Aihe

Kävit mutta välitätkö?

Anonyymi

Sun pitää puhua, minä olen puhunut. Olen ollut sulle avoimempi kuin kenellekään. Mutta sinä särjit sydämeni aina uudestaan ja uudestaan, sitten pahemmin kuin koskaan. Sen jälkeen en enää vaikka kävin höpisemässä sulle monessa paikassa. Parin vuoden sisällä olen jo vähän avautunut sulle, mutta silloinkin kun sanoin miten pahalta se viimeinen särkyminen tuntui, särjit vain taas. Jos haluat jotain minusta on kerättävä rohkeutesi..

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole hän.

• Anonyymi

Miksi vastasit? Vai tarkoititko että et ole se oikea mulle? Jos hän näin ajattelisi niin haluaisin silti puhua asiat selviksi..

• Anonyymi

Kannattaa hommata jo selkäranka

• Anonyymi

Kukaan ei ole höpissyt itse korkeintaan

• Anonyymi

Kävi missä?

• Anonyymi

Oliko aloitus naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Miehelle

• Anonyymi

Bing. Kirjoitan bing aina kun bongaan sinut <3

• Anonyymi

Joo, sun vika on just toi liika avoimuus, joka on empaatikoiden vika. Kun ihminen on yliherkkä sieni, joka imee muiden tunnetilat itteensä ja paljastaa itsestään kaiken, se vetää puoleensa hyväksi käyttäjiä, narsistejakin. Uhriutuminen ja jumiutuminen myös, kun liian turvallisuushakuisena jatkaa vaan samaa, vaikka pitäis mennä eteenpäin jo.

• Anonyymi

Musta tuntuu, että sä olet keksinyt syyn syyttää häntä jostain, ja hän on tietysti asiasta autuaan tietämätön. Ottaisit itse yhteyttä ja kävisit kahvilla, ehkä se tunnesolmu siitä aukenee ja sä saat jonkunlaista helpotusta.

• Anonyymi

Ei tolkkua puhu Jormalle...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      120
      5852
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      4135
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2222