Aihe

Ihan hygieniasyistä minä

Anonyymi

Voiko ja saako tavallinen kosmetologi leikata ylimääräisen esinahan pois, vai pitääkö olla joku lähihoitaja? Olisi yksi kosmetologi kierroksessa ja vähän liikaa nahkaa.

12

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kosmaetologi saa vain tervata munasi että höyhenet tarttuvat paremmin siihen .

• Anonyymi

Onko sillä semmosetki 😂🤣

• Anonyymi

Miten sitä nahkaa voi leikata? tarviiko siitä ottaa siivu pois ja ommella kiinni tikeillä?

• Anonyymi

Kirurgin hommia, eivät taida tuota leikkausta edes terveyskeskuksissa tehdä...

• Anonyymi

Saksalainen ystäväni kertoi että hänen isänsä, teurastaja, pilkkoo niitä vapaa-aikanaan lihapölkyn päällä. Vähän venyttää vain ja pienellä lihakirveellä poikki. Ei satu juurikaan.

• Anonyymi

Voihan sika 🐽

• Anonyymi

Meehän käymään luvatussa maassa, ehkä sieltä löytyy (ja löytyykin) joku rabbi, joka osaa tuollaisenkin toimenpiteen suorittaa myös isommille pojille

• Anonyymi

Olen minä Venäjällä käynytkin, mutta en siellä mitään rabbeja nähnyt, rap- artisteja kyllä.

• Anonyymi

Ei saa leikata!

Muuten ok, mutta sillä ei ole välineitä verenvuodon tyrehdyttämiseen.

• Anonyymi

Vuoto ei ole ongelma kun laittaa nippusiteen tyveen viikoksi.

• Anonyymi

Nippuside tulee laittaa pehmeään fallokseen ja kiristää riittävän tiukalle mutta kuitenkin huomioiden virtsaaminen jotta ei tarvitse virtsata korvasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nippuside tulee laittaa pehmeään fallokseen ja kiristää riittävän tiukalle mutta kuitenkin huomioiden virtsaaminen jotta ei tarvitse virtsata korvasta.

Auttaako sellainen kuminen rengas joita myy aikuisten lelukauppa, mulla useita sellaisia. Niin kuin oli myös edes menneellä K.S.Tikallakin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      18909
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      5431
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      2927
    4. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      235
      2780