pakkasta, kärsässä varmaan 25 astetta, kun ovat lähempänä manalaa..
18astetta ..
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
– Pidän täysin mahdollisena, että ensi viikon loppupuolella pakkanen paukkuisi maan etelä- ja keskiosassa jo laajemminkin 20–30 asteessa. Eurooppalaisen säämallin näkemys tammikuun puolivälistä on niin kylmä, että se menee ihan luihin ja ytimiin, hän toteaa.
Ennusteet kertovat, ettei pakkaset ole suinkaan lauhtumassa ensi viikon jälkeen. Tammikuun kolmas viikko pysyy ennusteiden mukaan kylminä Venäjän aroilta tulevien kylmien itätuulien myötä.- Anonyymi
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-64 tammikuu oli samanlaiset ilemat, kun ajoin ropsia laaniin Rauma Repolan savotalla.
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nyyt -20, taitaa kärsät kärsiä jo -30..joutaakin, on ne niin syntisiä, käyvät jopa ovettomassa Alkossa,,
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
v-67 kun pääsin Suomen Rraskaasta, menin Oulun Asemakadun wiinakauppaan, myyjätär,,mitä sais olla, minä,, suomen kansallisjuomaa plo kiitos, nouti hyllystä ja kysyi saisko wiinakortin nähtäväksi..
no, sit menin k-kauppaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no, sit menin k-kauppaan..
ostin jaffan ja aloin lampsia kohti 4-tietä, joku ottikin kyytiinsä,, limingan suoralle sitten jätti, sit tuli vw ja kuski kysyi miten menee, minä et tässähän tämä, kuski sanoi, tuu toukok.5pv Pulukkilaan,, jos et niin soita,
en soittanut,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502632Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h722229Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31621En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491096On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49937Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.278931- 66806
- 14774
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19739Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54731