pakkasta, kärsässä varmaan 25 astetta, kun ovat lähempänä manalaa..
18astetta ..
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
– Pidän täysin mahdollisena, että ensi viikon loppupuolella pakkanen paukkuisi maan etelä- ja keskiosassa jo laajemminkin 20–30 asteessa. Eurooppalaisen säämallin näkemys tammikuun puolivälistä on niin kylmä, että se menee ihan luihin ja ytimiin, hän toteaa.
Ennusteet kertovat, ettei pakkaset ole suinkaan lauhtumassa ensi viikon jälkeen. Tammikuun kolmas viikko pysyy ennusteiden mukaan kylminä Venäjän aroilta tulevien kylmien itätuulien myötä.- Anonyymi
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
no, sit menin k-kauppaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no, sit menin k-kauppaan..
ostin jaffan ja aloin lampsia kohti 4-tietä, joku ottikin kyytiinsä,, limingan suoralle sitten jätti, sit tuli vw ja kuski kysyi miten menee, minä et tässähän tämä, kuski sanoi, tuu toukok.5pv Pulukkilaan,, jos et niin soita,
en soittanut,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661958Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036