pakkasta, kärsässä varmaan 25 astetta, kun ovat lähempänä manalaa..
Vastaukset 6
- Anonyymi
– Pidän täysin mahdollisena, että ensi viikon loppupuolella pakkanen paukkuisi maan etelä- ja keskiosassa jo laajemminkin 20–30 asteessa. Eurooppalaisen säämallin näkemys tammikuun puolivälistä on niin kylmä, että se menee ihan luihin ja ytimiin, hän toteaa.
Ennusteet kertovat, ettei pakkaset ole suinkaan lauhtumassa ensi viikon jälkeen. Tammikuun kolmas viikko pysyy ennusteiden mukaan kylminä Venäjän aroilta tulevien kylmien itätuulien myötä.- Anonyymi
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
no, sit menin k-kauppaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no, sit menin k-kauppaan..
ostin jaffan ja aloin lampsia kohti 4-tietä, joku ottikin kyytiinsä,, limingan suoralle sitten jätti, sit tuli vw ja kuski kysyi miten menee, minä et tässähän tämä, kuski sanoi, tuu toukok.5pv Pulukkilaan,, jos et niin soita,
en soittanut,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397