Boxer ei kuole helpolla

Anonyymi

https://www.riemurasia.net/video/Koira-pelastuu-sydanpysahdyksesta/208164

Jotenkin koskettava video ja uskoisin olevan aito.
Oma boxeri on ajettu yli 200tkm huoletta ja koska alkuvuosina minulle ei ikinä subarulla ajaneet/omistaneet että ne hajoaa helpolla arvaamatta olenkin survonut kaasua suruttomasti ja säästelemättä koska nautin kun vielä voin ehjästä autosta ja nyt alkaa jo tympäistä odottaminen että milloin tämä hajoaa kun en säästele vaan rankaisen usein ja nautin edelleen turbovoimasta jota muuten ohjelmoitiin lisää pakoputkimuutosten jälkeen ja nyt lopputulos on että eihän tämä hajoa ollenkaan ja on saanut kenkää. Ajo jatkuu ja seuraava subaru on sitten akkumalli täys sellainen jota ei ole vielä olemassakaan. Vag autoja on hajonnut alkuvuosien kommentoijilta ja olenkin muistuttanut että heitä että tiedän tunteenne koska minullaon auto joka hajoaa helpolla ja nopeaa joten samaistun teihin,voimia ja ompa joku hemmo ostanut otbackinkin mutta ihmettelevät kun ei kiihdy kuin omani se turbo joka hajoaa usein muta ovat tyytväisiä kun pääsee eikä olekkaan rikki ja yllättyvät bensakulutuksen pienuudesta koska subaruthan vie 15litraa bensaa sataselle ja eivät pääse yli 9litran mutta vw tdi vei alle 5 ennekuin oli kone dsg solmussa ja sitten lasketaan taskulaskimella ja exelillä että eihän tämä tulekkaan kalliimmaksi. On se elämä valintoja täynnä onneksi on subaru niin yksi valinta on helppoa ja parkkipaikkoja on helpompi valita.
Onnea ja menestystä ja tämänvainhalusinkertoa
Osanottoni jos pahoitit mielesi ja olet ihan eri mieltä mutta sori en voi auttaa eikä tarvitsekkaan kuolet kuitenkin pian

pisteitä ja isoja kirjaimia......xxxx

0

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Anteeksi

        että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        170
        1449
      2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

        Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
        Ikävä
        331
        1049
      3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

        Lähettyvillä??
        Ikävä
        43
        885
      4. Tappio Rydmanille

        Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
        Perussuomalaiset
        161
        743
      5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

        Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
        Ikävä
        39
        739
      6. Missä tapasit kaivattusi

        ensimmäisen kerran?
        Ikävä
        49
        690
      7. 52
        561
      8. Aattelin nainen

        Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
        Ikävä
        116
        558
      9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

        Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
        Suomussalmi
        29
        557
      10. Tiesitkös rakas

        Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
        Ikävä
        44
        521
      Aihe