motonet unohtamatta.

      Voisi olla paikallaan *muistakin kuntapäättäjistä* muistuttaa joita te Anonyymit olette 2017-2021 valtuustokaudelle valinneet päättämään Timon ja Karin lisäksi Jaakkoa unohtamatta. Niinpä anonyymi "luuserien" jälkeläisille terveisinä kunnallisvaaleihin mars, mars, ja teidän linja-evästeiden viitoittamana Varkautta luotsamaan seuraavat 4-vuotta etiä päin!

      • Anonyymi

        Minun vikoja ja maksuja turha kytätä tai sanella. Kyllä itse vikani ja maksuni tiedän. Sanoin kulkuni, asumisen, naisasiani.Ne ei teille kuulu. Antakaa näiden räkyttääjien viestit olla ja Warkauden lehti voi nuolla näitä Demareita ja Kokoomusta. Minulta ei irtoa mitään kommenttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun vikoja ja maksuja turha kytätä tai sanella. Kyllä itse vikani ja maksuni tiedän. Sanoin kulkuni, asumisen, naisasiani.Ne ei teille kuulu. Antakaa näiden räkyttääjien viestit olla ja Warkauden lehti voi nuolla näitä Demareita ja Kokoomusta. Minulta ei irtoa mitään kommenttia.

        Hyvin ja jämpti muotoilu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vikoja ja maksuja turha kytätä tai sanella. Kyllä itse vikani ja maksuni tiedän. Sanoin kulkuni, asumisen, naisasiani.Ne ei teille kuulu. Antakaa näiden räkyttääjien viestit olla ja Warkauden lehti voi nuolla näitä Demareita ja Kokoomusta. Minulta ei irtoa mitään kommenttia.

        Ihan kuin trump ois kirjottanut, ihme lässytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin trump ois kirjottanut, ihme lässytystä.

        Aivan sama mitä sinä länkytät, ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä sinä länkytät, ei kiinnosta

        Et pääse mun pääni sisään enkä noteeraa tollasia ihmisjätöksiä


    • Anonyymi

      perunat

    • Anonyymi

      letut

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe