Pienoinen Polvijärvi

Anonyymi

Niin on pienoinen Polvijärvi että siellä ei käy ulkopuoliset ollenkaan. Koronamittarilla mitattuna ei vielä edes 5 ulkopuolista vierailijaa vuoteen, onko vaarana sisäsiittoisuus?

8

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitit varmaan kysymykselläsi , että onko vaarana yhä lisääntyvä sisäsiittoisuus.

    • Anonyymi

      Voi kuule kyllä meillä liikutaan molempiin suuntiin kuntarajojen ulko ja sisäpuolelle.
      Koronaa emme huoli ja olemme iloisia ettei siitä ole riesaa tullut ainakaan vielä..

      Itse käyn säännöllisesti Joensuussa töissä, niin kuin monet muutkin kanssaihmiset.

      Polvijärvi on vireä kunta jossa pidämme huolta toisistamme, tervetuloa vierailulle..

    • Anonyymi

      Olin kuullu jotta alkuviikosta siellä oli pyörähtäny jokunen outo outokumpulainen.

    • Anonyymi

      Kesällä kävin parikin kertaa. Olen asunut siellä joskus hetken. Nyt turistin silmin kylällä on paljon hyvää! Hyvät kaupat, Arjuska eritoten., (vaikka se palvelun sotkeva, huuteleva mies siellä taustalla vähän karkoittaa ostosten tekoa..) Ortodoksikirkko on varmaan maamme kauneimpien joukossa. Myös luterilainen kirkko hautausmaineen on uljas näky. Ei näitä arvosta jos joka päivä näkee. Huvilouhos oli kuin tv-sarjan halpa bordelli sisustukseltaan, mutta palvelu oli ystävällistä. Ruoka keskitasoa, annokset liian isoja. Erikoista ihmetystä aiheuttaa entisen ? matkahuollon pihapiiri! Miksi se kylän paras paikka on ahdettu täyteen kaikkea rumaa kamaa? Siinä voisi aivan hyvin olla jokin viihtyisä oleskelualue kukkaistutuksineen ja penkkeineen. Vai hajottaisiko nuoriso? onko sellaista, sen kokonaan sitten. Maisema on pilalla. Ihmisiä ei juuri kadulla näe.( Siitä tosin pojot.)

      • Anonyymi

        "Ihmisiä ei juuri kadulla näe"

        1990- luvulla oli vielä porukkaa reippaasti, mutta opiskelun ja töiden perässä alkoi noipealla vuositahdilla kylä hiljentyä...


      • Anonyymi

        Olen pahoillani ja pyydän anteeksi tuota huutelevan miehen mainintaa. Hyvää hän varmasti tarkoittaa. En pysty tekstiäni poistamaankaan. Anteeksi jos tunnistat itsesi. T. maija s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani ja pyydän anteeksi tuota huutelevan miehen mainintaa. Hyvää hän varmasti tarkoittaa. En pysty tekstiäni poistamaankaan. Anteeksi jos tunnistat itsesi. T. maija s

        Polvijärvi on hieno paikkakunta kalaisan Höytiäisen rannalla, en muuta pois mistään hinnasta muualle kun hautaan aikanaan..
        Kauppoja on riittävästi samoin muita palveluja, Joensuu ei kaukana josta löytyy kaikki jos täällä ei mitä ole..

        T. Luontoihminen


    • Anonyymi

      Voi voi. Siihen kyllä vaikuttaa miten palvellaan kaupoissa ym ainakin s- marketin tumma rouva kassalla oli tyly kun kävin muutama vuosi sitten. Oli ns virolainen tyyli palvella asiakkaita. .
      Mutta kun taas oli viime vuonna nuori kassa ja ystävällinen niin tuli hyvä mieli että nuorissa on tulevaisuus ja ystävällinen sana ja hymy - ne muistaa ja antavat lämpimän tunteen sydämen mutta niinkuin sanoin se äksy tumma puuma oli pohjanoteeraus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe