Olen parikymppinen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa. Olen aina pitänyt itseäni heterona, mutta jonkin aikaa olen kuitenkin huomannut tuntevani vetoa myös naisiin. Joitakin ihastumisia ja kohteetonta haaveilua, ei kuitenkaan aiempia naissuhteita tai kokemusta mistään. Toisinaan tunnen kovasti kaipaavani naisen läheisyyttä ja kosketusta; jotain mitä mieheni ei voi minulle antaa. Naisvartalo on vaan niin kaunis ja pehmeämpi kuin miehen. Toisaalta kyllä rakastan miestäni ja yleisesti pidän miehiä viehättävinä. Vaihtelee kausittain, kumpi miellyttää enemmän. Voiko tällainen johtua vain nykyisen suhteen alamäistä? En tiedä, mitä teen. Pitäisikö minun jatkaa suhteessa ja odottaa asian menevän ohi vai erota? Onko tämä vain ohimenevä vaihe vai pidänkö sittenkin naisista? Tai jos olen bi? Vaikka haluaisinkin jatkaa miehen kanssa, pelottaa että jotain jäisi kokematta. Mutta jos jätän miehen, pelkään menettäväni elämäni kumppanin.
Miestä rakastava, naista kaipaava
Anonyymi
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
Odottaa asian menevän ohi tai erota? Entä jos kertoisit tästä miehellesi ja saisit luvan kokeilla naista? Ehkä sen jälkeen tietäisit itsekin paremmin mitä haluat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658