Mitä mieltä olette?

Anonyymi

Kun mun mies pitää mua vähän varpaisillaan? Vihjaa usein ,jopa sanonu suoraan,että haluaisi paremman..? Silti ei halua erota,onnkosinutkin jo,mutta itse haluan tutustua enemmän ennen aviota. Yhdes oltu noin puoltoista vuotta. Katselee kovasti muita naisia ja on sanonut haaveilevansa "täydellisestä naisesta" ja musta sanoi että olisi toivonut itselleen vielä kauniimpaa naista(omasta mielestä olen erittäin kaunis nainen) muutenkin pitää aina "osottaa"välillä etten "nyt niin kaunis ole tai niin hyvä nainen" välillä taas kehuu kauniiksi ja ihanaksi. Mitä tää tämmönen on?? Haluaisin että hän kohtelisi mua arvostaen ja kunnioittaen ja olisi tyytyväinen että on saanut näin hyvän naisen,vaikka itse sanonkin mutta omasta mielestäni olen ihan kelpo nainen ja anssitsisin parempaa kohtelua ja haluaisin kokea olevani rakastetumpi ja halutumpi,mikä on mun mielestä ihan luonnollista. Olen kyllä sanonut suoraan että toivoisin enemmän arvostavaa ja kunnioittavaa kohtelua ja että omasta mielestäni olen kyllä hyvä nainen hänelle.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää kirjoitus taisi ny tulla väärälle palstalle olisko kuulunu suhteet palstalle tms mut toivottavasti vastaatte mielipiteitänne

    • Anonyymi

      Jos kohtelee sua noin puolentoista vuoden jälkeen, niin voit vaan kauhulla odottaa miten kohtelee sua 10 vuoden päästä. Kauas tuollaisesta miehestä. Ei rakasta sua yhtään. Jalat alle.

    • Anonyymi

      Taitaa pitää sinua "varalla", jos parempaa, kauniimpaa tai rikkaampaa ei löydä. Valitettavasti. Anna sille kenkää ja kunnon ilmalento. Löydät vielä sen oikean.

    • Anonyymi

      Mikä ihme sinua pitää tuollaisessa suhteessa enää hetkeäkään?

    • Ei hyvältä kuulosta. Ei arvosta sinua niin kun minusta ihmistä, jonka kanssa on noin läheisessä suhteessa pitäisi arvostaa..

      Olet joku parempaa ootellessa. En sanoisi tuota rakkaudeksi vaan hyväksi käytöksi, sori vaan.

    • Anonyymi

      Hän on epävarma itsestään. Kokee sinut "liian" kauniina ja vähättelee kauneuttasi koska pelkää että joku nappaa sut. Hän on kosinut ja koska et ilmeisesti suostunut, taisi olla kolaus hänelle. Pelkää ettei hän riitä sinulle.

    • Anonyymi

      Hei.
      Mieti onko sinulla hyvä olla?
      Uskon että kestäisit pitkäänkin varpaillaan olon. Se vain rikkoo jotain sisältäsi, tiedät sen itsekin.

      Mielestäni jokaisen pitäisi tuntea olevansa parisuhteessa rakastettu. Ei varpaillaan, vaan pikemminkin vähän leijua. Toteuttaa yhteisiä ja omia unelmia, toisiaan tukien. Kun molemmille se toinen on tärkein, molemmilla on hyvä olla.

      Yritän sanoa, että parisuhteessa pitää hyväksyä vain paras.

    • Anonyymi

      Teidän pitäisi puhua kunnolla. Miksi mies puhuu sinulle noin, mitä siellä taustalla on? Ja sinun tunteista, että tuollainen kohtelu tuntuu sinusta todella pahalta, etkä hyväksy sen jatkumista. Että siihen täytyy tulla muutos, jos halutaan jatkaa yhdessä.

      • Anonyymi

        Puhuminen tuon tason miehen kanssa on ajan ja energian tuhlausta. Mies tieten tahtoen latelee jatkuvasti halventavaa saastaa "puolisonsa" kasvoille.

        Miksi AP edes kyselee miehen motivaatioita, menee yli ymmärryksen.

        Mies on täynnä mätää sisältäpäin joka ajan kanssa pursuaa enemmän ja enemmän ulos.

        Tietysti AP voi jatkaa sen kanssa ja ottaa kaiken tuon avosylin vastaan esittäen marttyyria.
        Mutta marttyyria vain itselleen. Kukaan toinen ei tuota marttyyrin kilpeä hyväksy!

        Toinen vaihtoehto on tietenkin ; nähdä vaivaa, poistaa tuo mätäpesä kokonaan elämästä ja etsiä korkeatasoisempia ystäviä. Heitäkin kun ON olemassa!!!!!!!!!!!!


    • Miehesi on puhdasrotuinen parantumaton sika. Älä hukkaa aikaa, etsi toinen, kun vielä kerkiät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe