Aihe

Pitääkö mun olla vieläkin

Anonyymi

mustasukkainen vaikka kyse olikin ilmeisesti sun veljestä ?? ;) ;P

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mähän oon varattu,miks olisit mun veljestä mustis?:P

Ootko minkä ikäinen mies?

• Anonyymi

Yksinäinen varattu akka joutuu palstailemaan jotta saisi jotain sosiaalisuutta elämäänsä. Ei ukkonsa seura kelpaa ja on niin nyhverö että alistuu olemaan vaan spermasäkki.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäinen varattu akka joutuu palstailemaan jotta saisi jotain sosiaalisuutta elämäänsä. Ei ukkonsa seura kelpaa ja on niin nyhverö että alistuu olemaan vaan spermasäkki.😂

Puhutko S naisesta kenties?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko S naisesta kenties?

Vastailetko luuseriäijä itsellesi? Retorinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule, vaik mulla mies onkin viel toistaseks, en oo mikään säkki, kun läheistoimintaa ei ole minkäänlaista..sen verran nyhverö oon että asun ihan kotonani halvemmalla kun muualla missään ... toistaseks.. että sillai

• Anonyymi

Kyllä veljet ja siskokin voivat olla uhka suhteelle.

• Anonyymi

ja koska olen bi niin pelkäät että ihastun sun veljeen, niinkö? ;P

• Anonyymi

Veljet ja siskot voivat olla myös narsisteja.

• Anonyymi

Ei ole veljiä mulla.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla mustis, elän omaa elämääni. Hyvät välit on sisaruksiin, mutta aikuisena ihmisenä päätän itse elämästäni.
      Navigaattorini mukaan asut jossain veljeni lähimaastossa, eli minusta 3-4km päässä.
      yksipvain (t:lle)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20694
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      6013
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      315
      3654