Jättäkää vanhat viestit rauhaan. Ne ovat pitkiä ja hankalia plerata.
Myös tilanteet muuttuvat vuosikymmenien kuluessa.
Lestadiolaisilla tosiaan on väärä opetus HPE:sta.
Silloin kun asiaa on, avataan uusi viestiketju.
Esikoislestadiolaisten, samoin kun vl laistenkin opetus on pielessä, että iankakiiseen elämään pääsyyn tarvitaan nuo liikkeet. Jeesuksen lunastustyö joka on ainut pelastustie, on näissä liikkeissä sitä kautta siis halveksittu ja pilkattu. Ja oma liike on korotettu Kristuksen yläpuolelle. Sokeus on siis syvä, käsittämättömän syvä.
Kun seurakuntaoppi on näin pielessä, niin se turhentaa oikeankin opetuksen, mitä liikkeessä (myös) julistetaan.
Väärä opetus Ehtoollisesta
Anonyymi
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikista mielenkiintoisimmat vaiton kirjoitukset on luettavissa juuri noista vanhoista viestiketjuista. Tätä mieltä ollaan täällä.
- Anonyymi
Lakkaa sinäkin jo kommentoimasta kun oma ymmärrys on tuota luokkaa!
- Anonyymi
se koira älähtää johon kalikka jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749