Aihe

Muistaks ketään 90 luvulla teflonia

Anonyymi

Superlubee eli sai ostettua huoltoasemalta ei mitää TV juttui No joskus ostin sitä 1litran pullossa se oli teflonia oli väritöntä hajutonta oli :: itselläni oli sillon 1,6 auto laitoin koko litran sinne ja öljyy loput yhteensä 3.5 l toimi hyvin koko ajan minkä auton omistin lähti helposti käymään kovalla pakkasella sillon ku oli usein 30 astetta kävi hiljasesti ei mitään oikkuja ollut pyöräytti helposti käymän noilla pakkasilla,,,yhden vyoden ajoin sitten meni vaihtoo sanoin seuraavalle että tuota olen laittanut..teki moottorin jonkinlaisen pinnoitteen tai ainakin piti....sitä tässä tuumin tuli mieleen :)))))

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mitä?
      Kuka on se jota meidän pitäisi muistaa 90-luvulta?
      Joku taiteilija vai urheilija?
      90-luvulla ei ollut sosiaalista mediaa ja niimpa en voi muistaa ketään.

Olisko Arvi lind?
      No en kyllä muista ketään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      255
      18226
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13804
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      10191
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7370
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      333
      4509