Ihan hygieniasyistä minä

Anonyymi

Voiko ja saako tavallinen kosmetologi leikata ylimääräisen esinahan pois, vai pitääkö olla joku lähihoitaja? Olisi yksi kosmetologi kierroksessa ja vähän liikaa nahkaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kosmaetologi saa vain tervata munasi että höyhenet tarttuvat paremmin siihen .

      • Anonyymi

        Onko sillä semmosetki 😂🤣


    • Anonyymi

      Miten sitä nahkaa voi leikata? tarviiko siitä ottaa siivu pois ja ommella kiinni tikeillä?

    • Anonyymi

      Kirurgin hommia, eivät taida tuota leikkausta edes terveyskeskuksissa tehdä...

    • Anonyymi

      Saksalainen ystäväni kertoi että hänen isänsä, teurastaja, pilkkoo niitä vapaa-aikanaan lihapölkyn päällä. Vähän venyttää vain ja pienellä lihakirveellä poikki. Ei satu juurikaan.

      • Anonyymi

        Voihan sika 🐽


    • Anonyymi

      Meehän käymään luvatussa maassa, ehkä sieltä löytyy (ja löytyykin) joku rabbi, joka osaa tuollaisenkin toimenpiteen suorittaa myös isommille pojille

      • Anonyymi

        Olen minä Venäjällä käynytkin, mutta en siellä mitään rabbeja nähnyt, rap- artisteja kyllä.


    • Anonyymi

      Ei saa leikata!

      Muuten ok, mutta sillä ei ole välineitä verenvuodon tyrehdyttämiseen.

    • Anonyymi

      Vuoto ei ole ongelma kun laittaa nippusiteen tyveen viikoksi.

      • Anonyymi

        Nippuside tulee laittaa pehmeään fallokseen ja kiristää riittävän tiukalle mutta kuitenkin huomioiden virtsaaminen jotta ei tarvitse virtsata korvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nippuside tulee laittaa pehmeään fallokseen ja kiristää riittävän tiukalle mutta kuitenkin huomioiden virtsaaminen jotta ei tarvitse virtsata korvasta.

        Auttaako sellainen kuminen rengas joita myy aikuisten lelukauppa, mulla useita sellaisia. Niin kuin oli myös edes menneellä K.S.Tikallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako sellainen kuminen rengas joita myy aikuisten lelukauppa, mulla useita sellaisia. Niin kuin oli myös edes menneellä K.S.Tikallakin.

        Mihin sinä niitä tarvitset kun et omista kolmatta jalkaa


    • Anonyymi

      Jooo.. Kosmetologi se on joka leikkaa ja vieläpä parsii.. Huh huh

    • Anonyymi

      Ei sitä nahkaa oo sit enää liikaa ku alkaa stojiin.

      • Anonyymi

        miksi et mene lähi itään missä tekevät ammattitaitoisesti ei näissä länsimaissa tiedetä mitään noin arvokkaasta toimenpiteestä


    • Anonyymi

      Se tulee tehdä oikeaoppisesti oliiviöljypullon lasinpasella kiveä vasten hangaten. Samalla lasinpalalla ei saa tehdä tytöistä tunnottomia.

    • Anonyymi

      Oli mielenkiintoinen dokkaripätkä TV.ssä jokin aika sitten .
      Olisiko ollut Daisy Dooleyn juttuja...

      Afrikassa useissa osin on ollut tapana leikata tyttölapset ja siten , että itse "Tohtori" kiertää eri kylissä ja hoitaa hommat .
      Itse tapahtuman ympärille on muodostunut karnevaalin omainen henki , joka pitää sisällään kaikkea muutakin saatavilla olevaa viihdettä .
      Yksi mieleenpainuvin puolustus tapahtuman oikeudenmukaisuudesta oli , kun kiertävä posetiivinsoittaja intoili , ettei tyttöjen silpomisoperaatio perinnettä voi mitenkään lakkauttaa , koska silloin hän jäisi työttömäksi .
      Hitto , että hän vaikutti älykkäältä . Kuten moni muukin siellä .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe