Aihe

Hyvää yötä

Anonyymi

Nuku hyvin älä pelkää, äläkä säikähdä suojelen sua. T. Ystäväsi

10

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä ystäväni, olet minulle tärkeä, En säikähdä. Jotkut asiat ovat oikeasti päivänselviä ja ajattelemme samoin

• Anonyymi

Okei😀hyvät yöt. Sullekin.

• Anonyymi

Kuka ystävä? Hyvää Yötä kuitenkin.

• Anonyymi

Älä kutsu mua ystäväksi, koska se ei sovi meidän välille rakkaani.

• Anonyymi

Hyvää yötä :) Mulla omasta takaa suojelijoita, lähipiirissä liivijengiä ja linnakundeja. Mutta kiitos kuitenkin

• Anonyymi

Ne oikeasti kyllä huolehtii ja suojelee ,. ettei kukaan pääse satuttamaan minua. Paapovat suorastaan. Muistan ne ristikuulustelut muinoin, kun oli uusi poikaystävä. Silloin veljistä ja serkuista ei ollut kukaan vielä poikennut kaidalta tieltä. Mutta kaapinkokoisia bodareita kaikki olivat jo silloin ja minuun ylisuojeleva asenne. Yksi poikakaveri meinasi saada turpiinsakin, onneksi ehdin väliin ;) Oi niitä aikoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne oikeasti kyllä huolehtii ja suojelee ,. ettei kukaan pääse satuttamaan minua. Paapovat suorastaan. Muistan ne ristikuulustelut muinoin, kun oli uusi poikaystävä. Silloin veljistä ja serkuista ei ollut kukaan vielä poikennut kaidalta tieltä. Mutta kaapinkokoisia bodareita kaikki olivat jo silloin ja minuun ylisuojeleva asenne. Yksi poikakaveri meinasi saada turpiinsakin, onneksi ehdin väliin ;) Oi niitä aikoja!

Kannattaa muistaa että olet mopopoikien omaisuutta. Jostain syystä ne ostaamyyvaihtaa sitä usein. Kunnes kuolevat päihteisiin.

• Anonyymi

Niin ja bing, unohtui

• Anonyymi

Ja suukkokin unohtui *pus* . Oikeasti en ihan vielä nuku

• Anonyymi

No kiitti.
      Mulle riitti,
      huolet mun.
      Jos kuolet,
      niin suru murtaa mun.
      Mut on huolia poissa,
      kun ystävä pitää hallinnassa.
      Ystävää halien,
      oot paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      48
      3130
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      259
      3123
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1964