Onko Ampumahiihtäjä Tirilli ollut joulun Pattayalla, kun on saanut vain nauttia elämästä ?
Eckhoff kertoi pikakisan jälkeen, miten hän valmistautui joululomallaan Oberhofin kisoihin.
– Sanoin, että minun pitäisi syödä, nukkua ja rakastella. Niin minä taisin myös tehdä, Eckhoff kertoi Norjan tv2-kanavalle hymyillen.
– Ja kyllä minä vähän harjoittelinkin. Niin, Pattis on hyvä paikka harrasteammuntaankin. https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/3b9773de-1d96-4ecf-b2c1-1bc0f8ea38e1
Söin, nukuin ja rakastelin
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
NRK2 nyt julkaisee kaiken, minkä Norjan edustusurheilijat heille syöttävät.
Letkuissa tuo on maannut, kun sille on verta vaihdettu. !! - Anonyymi
Mitähän Amalia tekee kun vapautuu karanteenista? Mikä lehti siitä kirjoittaa?
- Anonyymi
Tämä tyttö ei hiihdä eikä ammu. WCFB7Z
Cupidista uusi tuttavuus.
cupidman- Anonyymi
Kyllä tuo ampuu ja noukkii marjatkin. Tuo Suomeen, niin oppii hiihtämäänkin.
- Anonyymi
Koitappas turskarajasta nyt yli, ehkä Haltilla onnistuu, vaan kohta olet helikopterin tutkassa ja sakko on ISO. Norjassa on nyt kymmeniä muuntuneita koronatartuntaketjuja, akkain Afrikasta raahaamia. Eivät anna viimeisten fennosskandien tuhota itseään.
Norjasta on tulossa ISO hautausmaa, sinne menee elämät jopa öllemiljunääreiltä.
Eckhoff on voimissaan, kun ei joutunut palaamaan pandemian kehtoon , Torskalandiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731