mustasukkainen vaikka kyse olikin ilmeisesti sun veljestä ?? ;) ;P
Pitääkö mun olla vieläkin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mähän oon varattu,miks olisit mun veljestä mustis?:P
Ootko minkä ikäinen mies?- Anonyymi
Yksinäinen varattu akka joutuu palstailemaan jotta saisi jotain sosiaalisuutta elämäänsä. Ei ukkonsa seura kelpaa ja on niin nyhverö että alistuu olemaan vaan spermasäkki.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen varattu akka joutuu palstailemaan jotta saisi jotain sosiaalisuutta elämäänsä. Ei ukkonsa seura kelpaa ja on niin nyhverö että alistuu olemaan vaan spermasäkki.😂
Puhutko S naisesta kenties?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko S naisesta kenties?
Vastailetko luuseriäijä itsellesi? Retorinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, vaik mulla mies onkin viel toistaseks, en oo mikään säkki, kun läheistoimintaa ei ole minkäänlaista..sen verran nyhverö oon että asun ihan kotonani halvemmalla kun muualla missään ... toistaseks.. että sillai
- Anonyymi
Kyllä veljet ja siskokin voivat olla uhka suhteelle.
- Anonyymi
ja koska olen bi niin pelkäät että ihastun sun veljeen, niinkö? ;P
- Anonyymi
Veljet ja siskot voivat olla myös narsisteja.
- Anonyymi
Ei ole veljiä mulla.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mustis, elän omaa elämääni. Hyvät välit on sisaruksiin, mutta aikuisena ihmisenä päätän itse elämästäni.
Navigaattorini mukaan asut jossain veljeni lähimaastossa, eli minusta 3-4km päässä.
yksipvain (t:lle)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749