Aloe Vera

aloe

Onko kellään psoriaatikolla kokemuksia aloe vera tuotteista psorin hoidossa?

23

48097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psoritar

      ja pelkästään positiivisia. Lääkehoidon olen saanut pudottaa ihan minimiin ja kaikin ajoin en tarvitse niitä ollenkaan. Mulla on tosin pahin alue tuo päänahka ja vain pieniä läiskiä siellä täällä kehossa. Käytän aloeta sekä sisäisesti että ulkoisesti.

    • dina

      Tuoreella Aloe Vera- juomalla on ollut hyviä vaikutuksia psoriin. Minulla on asiakkaita joilta hävisi kaikki iho-oireet ja ovat olleet todella tyytyväisiä. Kannattaa kokeilla!

      • aloe

        Minkälaisella aikavälillä tuloksia on saatu aikaan? Itse olen käyttänyt tuotteita ulkoisesti ja sisäisesti jo kohta puoli vuotta, eikä mitään muutoksia ole tapahtunut..


      • psoritar
        aloe kirjoitti:

        Minkälaisella aikavälillä tuloksia on saatu aikaan? Itse olen käyttänyt tuotteita ulkoisesti ja sisäisesti jo kohta puoli vuotta, eikä mitään muutoksia ole tapahtunut..

        muutoksia näkyi jo parin kuukauden käytön jälkeen ja tarkoitan nyt aloe juomaa. Eli iho voi silminnähden paremmin aivan kokonaisvaltaisesti. Ulkoisesti käytettynä tietysti, tulokset näkyivät muutaman päivän sisällä, sillä laitoin aloe vera consentraattia ja joskus jopa tuota juomaa ( molemmissa 90% aloeta ) suoraan hilseilevään alueeseen, niin kutina hävisi samantien ja hilseilykin alkoi pikkuhiljaa vähentyä. Iho sai siis kosteutta, mikä on meille psoriaatikoille ihon kunnon a ja o... Lisäksi tietysti väliajoin käytän vartalovoiteita ym. rasvoja joissa on aloeta mukana.

        Mistä olet ostanut aloe tuotteesi, kuinka paljon niissä on aloeta ja mitä annostusta käytät sisäisesti nautittuna? Käyttämässäsi ajassa nimittäin pitäisi kyllä alkaa jo tuloksia näkymään, jos tuote on ollut aloepitoisuudeltaan korkea...


      • aloe
        psoritar kirjoitti:

        muutoksia näkyi jo parin kuukauden käytön jälkeen ja tarkoitan nyt aloe juomaa. Eli iho voi silminnähden paremmin aivan kokonaisvaltaisesti. Ulkoisesti käytettynä tietysti, tulokset näkyivät muutaman päivän sisällä, sillä laitoin aloe vera consentraattia ja joskus jopa tuota juomaa ( molemmissa 90% aloeta ) suoraan hilseilevään alueeseen, niin kutina hävisi samantien ja hilseilykin alkoi pikkuhiljaa vähentyä. Iho sai siis kosteutta, mikä on meille psoriaatikoille ihon kunnon a ja o... Lisäksi tietysti väliajoin käytän vartalovoiteita ym. rasvoja joissa on aloeta mukana.

        Mistä olet ostanut aloe tuotteesi, kuinka paljon niissä on aloeta ja mitä annostusta käytät sisäisesti nautittuna? Käyttämässäsi ajassa nimittäin pitäisi kyllä alkaa jo tuloksia näkymään, jos tuote on ollut aloepitoisuudeltaan korkea...

        Olen käyttänyt ForeverLivingProducts aloevera tuotteita, sisäisesti 30 ml aloe persikka mehua jonka aloe pitoisuus on 91 % sekä aloe lotionia ulkoisesti jossa on 66,5% aloeta. Joskus myös suihketta jossa on 78,4% aloeta. En sitten tiedä onko annostukset liian pieniä tai...


      • Nimetön
        aloe kirjoitti:

        Olen käyttänyt ForeverLivingProducts aloevera tuotteita, sisäisesti 30 ml aloe persikka mehua jonka aloe pitoisuus on 91 % sekä aloe lotionia ulkoisesti jossa on 66,5% aloeta. Joskus myös suihketta jossa on 78,4% aloeta. En sitten tiedä onko annostukset liian pieniä tai...

        Kannattaa nostaa annostus 60ml päivässä, ja kokeilla mitä tapahtuu. Minunkin tietämilläni ihmisillä vaikutukset ovat näkyneet alle ton sun käyttämän ajan. Mut täytyy kyllä todeta, ettei nämä tuotteet ole mitään lääkkeitä ja jotkut ihmiset eivät ongelmiinsa apua saa -vaikutusajatkin on henkilökohtaisia,koska me ihmiset olemme erilaisia ja kunkin elimistö tarvitsee aikansa toipuakseen. Kokeile tuolla suuremalla annoksella. Toivotaan että saat avun!! =)


      • Marja
        aloe kirjoitti:

        Olen käyttänyt ForeverLivingProducts aloevera tuotteita, sisäisesti 30 ml aloe persikka mehua jonka aloe pitoisuus on 91 % sekä aloe lotionia ulkoisesti jossa on 66,5% aloeta. Joskus myös suihketta jossa on 78,4% aloeta. En sitten tiedä onko annostukset liian pieniä tai...

        Onko tämä se myymälä. www.flpshop.com/shop/aloekauppa ?
        Ja jos on niin en löytänyt tuolta oikeita tuotteita. (olen vähän onneton tietokoneen käyttäjä) Onko mehu millä nimellä?


      • Geeliä olla pitää
        aloe kirjoitti:

        Olen käyttänyt ForeverLivingProducts aloevera tuotteita, sisäisesti 30 ml aloe persikka mehua jonka aloe pitoisuus on 91 % sekä aloe lotionia ulkoisesti jossa on 66,5% aloeta. Joskus myös suihketta jossa on 78,4% aloeta. En sitten tiedä onko annostukset liian pieniä tai...

        Aloe Vera mehu ei paljon vaikuta, pitää olla 90,1%geeliä jossa on hunajaa mukana ja se on erittäin hyvän makuista. 100 % mehua sisältäää vain noin 15 % geeliä, joten se on 6 kertaa laimeampaa. Aloe Vera propolis voide jossa on 79% Aloe Veraa ja paljon propolista antaa tuloksia jo kuukauden käytöllä. Lisäinfoa:
        [email protected]


      • Titta
        Marja kirjoitti:

        Onko tämä se myymälä. www.flpshop.com/shop/aloekauppa ?
        Ja jos on niin en löytänyt tuolta oikeita tuotteita. (olen vähän onneton tietokoneen käyttäjä) Onko mehu millä nimellä?

        Aloe Vera geeli on 6 kertaa voimakkaampaa kuin 100% mehu ja hinnaltaan ne on saman hintaiset. Parasta laatua mitä saa pohjoismaissa on kliiniset tutkitut LR Aloe Vera tuotteet.Minä olen saanut niillä hyviä tulokisa niin kuin myös tuttavapiirinikin. Suosittelen hyvänmakuista, paksuhkoa, hunajanmakuista Aloe Vera Barbadensis Miller Geelijuomaa.


      • aloe
        Marja kirjoitti:

        Onko tämä se myymälä. www.flpshop.com/shop/aloekauppa ?
        Ja jos on niin en löytänyt tuolta oikeita tuotteita. (olen vähän onneton tietokoneen käyttäjä) Onko mehu millä nimellä?

        oikea osoite on www.aloe.fi


      • todella vihainen
        Geeliä olla pitää kirjoitti:

        Aloe Vera mehu ei paljon vaikuta, pitää olla 90,1%geeliä jossa on hunajaa mukana ja se on erittäin hyvän makuista. 100 % mehua sisältäää vain noin 15 % geeliä, joten se on 6 kertaa laimeampaa. Aloe Vera propolis voide jossa on 79% Aloe Veraa ja paljon propolista antaa tuloksia jo kuukauden käytöllä. Lisäinfoa:
        [email protected]

        Nyt ihan "aiukuisten oikeesti" - LOPETA tämä spämmääminen joka hemmetin palstalla!!! Olet tehnyt jo hallaa yrityksen maineelle ja meidän muiden "kollegoiden" "bisneksille". Sä siis todella haluat ryvettää firmamme maineen ja saada sen vihatuimpien vm-yritysten "mustalle listalle" vai? Käsitätkö ollenkaan, että jossain vaiheessa kärsit siitä myös itse?!? Lopeta siis kaivamasta kuoppaa MYÖS itsellesi!!


      • Kiira
        Geeliä olla pitää kirjoitti:

        Aloe Vera mehu ei paljon vaikuta, pitää olla 90,1%geeliä jossa on hunajaa mukana ja se on erittäin hyvän makuista. 100 % mehua sisältäää vain noin 15 % geeliä, joten se on 6 kertaa laimeampaa. Aloe Vera propolis voide jossa on 79% Aloe Veraa ja paljon propolista antaa tuloksia jo kuukauden käytöllä. Lisäinfoa:
        [email protected]

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001093&posting=22000000007936980
        Kaikille ei näköjään sovi!


      • Nimetön
        Marja kirjoitti:

        Onko tämä se myymälä. www.flpshop.com/shop/aloekauppa ?
        Ja jos on niin en löytänyt tuolta oikeita tuotteita. (olen vähän onneton tietokoneen käyttäjä) Onko mehu millä nimellä?

        olit! Juomat on nimellä Aloe Vera Gel (ns.perusjuoma, puhdasta aloe veraa), Aloe Bits`n Peaches (aloeen lisätty hieman persikkaa ja aloen palasia) tai Aloe Berry Nectar(aloeen lisätty hieman karpaloa ja vihreää omenaa). Nämä juomat ovat kylmäpuristettuja, stabiloituja ja lähes identtisiä juuri puristetun aloegeelin kanssa ja ne sisältävät yli 75 tärkeää ravintoainetta. Kylmäpuristus ja stabilointi (menetelmä on patentoitu)takaavat sen että ravintoaineet ovat säilyneet erinomaisella tavalla geelissä. Eivät siis ole uutteita tai pakasteita ym. valmistettuja. Silti täytyy sanoa että kaikki aloetuotteet ovat hyviä, en halua "liiskata" ketään/kenenkään tuotteita.=) Ei muuta kuin kokeilemaan, saat 90 pv:n takuun kaikille ostamillesi tuotteille!! Hyvää kevään jatkoa=)


      • marja
        Titta kirjoitti:

        Aloe Vera geeli on 6 kertaa voimakkaampaa kuin 100% mehu ja hinnaltaan ne on saman hintaiset. Parasta laatua mitä saa pohjoismaissa on kliiniset tutkitut LR Aloe Vera tuotteet.Minä olen saanut niillä hyviä tulokisa niin kuin myös tuttavapiirinikin. Suosittelen hyvänmakuista, paksuhkoa, hunajanmakuista Aloe Vera Barbadensis Miller Geelijuomaa.

        Olen käyttänyt ruotsalaista Nature`s Ownin Aloe Vera mehua jo 4 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen .Hinta /laatusuhde ovat kohdallaan. Olen mm. parantunut levottomista jaloista, jaksamiseni on hyvää ,päänsärkyni ovat hävinneet,yöhikoilut pysyvät poissa ja saan nukutuksi hyvin.Tarvitsen vain 5 - 6 tunnin yöunen( OLEN YRITTÄJÄ JA TYÖPÄIVÄNI OVAT 12 - 16 t ILMAN LOMIA) Nyt tosin menen lomalle 6 päiväksi. Jaloissa ei ole enään turvotusta eikä särkyjä aloevera geelin johdosta.Olen monelle ystävälleni suositellut mitä kummallisimpiin vaiaoihin ja tämä yleensä auttaa ja jos on lääkitystä ,se tukee ja helpottaa vatsavaivoja. Myös laihduttamiseen on apua ,koska ei sisällä hunajaa.Viime syksynä poltin käteni kiehuvaan mehuun, jota kaatui käsilleni. Geelin ansiosta en tarvinnut lääkäriä.Käteni paranivat muutamassa päivässä eikä tullut rakkuloita. Heti kun laitoin geeliä,kipu ,joka oli tuskallinen.lähti pois.Suosittelen lämpimästi.


      • koity
        Nimetön kirjoitti:

        Kannattaa nostaa annostus 60ml päivässä, ja kokeilla mitä tapahtuu. Minunkin tietämilläni ihmisillä vaikutukset ovat näkyneet alle ton sun käyttämän ajan. Mut täytyy kyllä todeta, ettei nämä tuotteet ole mitään lääkkeitä ja jotkut ihmiset eivät ongelmiinsa apua saa -vaikutusajatkin on henkilökohtaisia,koska me ihmiset olemme erilaisia ja kunkin elimistö tarvitsee aikansa toipuakseen. Kokeile tuolla suuremalla annoksella. Toivotaan että saat avun!! =)

        Annosteluohjeessa sanotaan näin: Aloe Vera Gel Life Essenceä nautitaan 30ml 3 kertaa päivässä. Otanko siis yhteensä 90ml vai joka kerralla 10ml?


    • Uma
    • Viiskymppinen nainen

      Neuvon Teitä kaikkia lukemaan kirjan Aloe Vera-Luonnon aarreaitta. Kirjoittanut Norjalainen lääkäri Audun Myskja.
      Minulla ei ole psoria, mutta tälläkin hetkellä viisi erilaista ihosairautta selkärankareuman, keuhkosarkoidoosin ja verenpainetaudin lisäksi.
      Olen aloittanut aloe vera geelin käytön noin kuukausi sitten ihotautilääkärin ohjeen mukaan.
      Kerron siitä ja muusta tukihoidosta, mikäli kiinnostusta löytyy.

    • Anni

      Mistähän noita aloe vera tuotteita vois ostella ja mitäköhän ne maksaa?
      Olen hyvin kiinnostunut tuosta menetelmästä..
      Kesää odotellessa!

      • Viisikymmppinen

        Ihotautilääkärini hankki minulle kaksi litran pulloa.OVH 31 euroa/pullo. Hän kertoi, että myynnissä on pari sataa erilaista juomaa ja geeliä, mutta ainoastaan kaksi on laatusertifioitu. Olen häneen yhteydessä vielä toukokuussa jatkohoidon vuoksi.


      • jälleenmyyjä

        Forever living products:n tuotteita saat vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä, niitä ei ole / eikä saa olla myynnissä missään luontaistuote liikkeissä. Firma toimiessaan näin takaa kuluttajille osaavan ja asiallisen ohjauksen / opetuksen tuotteiden käyttöön.


        Toki jokainen meistä voi lähteä myös itse ostamaan tuotteita suoraan myös tukusta ja näin saa tuotteet halvemalla, mutta kaikista järkevin systeemi on lähteä jälleenmyyjäksi, ostaa tuotteet tukusta - 30 % halvemmalla ja myydä ne eteenpäin myyntihinnalla, näin tehden omat Aloe Vera tuotteet tulee " tienattua" siinä sivussa ilmaiseksi. Forever Living Products maksaa myös joka kuukauden 15. päivä Bonuspalkkiota tilille. Eli sinä jälleenmyyjänä saa itsellesi tuotteista kertyneet erotukset sekä firman maksaman bonus palkkion ja et kuitenkaan ole sitoutunut mihinkään. Ei mitään osto - ja myyntipakkoja, ei aloitus- ja vuosimaksuja. Ja myyjillä on 180 päivän takuu. Sekä sen lisäksi firma myöntää vielä kaikille tuotteillensa 90 päivän asiakastyytyväisyys takuun, eli vaikka olisit käyttänyt tuotteet loppuun ja et niihin ole tyytyväinen saat tyhjiä tuotteita ja kuittia vastaan rahasi pois. NÄin toimien Forever Living Products firmalla on vain tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä asiakkaita.

        Aloe Vera juomien hinnat ovat:
        Perus Geeli litran pullo 31 €
        Persikka juoma litran pullo 34 €
        Karpalo- vihreä omena 31 €

        JA jos otan suositeltavan annoksen eli 30 ml / päivä, riittää yksi pullo kuukauden. 30 ml on suositeltava annos terveen elimistön hyvinvoinnin ylläpitoon, eli jos elimistöäsi rasittaa jokin sairaus / puutostila, kannattaa juomaa ottaa tuplasti tai triplasti enempi. Kunhan elimistönsä on Aloe Veraan totuttanut ei yliannostuksen vaaraa ole.
        Aloe Vera ravintolisä / juoma lähtee ensin puhdistamaan elimistöäsi ja sitä myöten pystyy vaikuttamaan ihmisen / eläimen hyvinvontiin kokonaisvaltaisesti. Mulla itsellä psori pahentui ensin, mikä kertoi vaan, että puhdistautumisprosessa on alkanut ja sitä myöten oma elimistöni " työntää" psorin pintaan ja paraneminen pääsee vauhtiin.


      • jälleenmyyjä kirjoitti:

        Forever living products:n tuotteita saat vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä, niitä ei ole / eikä saa olla myynnissä missään luontaistuote liikkeissä. Firma toimiessaan näin takaa kuluttajille osaavan ja asiallisen ohjauksen / opetuksen tuotteiden käyttöön.


        Toki jokainen meistä voi lähteä myös itse ostamaan tuotteita suoraan myös tukusta ja näin saa tuotteet halvemalla, mutta kaikista järkevin systeemi on lähteä jälleenmyyjäksi, ostaa tuotteet tukusta - 30 % halvemmalla ja myydä ne eteenpäin myyntihinnalla, näin tehden omat Aloe Vera tuotteet tulee " tienattua" siinä sivussa ilmaiseksi. Forever Living Products maksaa myös joka kuukauden 15. päivä Bonuspalkkiota tilille. Eli sinä jälleenmyyjänä saa itsellesi tuotteista kertyneet erotukset sekä firman maksaman bonus palkkion ja et kuitenkaan ole sitoutunut mihinkään. Ei mitään osto - ja myyntipakkoja, ei aloitus- ja vuosimaksuja. Ja myyjillä on 180 päivän takuu. Sekä sen lisäksi firma myöntää vielä kaikille tuotteillensa 90 päivän asiakastyytyväisyys takuun, eli vaikka olisit käyttänyt tuotteet loppuun ja et niihin ole tyytyväinen saat tyhjiä tuotteita ja kuittia vastaan rahasi pois. NÄin toimien Forever Living Products firmalla on vain tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä asiakkaita.

        Aloe Vera juomien hinnat ovat:
        Perus Geeli litran pullo 31 €
        Persikka juoma litran pullo 34 €
        Karpalo- vihreä omena 31 €

        JA jos otan suositeltavan annoksen eli 30 ml / päivä, riittää yksi pullo kuukauden. 30 ml on suositeltava annos terveen elimistön hyvinvoinnin ylläpitoon, eli jos elimistöäsi rasittaa jokin sairaus / puutostila, kannattaa juomaa ottaa tuplasti tai triplasti enempi. Kunhan elimistönsä on Aloe Veraan totuttanut ei yliannostuksen vaaraa ole.
        Aloe Vera ravintolisä / juoma lähtee ensin puhdistamaan elimistöäsi ja sitä myöten pystyy vaikuttamaan ihmisen / eläimen hyvinvontiin kokonaisvaltaisesti. Mulla itsellä psori pahentui ensin, mikä kertoi vaan, että puhdistautumisprosessa on alkanut ja sitä myöten oma elimistöni " työntää" psorin pintaan ja paraneminen pääsee vauhtiin.

        Foreverin Aloe Vera Geliä sekä muita Forever Living Productsin tuotteita voi ostaa verkkokaupastani:

        www.myaloevera.fi/aloejenni

        Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.

        Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.

        Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.

        Jenni Alasuutari
        Itsenäinen jälleenmyyjä
        Forever Living Products

        P.S. Jos olet kiinnostunut mahdollisuudesta alkaa jälleenmyyjäksi, kerro siitä minulle niin kerron sinulle mielelläni lisää jälleenmyyntimahdollisuudesta.


    • ***Mamma

      www.myaloevera.fi/mindimandi olen itse tilannut, en voi kun suositella!

    • Neitiok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe