Olemme mieheni kanssa päättäneet aloittaa korona-ajan jälkeen kimppakokeilun. Olemme jo sopimeet yhden miehen ja yhden miehen kanssa asiasta. Soittelemme ja tekstailemme monta kertaa viikossa.
Tämä on eka kerta, joten voisitteko kokeneemmat neuvoa:
- kannattaako aloittaa kolmen pyörästä vai parinvaihdosta?
- kuinka te olette aloittaneet tapaamiset ja miten edenneet seksiin?
- pitääkö minun olla aloitteellinen kolmen kimpassa, vai onko se miesten tehtävä?
- oletteko naiset tutustuneet ensin kahdestaan vieraan kanssa? Onko miehenne ollut siinä mukana?
- miten olette toimineet pariskunnan kanssa?
- kumin käyttö?
- parit panevat yhdessä vai erikseen?
- kuinka huomioitte oman puolisonne?
Vain asiallisia vastauksia. Kiitos!
Millaisia kimppa-aloituksia?
Anonyymi
5
155
Vastaukset 5
- Fanta5yOfAllium
Loistava idea! Suosittelen aloittamaan esim. purjosipulista!
- Anonyymi
Työnnä ne purjosioulit perseesees
- Fanta5yOfAllium
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä ne purjosioulit perseesees
Tämä selvä!
Itse kun olen kolmen kimpassa ollut niin parin nais osapuolen kanssa tutustuttu kahdestaan paris mies tullut ns mukaan vaan
- Anonyymi
Voi saatana sentään kun jännää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981314
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1041052- 61887
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi54872Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k38870- 3838
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.128807- 65675
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant50614Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34570