se on totta😉<3
Vastaukset 16
- Anonyymi
Niin mikä?
- Anonyymi
N-y-t-
NYT! - Anonyymi
Rakastat?
- Anonyymi
Niin.
- Anonyymi
Lääkkeet.
- Anonyymi
Kerron mitä uusi tietokone näytti että, suomi24 chatti ei ole turvallinen!?😭 miten nää muut sivut?
- Anonyymi
kerron irtaalla, kaikesta valvonnasta, herra ylikonstaapeli ja sun mummosi, moro..............
terveisin. keskittykää ajojahtiinne, herra ylikonstaapeli, hyvästi.
ikuisesti
https://www.youtube.com/watch?v=ZtVkxOXceKc- Anonyymi
Kys
- Anonyymi
29.2.2021, silloin se on totta.
- Anonyymi
Aika aina vaan pitenee..
- Anonyymi
Kuin niin? mitä tuolloin tapahtuu?
- Anonyymi
Ei ole karkausvuosi nyt. Viime vuonna oli.
Aloittaja on rasittava, kun sanoo noin vähän. Mutta omapa on menetyksensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole karkausvuosi nyt. Viime vuonna oli.
Aloittaja on rasittava, kun sanoo noin vähän. Mutta omapa on menetyksensä.29.2.2021 päivää ei tänä
Vuonna ole. Helmikuu päättyy 28.2 eli vastaaja veettuili - Anonyymi
Ei tuota päivää ole. Karkausvuosi on 4:llä jaollisina vuosina. Joudut odottamaan hamekankaita tai lupausta ikuisesta rakkaudesta seuraavat kolme vuotta. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota päivää ole. Karkausvuosi on 4:llä jaollisina vuosina. Joudut odottamaan hamekankaita tai lupausta ikuisesta rakkaudesta seuraavat kolme vuotta. 😁
Niin vaikka eräs ohjelma formaatti tuota päivää mainostaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaikka eräs ohjelma formaatti tuota päivää mainostaakin.
Mitä väliä vaikka olisi 31 päivää helmikuussa,;)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537