Onko joku lukenut ko kirjan? Mitä mieltä siitä olette?
Psykopaatit ympärilläni-kirja
7
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli lainalla. En ihan kokonaan lukenut. Ja nyt olen vähän unohtanut.
Muistaakseni siinä olis mielestäni hyviä osioita, mutta se ei ollut minulle mieleenpainuvimpia kirjoja. Kenties siinä ei ollut minulle mitään aivan huikeaa uutta.
"ppoiuyhghjj"- Anonyymi
Olen nykyään sillä linjalla että psykopaatin voi havaita psykopaatiksi, mutta mitään numeroa asiasta ei kannata tehdä. Oikeestaan oon ollut koko ajan sitä mieltä-
"ppiuyyhhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nykyään sillä linjalla että psykopaatin voi havaita psykopaatiksi, mutta mitään numeroa asiasta ei kannata tehdä. Oikeestaan oon ollut koko ajan sitä mieltä-
"ppiuyyhhj"Mutta antaisin kirjalle hyvän kirja-arvostelun. Jos mun sellainen pitäisi kirjoittaa,
"ppuuyyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta antaisin kirjalle hyvän kirja-arvostelun. Jos mun sellainen pitäisi kirjoittaa,
"ppuuyyhhhh"Ja hyvä että näitä on Suomen kielellä. Että hekin voi lukea, jotka ei ymmärrä Youtube englantia.
"ppiygggg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvä että näitä on Suomen kielellä. Että hekin voi lukea, jotka ei ymmärrä Youtube englantia.
"ppiygggg"Jos pitää päättää lukeako kirja vai ei, ilman muuta kannattaa ennemmin lukea.
"ppuuyhghgh"
- Anonyymi
Oon lukenut! Ja idiootit ympärillä kannattaa lukaista myös!
- Anonyymi
En ole lukenut, mutta tapailin joskus psykopaattia ja luin tämän jälkeen paljon kirjallisuutta. Yrittäjä..tehnyt ihan yhden ketjun Suomeen..Lapsia 3 kpl eri äitien kanssa (tuorein oman työntekijän kanssa, joka joutui lopettamaan työpaikassa koska suhde ei toiminut pettämisen vuoksi), valehtelee mm.ikänsä, useita irtosuhteita (hyperseksuaalisuus), lähtee Everestille pyörällä (riskinottohalukkuus...ainoa ihminen, jonka tiedän tekevän näin), ei saa tyydytystä normaaleista asioita (sanoi minulle ettei ole onnellinen vaikka miljoonia tilillä ja naiset ottaa kontaktia ja hankkinut juuri veneenkin). Tuntee surua kyllä mutta omaksi hyväkseen, käyttää ihmisiä esineinä..niin kauan kun vaan hyötyy niistä..sen jälkeen viskaisee pois. Ei kestä kritiikkiä ja jos sanoo että epäilen hänen olevan psykopaatti, ei ehkä ihan kliininen mutta jonkunasteinen. Kyseessä on persoonallisuushäiriö, joka ilmenee aina tietyissä tilanteissa. Aluksi kauhistuin kun tajusin hänen olevan sellainen, mutt ainakin nyt tunnistan tuollaisen ihmisen ja se tosiaan voi olla tämä menestynyt sosiaalinen kaveri, josta kaikki pintapuolisesti pitävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676